AVON - Anew Platinum......a negyven felettiek csodaszere?






Sziasztok! 

Már egy jó ideje (hogy kellően pontos és hiteles véleményt tudjak mondani) elkezdtem használni az AVON Anew Platinum krémjeit.

Egészen pontosan  egy nappalit, egy éjszakait és egy szemkörnyék ápolót.

Mivel ez a termékcsalád kifejezetten érett bőrre ajánlott, így még hitelesebben tudtam tesztelni a ráncocskáimmal együtt. :)    



"A nyak és az áll vonalát határozottabbnak és formásabbnak mutathatja, a ráncok kisebbnek tűnnek. Rendszeres használattal az orcák területét feszesebbnek és formásabbnak mutathatja. Selymes komfortérzetet, valamint csodásan puha és sima érzést nyújt."

Az éjszakai krém amit a fentiekben leírtak róla, azt valóban be is tartja. :) 

Nagyon selymes bőrérzetet ad, gyorsan felszívódik, amellett, hogy nem egy ultra könnyű krém (sőt.....), viszont nagyon jól ápol, tényleg szebb és határozottabb az állam vonala, ráadásul a nyakamon a bőr is sokkal szebb, feszesebb, rugalmasabb. 

A ráncokat is szépen kordában tartja, újak egyáltalán nem tudnak keletkezni, és még a meglévőeket is szépen finomítja. 





"A nappali krém segít új kontúrt adni a megereszkedett bőrnek. Különleges mikrogyöngyeinek köszönhetően csökkentheti a fakó arcszínt és helyreállíthatja a bőr ragyogását. Bőrgyógyászatilag tesztelt."


A nappali krém egyrészt eszméletlenül fincsi illatú, enyhe, de határozottan kellemes, ami engem egy számomra kedves parfümre emlékeztet (nem, még nem sikerült beazonosítanom), másrészt nagyon selymes állagú, könnyedebb mint éjszakai társa, viszont ez is rendkívül jól hidratál, és csodásan lehet rá sminkelni. 

Sokkal szebb az arcom összképe, még akkor is, ha épp nem vagyok a toppon. :) 






A szemránckrém az ami nálam picit kilóg a sorból sajnos, pedig szerettem volna ódákat zengeni róla, de.......

Az állaga inkább olyan zselés-krémes, ezáltal én nem érzem eléggé hidratálónak, ezért sajnos a szemem alatti ráncokat sem finomítja. 

Sajnos inkább azt tapasztaltam, hogy hosszabb távú használata elkezdte kiszárítani a szemkörnyékemet annyira, hogy idősebbnek láttatott a koromnál azáltal, hogy a szárazság "szépen" kiemelte az összes létező és nem létező ráncom. :( 

Nagyon szomorú vagyok, mert pont ebben volt a legnagyobb reményem, és vágytam arra, a krémek szuper jó hatásából kifolyólag, hogy csodásan teljesítsen majd, de sajnos nem ez lett.

Ettől függetlenül nem írom le véglegesen, ugyanis másoknak simán be is válhat, és teljesíthet sokkal sokkal jobban, főleg azoknál, akiknek még nincs ennyi szem körüli ráncocskája, no meg lehet nálam valamelyik olyan összetevő huncutkodik ami kissé szárít.

Épp ezért ha van rá mód, akkor érdemes tenni vele egy próbát, hátha nektek beválik. :) 

Mindkét krémet én mindenképp a hűvösebb őszre, vagy még inkább télre ajánlom, és száraz, legfeljebb normál bőrre,  mert nagyon sűrűek, főleg az éjszakai sűrű nagyon és kissé nehéz, de mivel nagyon jól ápolnak, így a hűvös időben fogja meghálálni használatukat a bőrünk.  

Összességében most is csak azt tudom mondani az AVON Anew termékeiről, hogy várakozáson felül teljesítettek, és engem ismételten meggyőztek. :)  


Megjegyzések

  1. Nem igazán vagyok oda az Avonért. Az arcápolóikat mindig fenntartásokkal kezelem, mert valahogy úgy érzem olyanok mint a parfümjeik. Szép csomagolás kellemes illat ami aztán pár óra alatt elillan. Nyilván az ár is tükrözi a minőséget. Másrészt viszont néha belefutok náluk szuper termékekbe a True arctisztító olaj például nagy kedvencem, már a harmadik üveget fogyasztom belőle. Kellemes az arcnak, szépen leviszi a legtartósabb rúzst is és még a smink szivacsot is gyönyörűen tisztán tartja. Az ára is kiváló. De amilyen arckrémeket próbáltam tőlük azok annyit értek, mintha a hátam mögé kentem volna. Így aztán felhagytam a próbálkozással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem jött be sok arcápoló termékük, de ez nagy meglepetésemre hihetetlenül jó, és tényleg szép a bőröm tőle. :) sokkal szebb és simább a képernyőm mióta használom :) Viszon örülök, hogy említetted a true arctisztító olajat, mert így biztos teszek vele egy próbát. :) Köszönöm ! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt