Biola - Az egészséges szépség




Sziasztok!

Néhány hete megkerestek a BIOLA cégtől, hogy kipróbálnék e néhány újdonságot, és többek között azért is mondtam igent, mert szeretem a márkát, régebben sok-sok évvel  ezelőtt használtam is a termékeiket amiket szerettem, ezért a kíváncsiság hajtott, hogy fogom e ezeket is szeretni, vagy sem.  

......és, mert elfogadtam a lehetőséget, így szeretnék nektek bemutatni négy terméket, amikről megírtam a véleményem. 







Bőrkímélő összetevőkből készült tusfürdőhab, mely bármely bőrtípusra alkalmazható. 
Kivi, papaya és a galagonya kivonatok támogatják a finom üde bőrérzetet, a mangó a tönkölybúza kivonata pedig elősegíti a bőr hidratáltságát. A tamanu olaja E-vitaminnal támogatja a bőrregenerációt.

Nagyon finom, nagyon lágy habja van, ami valóban kíméletesen tisztítja meg a bőrt, de mivel én az egész testemre kevésnek éreztem a hatását, így csak az arcom tisztítására használom, viszont azt hatékonyan és kíméletesen tisztítja és tökéletesen távolítja el róla a szennyeződést. 







Ezt a micellás virágvizet olajos szeboreás és kevert bőr ápolására ajánlják. 
Szerencsére egyikkel sem rendelkezem, viszont mivel mattító és bőrtömörítő hatása is van, így mégiscsak tettem vele próbát, mert mindkettőre valamilyen szinten szüksége van a bőrömnek. 
Ráadásul Aloe juice-t és édesgyökér kivonatot is tartalmaz így jó ápol, és a könnyű olajos fázisban lévő Tamanu támogatja a bőr vízmegtartó képességét, így még inkább nekem valónak éreztem. 😊  A bio rózsavíz pedig kíméletesen tonizál, ami meg alapból kell a bőrnek.

Szerencsére a szép összetevők miatt egyáltalán nem szárítja a bőröm, és nagyon jól meg is tisztítja a napi szennyeződésektől.

Olajos fázisa miatt a szememről is szépen és kíméletesen leszedi a sminket, még a lerobbanthatatlan kedvenc rúzsom is végre el tudom ezzel távolítani (ha akarom). 






Nagyon kis cuki csomagolású grapefruit illóolajos és a citromfű kivonatot tartalmazó fogápoló gél, mely üde leheletet biztosít, és a bíbor kasvirágnak és kamillának köszönhetően segíti a szájnyálkahártya és a fogíny regenerálódását.

Krisztikémnek adtam, hogy tesztelgesse, használja, és természetesen én is tettem vele egy próbát, hogy érdemben meg tudjam írni a véleményem.

Kellemes íz, hígabb zselé szerű állag.

Tisztító hatását én nem éreztem 100%-osnak. Nekem hiányérzetem volt, és nem azért mert nem habzik egyáltalán, hanem egész egyszerűen nem éreztem tisztának a szám.
Kriszti is pont ugyan ezen a véleményen van......bár közölte velem, hogy anya ez csak ápoló gél, és nem fogkrém, tehát ne várjak többet. 
Oké, a gyerekem már most jobban ért ezekhez mint én. 😃 

Igazán ezt a fogápolót én nagyon pici gyerekeknek ajánlom. Nagyobbacskáknak ez már kevéske, viszont a piciknek tökéletes.

   




Bőrfeszesítő és hidratáló maszk, bőrnyugtató bio alga kivonattal, bio kandilla olajjal és akácia kivonattal.

Géles krémes állagú készítmény, nagyon kellemes gyógynövény illattal, és az alga kivonatnak köszönhetően szép zöld színnel. 😊 

Akik szeretik az intenzívebb gyógynövény illatot, azok biztos szeretni fogják. No nem csak azért, mert kellemes az illata, hanem azért is mert a víz és zsírhiányos bőrre tökéletes ápoló és feszesítő maszk.

Használata után a bőröm nagyon selymes, nagyon puha, és nagyon jól hidratált lett, aminek hatása egész nap szépen ki is tartott. 

Jó szívvel ajánlom mindenkinek, akinek bőre víz és zsírhiányos, mert biztos nem fognak csalódni benne, ugyanis tényleg nagyon szépen rendbe teszi a bőrt.  


Összességében mindegyik termékkel elégedett vagyok, az amelyik nem annyira győzött meg, az a fogápoló gél, de ez sem a termék hibája, hanem nem én, és már nem is a nagylányom a termék célközönsége, úgyhogy csak azt tudom mondani, hogy ismét sikerült a Biolától, Naturissimotól olyan újdonságokat kipróbálnom, amik tényleg méltók a nevükhöz, és minőségükhöz.   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt