Körömlakkok 1. rész

Sziasztok ! 

Úgy gondoltam hozok Nektek egy kis körömlakkos bejegyzést. Mert remélem Ti is kíváncsiak vagytok milyen újdonságokat szereztem magamnak. :) 

Az egyiket igazán nem kellett szereznem, mert a Pixiboxban jött, de ezt már láthattátok a  Júniusi Pixibox bejegyzésben. 
Itt viszont most szeretném leírni a tapasztalataimat és persze bemutatni hogy is néz ki körmön. 

Egy csodaszép nude árnyalatú China Glaze Pearls Of Wisdom körömlakk enyhén kékes lilás beütéssel. De ez csak akkor látszik, ha épp úgy esik rá a fény, amúgy egy szépséges világos szín, amit szerintem mi negyvenesek is bátran hordhatunk nem csak nyáron, hanem akár az év minden napján is. 
A lakkot két rétegben kentem fel és az a tapasztalatom, hogy jól is szárad és szépen fed, tehát több réteget felvinni felesleges. Bár aki szeretné azt elérni, hogy inkább fehéresnek hasson az kenhet még rá nyugodtan egy réteget.  Ami a tartósságát illeti 5-6 napig fen van rendesen. 
Nagyon megszerettem, úgyhogy télen nyáron hű társam lesz, persze azért néha néha meg fogom csalni a kis szépséget. :)





A másik szépség amit szeretnék bemutatni Nektek, az a Lovely St. Tropez Nr. 3 púderrózsaszín lakk, amit a Rossmannban vettem. 
Róla elsősorban azt tudom mondani, hogy egy gyönyörűség. Nagyon érdekes kinézete és fogása van száradás után. Szerintem olyan mintha bársonyos lenne. Nem is tudom mihez hasonlítani, mert még sosem volt ilyen lakkom. Három féle színben lehet, vagy lehetett kapni, (nem sok helyen maradt már belőle) Púderrózsaszín, Menta és Kék. A másik kettőt azért nem vettem meg, mert úgy gondolom az már igazán a fiataloknak való. Persze a 30-as korosztály is simán viselheti. Lehet, hogy még mi is felkenhetnénk, de ahhoz nagyon szép kezek kellenek. De mivel én úgy gondolom az enyém már nem olyan, így eszembe sem jutott megvenni. :D  Pedig jaj, de szépek.


Erről a lakkról is csupa jót tudok mondani. Gyorsan szárad, két rétegben csodásan fed és ami a legfontosabb, hogy tartós. Nekem kopás, lepattogzás nélkül 6-7 napot simán kibírt.   





China Glaze Pearl of Wisdom - 1490,-Ft.  Nailland

Lovely St. Tropez Nr. 3. - 649,-Ft. Rossmann

Remélem tetszett Nektek a bejegyzés és hasznos is volt számotokra. Ha szeretnétek még, hogy mutassak be más lakkokat kérlek írjátok meg. 
Egyébként Ti, hogy álltok a sötétebb (lilás, piros, bordó) színekkel ? Bátran be meritek vállalni ? Szeretitek ? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés