Yves Rocher - Illatos karácsony



Sziasztok! 

Egy hete az Yves Rocher karácsonyi rendezvényén jártam, ahol megismerkedhettünk az ünnepi újdonságokkal.

Azt sem tudtam hol áll a a fejem, egyrészt mert a bőség zavara volt a sok csodálatos újdonság, másrészt egy új szépségesen kialakított üzletet ismerhettem meg a Mammut I. Bevásárló és Szórakoztató Központban. 😊 

Sokat jártam én ott, ebben az üzletben, de ilyen pompájában még nem láttam, és megmondom őszintén lenyűgöző volt. :) 

Ugyan minden termék ott volt, azok is amik nem csak az ünnepekre készültek, hanem a szokásos finomságok a mindennapokra, de annyira ünnepinek hatottak, és annyira beleillettek a karácsonyi hangulatba, hogy úgy éreztem a Télapó manóinak gyárába cseppentem. 🎅





Krisztikének is nagyon tetszett az üzlet, az újdonságok, az illatok, és az ünnepi hangulat. 





Megismertük az Arany tea  illatú termékeket, ezen belül tusfürdőt, testápolót, folyékony szappant, kézápoló krémet, radírozó hatású tusfürdőt, krémes testápolót.....tehát az egész kollekciót, amiket nagyon mutatós ajándékcsomagban is megvásárolhatunk. 




Végre teljes valójában is láthattam  a gyönyörű adventi kalendáriumot, ami sokkal szebb mint a képernyőkön és a fotókon. 

Szerintem ajándéknak kiváló és csodás !





A Nuit Vanille kollekcióval korábban is találkoztam a megjelenéskor, és már akkor is elvarázsolt a mennyei lágy bourbon vanília erőteljes, de egyben meleg, puha bújós illatával. 




Muszáj lesz mindet beszereznem, mert isteni, és a gyertya is csodás lesz, ha ünnepekkor körbeöleli majd az egész lakást. 




Az állandóan kapható tusfürdőkből is készült kis kiszerelésű ajándékcsomag, amiben mindegyik darab megtalálható. Szerintem nagyon cuki. 😊 

Ajándéknak is tökéletes, és biztos örömöt okozhatunk annak akinek adjuk. 
Vagy akár saját magunknak.... 😉






A Piros alma kollekció, kellemes cukros alma illatú, csodaszép és egyben nagyon bájos csomagolású. 




Tényleg a bőség zavara, és alig lehet választani közülük, de igazán nem is kell, mert vegyesen is össze lehet rakni akár csomagban is, hogy élvezhessük mindegyiknek az illatát. 😊 




Nagyon szépek és eszméletlenül finomak a gyertyák.  💗




......és a csomagok is nagyon, nagyon! 😊 




A kedvencem az Arany tea kollekció lett, mert isteni fűszeres, friss tea illatuk van.




Ráadásul fürdés közben is olyan érzés, mintha tealevelek között áznánk, ráadásul a testápolóját használva nagyon sokáig megmarad a bőrön az illat, amit hosszú órákon keresztül évezhetünk.  





Persze a régi kedvencek is mind ott sorakoztak a polcokon, így Krisztikével végig illatoltuk újra és újra az egészet. 😊  





Ezután áttértünk a parfümökhöz, mert hát ez is vonzza már a kicsiket is, nemhogy minket. 😊 




Nekem már megvan a szerelem illatom, de kíváncsi voltam, hogy a lánykámnak mi lesz a befutó. 
Több is lett. 😊 




De nemcsak az újdonságok csodásak, hanem a cég minden tagja is. 

Mint mindig, most is egy vagyis két meglepit találtak ki nekünk. 

Az egyik egy csodás saját maguk által összeállított tea, azaz teafű, amit nagyon szép csomagolásban megkaptunk a szépséges ajándékcsomagban (isteni illata és íze van, mert mióta haza hoztam, ezt issza az egész család) 

A másik meglepetés és jópofa játék is volt, mégpedig mindenki húzhatott egy dobozkát az adventi kalendáriumból, és el kellett tennünk, vagyis el kell tennünk addig (anélkül, hogy megnéznénk mi lapul benne) amíg az decemberi a nap el nem jön ami rá van írva. 

Én a 7-est húztam, így már nem kell olyan sokat várnom, hogy végre fény derüljön a beltartalomra, de megmondom őszintén baromira kíváncsi vagyok. 😊 De kibírom, mert ez a játék és az ünnepi élmény része.  



Természetesen meg fogom mutatni majd Nektek is Instagramon és Facebookon is, hogy mi lapul benne.
De addig is együtt izgulhatunk. 😃

Érdemes ellátogatni valamelyik üzletbe és végig illatolni az egész kollekciót, mert biztos vagyok benne, hogy aki ajándékba kapja az ünnepi újdonságokat is, nagyon fog neki örülni, és persze nem fogjuk megbánni, ha magunkat is megajándékozzuk egy-egy finomságos darabbal. 😊🎁🎄



Még egyszer köszönöm az Yves Rocher Magyarországnak, hogy részt vehettünk ezen a csodás napon, csodás eseményen, ahol ennyi kellemes újdonsággal ismerkedhettünk meg.
....és köszönöm, köszönjük, hogy itthon is élvezhetjük a mennyei tea, az édes alma, és az érzéki vanília varázsát. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés