Essence 3 méteres állvány csodái



Sziasztok !

Végre nekem is alkalmam nyílik írni az Essence 3 méteres állványáról, amit sikerült a Müller Drogéria Corvin Plázában lévő üzletében az  első nyitási napon megtekintenem és  vásárolnom is a szépségekből. 



Rengetegen voltunk és egymáson keresztül jöttünk mentünk, hogy válogathassunk a rengeteg termékből. De szerencsénkre ott voltak az Essence Hungary képviselői akik nagyon sokat segítettek, sőt még a Müller Drogéria dolgozói is mindenben rendelkezésünkre álltak és nagyon kedvesek voltak. 





Szerettem volna rengeteg mindent megvenni, de így elsőre két darab szépség landolt a kosaramba.


Baloldalon a How to make nude eyes make-up box szemhéjfesték paletta, jobbra pedig a Howe to make face wow make-up box paletta amiben 4 féle arcra valót találunk. Az arcpirosítós szépésget nem magamnak vettem, de miután megcsodáltam itthon úgy döntöttem, hogy nekem is kell és persze vettem belőle még egyet. :) 

A harmadik "pici" Girl on Tour palettát pedig ajándékba adták minimum 1000,-ft-os vásárláshoz. Ennek a kicsikének is nagyon örültem, de mára már az Unokahúgom tulajdona, mert Neki adtam, hogy ha fellépésere megy (tánccsoport tagja) ezzel a szépséggel legyen kifestve, mert egy nagyon jól pigmentált, nagyon krémes szemhéjfesték, amit anno nem is tudom miért nem vettem meg. Nem azért adtam túl rajta, mert nekem nem tetszik, hanem mert egyrészt szerettem volna vele örömet okozni, másrészt én most nagyon elégedett vagyok az új palettámmal. 

A How to make nude szemhéjpúder palettáról is csak jókat tudok mondani, egyrészt szuper színei vannak, másrészt tökéletesen pigmentált, nem porol és szép diszkrét selymes fénye van. 

Az arcra való palettában, található színek mindegyike tökéletes, mert felkenve szép halvány természetes színe van. 



Összességében nagyon jó új termékek kerültek ki a polcokra, ezért szerintem érdemes ellátogatni azokba a Müller Drogériákba, ahol már megtalálható az állvány, mert biztos Ti sem fogtok tudni ellenállni egy két gyönyörűségnek és újdonságnak :)  

Ha láttátok már az újdonságokat, vagy esetleg vásároltatok is már, meséljétek el a saját tapasztalataitokat.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt