CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai





Sziasztok !

Néhány hete voltam olyan szerencsés, hogy bekerültem a Trnd Lidl saját márkás CIEN termékeinek tesztelő csapatába, mint smink márkanagykövet. :) 

Miután megérkezett a csomag, rögtön bele is vetettem magam, vagyis magunkat a családdal a tesztelésbe, merthogy most a csodaszép Unokahúgom kértem meg, hogy legyen a sminkmodellem. 

Tudom, tudom......40 felettieknek szól a blog, de mivel nagyon érdekli a szépségipar világa (ettől függetlenül Állatorvos szeretne lenni, amit teljes mértékben támogatok is), hogy megkért most lehessen Ő a sminkmodellem. :) 





CIEN folyékony alapozó (040 Soft Caramel)





4 féle árnyalatban kapható

Sajnos amit én kaptam a csomagban az nagyon sötétnek bizonyult a bőrömhöz képes, így csak egy otthon próbálást tudtam vele elvégezni. 




  



Folyékony állagú, könnyen eloszlatható, az illata nagyon kellemes.

A fedését közepesnek, de inkább gyengének mondanám, ami az érett és átlagos bőrnek tökéletes és megfelelő.
Egyáltalán nem irritálta és nem is szárította a bőröm és púderrel egész nap szépen tartotta is magát. :) 

Ár-érték arányban szerintem nagyon jó kis termék. :) 

Ára: 699,-Ft / 30 ml





CIEN BB Krém SPF 15 (Light)





Az illata tetszik, kellemes lágy állagú, jó kiszerelésű és szépen egységesítette a bőrt. Mivel fényvédő is van benne, így a naposabb időszakban is viselhető.


Sajnos a nap felénél még az én száraz bőröm is átfényesedett alatta, de napközbeni után púderezéssel ezt is könnyen tudtam orvosolni. :) 



  



Ára: 899,-Ft. / 50 ml





CIEN Körömlakk (14 Red Carpet)




Egy rétegben is nagyon jó a fedése, gyorsan szárad, és viszonylag tartós is (3-4 nap). :) Abszolút drogériás lakk minőségű, ráadásul ami igazán szép benne, hogy gél hatást kölcsönöz. :)

Ami bánat viszont, hogy a színválaszték elég kevés. 


Ára: 499,-Ft.












CIEN Rúzs (13 velvety ruby)





Finom púderes cukorka illatú rúzs. :) 
A fedés nagyon jó, egyáltalán nem ragacsos, és viselni is nagyon jó, mert észrevehetetlen. Ami hátránya, hogy nem extra tartós, és picit hajlamos az elmászkálásra, de ezt leszámítva, ár-érték arányban szuper. 

Ára: 599,-Ft.












CIEN Volume Szempillaspirál




Két hete használom és már az első alkalommal is teljesen elégedett voltam vele.
Már két rétegben is szépen hosszabbítja és dúsítja is a pilláimat, és nálam pókláb hatás sem volt tapasztalható, még akkor sem, ha kicsit többször húztam át. Nem pereg és egész nap fenn maradt a pilláimon. 

Ami hátránya, hogy kicsit nehezen szárad, és illatos (de finom :)  ), de mivel az én szemem nem irritálta, így összességében teljesen elégedett vagyok vele. 

Mondhatom azt is, hogy simán felveszi a versenyt a sokkal drágább spirálokkal. :) 


Ára: 699,-Ft. / 10 ml





CIEN Szemhéjpúder (18 Blue Sapphire)




Nagyon selymes, nagyon kellemes állagú, szaténos szemhéjpúder. Pigmentáltsága szemhéjalap nélkül nem túl erős, de alappal tökéletes és egész nap tart. Ráadásul nagyon jól építhető, és nem porzik, ami manapság már feltétele egy jó szemhéjra valónak. :) 

Hátránya csak annyi, hogy kék színt szinte sosem használok, de ez csak nekem hátrány, másnak nem :-)


Ára: 600,-Ft. / 3 g.












CIEN Szemfesték lemosó





Ami legelsőre megtetszett az a csomagolása. :) Én ilyet még csak körömlakklemosónál láttam, ezért először azt is hittem, hogy az. :) 

De szerencsére nem, és mivel ilyen praktikus a csomagolása, így még gazdaságos is.

Ami meglepett, hogy szemfestéklemosónak írja, holott szerintem az egész arcon nyugodtan alkalmazható.

Az illata finom, viszont ami nem tetszik benne, az az alkohol. Pont, hogy szemfestéklemosóban nem kellene, nem szabadna tenni, hogy ne érje az illatanyagon kívül is még plusz irritáció. 

Ezért pont azok nem fogják tudni használni, akik ezekre érzékenyek. :( 


Ára: 499,-Ft. / 150 ml



...és a "kis" vidám sminkmodellem ! :) 







Örülök, hogy kipróbálhattam a Lidl saját márkás sminktermékeit és örülök, hogy ezáltal rátaláltam egy olcsó, de nagyon jó minőségű dekorkozmetikum családra ! :) 
 




Megjegyzések

  1. Aranyos lett ez a bejegyzés :) Nagyon kis csini az unokahúgod, úgy látom nálatok ez családi vonás ;)

    VálaszTörlés
  2. De jó volt olvasni! Sokat segített, bátrabban válogatok majd a kozmetikai részen. Eddig csak az alapozót használtam, az nagyon bejött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam segíteni a bejegyzésemmel, véleményemmel. :) Még mindig azt vallom, hogy szerintem nagyon klasszak a Cien termékek, és érdemes közülük kipróbálni amit szeretnénk, mert ár érték arányban is nagyon jó :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés