ASTOR Lift me Up Anti-Aging BB krém 10in1



Sziasztok ! 

Eljött az idő, hogy végre én is beszámolhatok az Astor BB 10in1 krémmel való kapcsolatomról.

DM-ben egy akció keretén belül féláron jutottam hozzá, aminek nagyon örültem, mert egyrészt már régóta szerettem volna BB krémet, másrészt mert sokat szemeztem ezzel a kis szépséggel. 

Így a nyár közeledtével a Medium árnyalatot választottam, bár picit féltem, hogy sötét lesz, de mivel sokat vagyok és leszek is a napon a gyerkőccel való játszóterezésnek köszönhetően, így biztos, hogy barnább lesz az arcom, ezért nem fog az alapszíntől elütni. 
Szerencsére a megérzésem jónak bizonyult és már most így, hogy épp van egy kis színem, sem túl sötét a bőrömhöz.

Nos, nézzük meg mit is jelent a 10in1

1.  Alkalmazkodik a bőr színéhez

2.  Feszesíti a bőrt

3.  Táplál és hidratál

4.  Simává teszi a bőrt

5.  Gondoskodik a bőr fiatalos megjelenéséről

6.  Kiegyenlíti az egyenetlen bőr felszínt

7.  Tökéletesíti a bőr tónusát

8.  Eltünteti az apró ráncokat

9.  Halványítja bőrhibákat, és a sötét foltokat

10. Véd a nap káros sugarai ellen- SPF20






Nem tudom ki, hogy használja az ilyen krémeket, de mivel én rendkívül száraz bőrű vagyok, így ma reggel is szokás szerint a hidratálással kezdtem és felkentem az arcomra egy könnyű krémes szérumot. Biztos ami tuti. Utána használtam a BB-t, de bevallom őszintén ugyan úgy és ugyan annyi mennyiségben (jelentem ez nem sok) mint az alapozót szoktam. Utána kézzel szépen eloszlattam az arcomon. Először picit megijedtem, hogy hú csatakos és túlzás a hidratáló, de szerencsére nem.

Gyönyörűen elkentem és nekem igazán nem is kell többet használnom belőle, mint a sima alapozóból, mert csak ráncaim vannak, bőrhibám elenyésző (egy-két pigmentfolt), és mivel a ráncokat csak a plasztikai sebész tudja eltüntetni és egy BB krém, vagy alapozó sem, így nekem ez a kis mennyiség bőven elég. Ráadásul egyáltalán nem tömítette el a pórusaimat és nem éreztem nehéznek az arcomat a nap folyamán.



Mivel napvédelem is van benne, így megnyugodva töltöttem az egész napomat a szabadban és nap végére tényleg semmi pirosság, hanem szép egyenletes szín nézett vissza a tükörből, ráadásul végig kitartott a krém az arcomon, tehát még tartós is. 


Rossmannban ezen a héten 25%-os kedvezménnyel juthattok hozzá.

Két féle színben kapható: Light és Medium
Javasolt fogyasztói ára: 2999,-ft.


Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet és remélem hasznosnak is találtátok!


Ti használtok valamilyen BB vagy akár CC krémet? Van olyan ami Nektek is bevált?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés