Thierry Mugler Angel - Angyal vagy........



Sziasztok! 

A Luxoryshop webáruház jóvoltából ismét lehetőséget kaptam egy parfüm tesztelésére. 

....és nem is egy akármilyen parfüméra, hanem egy ízig-vérig megosztó illatra, a Thierry Mugler Angel parfümjére, amit sokan vagy imádnak és az egekig magasztalnak, vagy utálnak és pocskondiáznak.  

Hogy én miként vélekedem róla? 

........ha kíváncsi vagy rá, akkor mindenképp olvass tovább. :) 






Kiadás éve: 1992

Illatcsalád: orientális-vanília


Fejjegyek: dinnye, kókusz, mandarin, cassia, jázmin, bergamot, vattacukor
Szívjegyek: méz, kajszibarack, szeder, szilva, orchidea, barack, jázmin, gyöngyvirág, vörösáfonya, rózsa
Alapjegyek: tonkabab, ámbra, pacsuli, pézsma, vanília, étcsokoládé, karamell





Csomagolását és színét elnézve, egy angyali könnyedségre, bájos frissességre, finomságra gondolhatnánk, amit biztos, hogy mindenki tud valamilyen tulajdonságáért szeretni. 

De ez a parfüm az ami teljes mértékben két részre osztja a parfüm imádók táborát.

Mint ahogy írtam is, vagy nagyon szeretik, vagy nagyon utálják, de ha hiszitek, ha nem még olyan is van, aki máson imádja, de ha magán kéne viselnie, ki nem állhatja. 

Nagyon agresszív, édes, émelyítő, nehéz, de egyáltalán nem tömény cukorszirup illat. 

Az biztos, hogy a hozzáállást ehhez a parfümhöz a benne rejlő illatok sokasága határozza meg. 
Összesen 24 összetevője van, ami egy parfümnél szerintem rengeteg, és én úgy is érzem, hogy ez az egész kompozíció egy óriási provokáció. 

A rengeteg gyümölcs, a kókusz, a csokoládé, a karamell, a méz és virágok elegye egy agresszív, arrogáns bomba, ami ha rossz kezekbe kerül, akkor bizony nagyot tud robbanni.







Úgy gondolom, hogy az alkotója úgy érezte minden számára kedves illatot bele kell tennie egyetlen üvegcsébe és ezt rázúdítania az emberiségre. :) 

Abszolút téli, füstös, dohos, de egyben vad és szúrós illat. Sokan használják a meleg időben is, ráadásul sokszor túladagolva, ami szerintem egy merénylet főként a körülöttük élőkkel szemben. :)  


Az is tény és tapasztalat, hogy nagyon kevesekhez passzol, és ha valakik méltón viselni tudják ezt az illatot, azok nem a 20-as korosztályt képviselik, hanem az érettebb hölgyek, de csak is azért, mert Ők már nem esnek bele abba a tulajdonságba, hogy életellenesen viseljék, vagy élhetetlenné tegyék és kínozzák környezetüket. 




De.......tévedés, ha azt gondoljuk, hogy mi döntünk arról szeretjük e vagy sem, mert ez az illat egy egyéniség, egy uralkodó, ami vagy felemel vagy a porba tipor. 




Ha Te is a kedvelők táborába tartozol, akkor érdemes körülnézni a webáruházban és válogatni, megszerezni a kedvenced a rengeteg  kiszerelés közül. :)

 



Megjegyzések

  1. En imadom! Altalaban telen hasznalom a masik TM illattal egyutt, ami szinten orok kedvencem, az Innocent. A szerelmemtol kaptam az illatot, o talalta nekem nehany evvel ezelott es nagyon illik hozzam. Sajnos o tavaly meghalt..... :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon sajnálom és fogadd őszinte részvétem ! :(

      Törlés
    2. Kosznom, Aniko! Mindig o jut rola eszembe.... Nem is akarok emiatt mas illatot. Ilyenkor mindig eszembe jut,h mennyire szerette.

      Törlés
    3. Teljes mértékben megértelek. Biztos, hogy én is pont így tennék.

      Törlés
  2. Hehe, tetszett az utolsó előtti mondat, van benne igazság :) Sajnos rajtam nem működik, viszont az Alien illatcsalád több tagja is nagy kedvencem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés