BIODERMA Hydrabio Perfecteur SPF 30 - Hidratáló ápolás a kisimult, ragyogó arcbőrért



Sziasztok! 

Nemrég érkezett hozzám a BIODERMA újdonsága a Hydrabio Perfecteur SPF30 arcápolója, amit az esős idő ellenére azonnal elkezdtem használni. :) 
Többek között azért is, mert a fényvédelem az év minden napján fontos és szükséges, másodsorban pedig nem csak pusztán egy fényvédős arckrémről van szó, hanem egy olyan készítményről, ami  hidratálás mellett kisimítja és ragyogóvá teszi az arcbőrt. 

Amire nagyon kíváncsi voltam, az az, hogy az én ráncocskáim ellen hatásos lesz e vagy sem. :) 







"Az epidermisz összetételéhez hasonló emulziónak köszönhetően az Aquagenium®* szabadalom aktív összetevői célzottabban fejtik ki hatásukat, amely során újraindítják a bőr hidratáló folyamatait, valamint fokozzák a sejtekben a vízkörforgást.
Lágy fókuszhatást biztosító és fényvisszaverő részecskékkel gazdagítva a Hydrabio Perfecteur  azonnal kisimítja a bőrt, visszaadja természetes színét üdévé és ragyogóvá varázsolja az arcbőrt.
UV/A és UV/B szűrőinek köszönhetően a Hydrabio Perfecteur magas szintű védelmet nyújt a káros UV sugárzással szemben és megakadályozza a korai bőröregedést.
Eredmények: Hosszantartóan hidratált bőr, amely visszanyeri ragyogását, bársonyosságát, és teltségét.

Parabénmentes, Hipoallergén, Nem mitesszerképző, Könnyed firss illat"







Mikor kézhez kaptam és kibontottam már a csomagolása is megtetszett, mert szerintem nagyon jópofa megoldás, hogy nem pusztán egy sima tubus, hanem pumpás adagolóval ellátott, amivel nagyon szépen, precízen és higiénikusan ki lehet nyerni a krémet, épp olyan adagokban, ahogy azt szeretnénk. :) 

Már másnap reggel ki is próbáltam, és azóta is ő a reggeli arcápolási rutinom egyik szereplője. 








A krém színe halvány rózsaszín (a bőrön egyáltalán nem látszik), ami a bőr színkülönbségének kiegyenlítésére szolgál, szépen egységesíti, épp ezért primerként is szuper jól működik anélkül, hogy eltömítené azt, és nem hagy semmiféle zavaró réteget maga után. 
Emellett nagyon jól hidratál, az állaga sűrű, de ennek ellenére rendkívül gyorsan beszívódik, és egységessé, bársonyossá teszi az arcom. 

Ráadásul gazdaságos, mert nálam egy pumpálás és kész is a hidratálás és alapozás. :) 

Az illata nagyon diszkrét és kifejezetten kellemes. 

.....és a reményeim be is váltotta úgy, hogy a ráncokat szépen feltölti, az apró foltocskáimat pedig teljesen eltünteti. 
Ráadásul még csak nem is fényesedik ki a nap folyamán. 

Azt egyelőre nem tudom, hogy a 30 fokban miként fog produkálni, de így, hogy nagyon könnyed légies a bőrömön, biztos nem fog problémát okozni. 









Nagyon örülök, hogy alkalmam nyílt kipróbálni ezt a újdonságot, mert amellett, hogy megismertem egy készítményt ami védi a bőröm, még szép egységessé és ragyogóvá is teszi. :) 




40 ml - pumpás tubus


Ára: 5.499,-Ft.

Beszerezhető:  a dermakozmetikumokat árusító Patikákban

Megjegyzések

  1. Jól látom, hogy ennek van egy kis fénye és még sminkalapnak is tökéletes? Akkor ilyen kell nekem is ☺️ Olyan nehéz a bőrtípusnak megfelelő krémet találni. Ezért is hasznos a blogod, mert így több információt megtudhatunk a termékekről és könnyebb a döntés! Köszi ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nagyon kicsi fénye van igen, de épp annyi ami még tökéletes sminkalapot ad :) Önmagában is tökéletes, de alapnak is nagyon szuper :) Én i így használom :)
      Köszönöm a kedves szavakat ! :) <3

      Törlés
  2. Tegnap kaptam meg és reggel be is kentem az arcom.Màr délutàn van és 33 fok,nagyon jó eddig,nem fényesedik az arcom és még az apró ràncokat is kisimitja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ebben a nagy melegben is bevált Neked is. :) Remélem hosszabb távon is szeretni fogod. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés