Áprilisi szerzemények - Kedvencek és csalódások







Sziasztok! 


Ismét elrepült egy hónap és hát én sem voltam tétlen. :) Természetesen a Glamour napokat és más akciókat kihasználva én is beszereztem jó pár szépséget. :) 

Van köztük kiemelkedő és sajnos ismét vannak olyanok amik nagy bánatomra csalódást okoztak nekem. 




  
Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Krémzselé (30 ml)



Amit ígér: 

"A könnyű, kellemes krémzselé 24 órára nedvességgel telíti a bőrt. Az apró ráncok eltűnnek, a hámlás és a feszes érzet megszűnik. Helyükre telt, feszes, kellemes érzetű lesz, még a páratartalom változása esetén is. Egyetlen "ital" és a bőr boldogabbá és egészségesebbé válik."


Mivel nagyon sok jót olvastam erről az arcápolóról, már nagyon ki szerettem volna próbálni. De mivel kicsit húzós az ára, így gondoltam kivárom az első adandó akciót és beszerzem. :) 
ez így is történt és a Glamour napi kupon akció alkalmával a Douglas Parfümériában meg is vettem 20+5% kedvezménnyel. 

Aminek a legjobban örültem az az, hogy egyáltalán nem bánom, hogy rátaláltam és megvettem, mert nemcsak beváltja azt amit ígér, hanem az én bőrömnek hihetetlenül jó.

Az én bőröm tényleg teltebbé teszi, az apróbb ráncaim is kisimítja, használatakor és utána sem érzem azt sosem, hogy picit is hámlana, vagy húzódna a bőröm.

Voltak már nagyon jó krémek amiket használtam, és használok is, sőt még írtam is róluk, és ódákat is zengtem,  és nem azt mondom, hogy ez sokkal jobb, de simán felveszi velük a versenyt. Tehát ha árát tekintem, akkor ez nagyon megéri, mert van olyan jó, mint az általam eddig használtak, így nagy valószínűséggel állandó lakó lesz nálam. :) Ráadásul amúgy is jön a nyár mikor az ember arca amúgy is szétfolyik napjában többször is, de ez zselé állagú krém nagyon jó szolgálatot fog nekem tenni a könnyedsége révén.     



Beszerezhető: Douglas Parfüméria, Marionnaud Parfüméria, Müller Drogéria, Clinique szaküzlet

Ára: 5700,-Ft.






Estée Lauder Double Wear Stay in Place Korrektor SPF 10 (1,9 ml) 02 Light/Medium árnyalat

és 

Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme (7 ml)




Eddig még nem volt a tulajdonomban luxus márkából korrektorok, egyrészt mert drága, másrészt mert nem tudom mennyivel tud többet mint egy-egy olcsóbb drogériás társa. :) 
De mivel kaptam egy ilyen kis cukiságot, és volt lehetőségem kipróbálni, így gondoltam a tapasztalataim is megosztanám Veletek. :) 

Tulajdonképpen annyi hátránya van, hogy elég nehéz vele dolgozni, mert sűrű mint a fene. Jó alaposan alá kell hidratálni, mert ellenkező esetben baromira bele ül a ráncokba és ez már a mi esetünkben óriási hiba lenne, és itt akkor már szintén ki is hangsúlyoznám, hogy nagyon keveset kell belőle használni (egy max két pötty a szem alá és szépen beleütögetni) és Speedy Gonzales gyorsasággal kell vele dolgozni. Ugyanis baromi gyorsan szárad, és ha ez bekövetkezik, akkor marad a kezdjük előröl történet. :) 

De ha megtanuljuk és kitapasztaljuk a megfelelő használatot, akkor tökéletesen estig fennmaradó eredményt kapunk. :) 


7 ml-s ára: 8.900,- Ft.





"Az első  Anti-Aging termék kifejezetten az európai nők számára kifejlesztve. Intenzív kutatások bizonyították, hogy míg az ázsiai nők 52%-a, addig az európai nőknek csak 21%-a alkalmaz rendszeresen bőrápoló szérumot. 
Ez a krém mikoro-vízcseppeket tartalmaz a mélyhidratálást elősegítve és fenntartva, napraforgó és árpa kivonattal. Továbbá tápláló E-vitamin és koffeinnel nyugatja a bőrt. 
Az ízletes keleti citrus-virágos illat speciálisan kialakított az európai nők ízlése szerint. "


Ezt a másik cukiságot is szerettem volna már régen kipróbálni, de itt is mint más luxus terméknél, egyrészt azért nem mertem belevágni egy teljes kiszerelés megvételébe, mert nem tudtam, hogy megfelelő lenne e a bőrömnek és szeretné is e. 

De most, hogy volt lehetőség megszerezni ilyen mini kiadásban, örültem neki, hogy tehetek egy próbát :) 

Amit egyáltalán nem bántam meg, mert egy baromi jó kis krémről van szó. Sűrű, de egyáltalán nem nehéz kicsit zselés állagú, és ami még előnye, hogy elég kevéset is eloszlatni az arcon, mert így is tökéletesen hidratál. A bőröm nagyon finom selymes és rugalmas lett tőle. 
Örülnék ha a teljes kiszerelés kicsit olcsóbb lenne, mert teljes árán biztos, hogy nem fogom tudni megvásárolni. :( 


30 ml ára: 18.490,- 




Beszerezhetők: Douglas Parfüméria, Marionnaud Parfüméria, Müller Drogéria, Estée Lauder szaküzletek






LANCOME Juicy Shaker (Mangoes Wilde árnyalat)




"Szín, csillogás, kényelem. A Juicy Shaker meglepő kétfázisú formulája olyan mint egy koktél - használat előtt össze kell rázni. A szájápoló olaj és az erős pigmentek kombinációja élénk színt és tükörsima ragyogást nyújt.
13 árnyalatban kapható"


Egészen mostanáig úgy éreztem, hogy nem vagyok hajlandó vagyonokat kiadni drágább rúzsokra, szájfényekre, és egyéb szájápolókra, de most ennél annyira vonzott az egész felhajtás körülötte, meg a kinézete, használata, hogy  úgy gondoltam kihasználom a Marionnaud Parfüméria 30%-os akcióját és beruházok egy ilyen szépségre. :) 

Mivel még ráadásul mindenki oda meg vissza volt ettől a kis cukiságtól, én is úgy éreztem nem akarok ebből kimaradni. :) 

A csomagolása  és a színe is nagyon tetszetős pláne, ha a fénye eltűnik, a színe akkor is megmarad a számon hosszú időre is, és ha pontoznom kéne 10-et simán megadnék neki. 
Viszont ami elszomorít az az, hogy borzasztóan szárítja a számat. :( Ápoló olajok ide vagy oda, kiszáradok tőle mint a sivatag. 
Nem tudom, hogy ez mitől van és szerintem rajtam kívül erre senki sem panaszkodik, tehát elkönyveltem, hogy ez egyéni hiba és nem írom a termék számlájára, csak azért csalódás, mert így nem tudom mindennap használni, csak időközönként beiktatni mikor már nem bírom nélküle. :) 

Beszerezhető: Douglas Parfüméria, Marionnaud Parfüméria, Müller
Ára: 6500,-







Marionnaud NATURE Micellás arclemosó (200 ml)





A Marionnaud NATURE termékekkel már legalább egy éve szemezek. :) 
De mivel nem ismertem, nem mertem bevállalni egy próbát. De mivel most 50%-os akcióban árulják a termékeket, így vettem egy (vagyis most már kettő) Micellás lemosót és egy habzó arclemosót is, amiről majd ha teszteltem, akkor lesz bejegyzés. :) 

Ez a micellás lemosó azért is volt szimpatikus, mert érzékeny bőrre ajánlott, ami nálam fő szempont és az a kicsi illata ami van neki, hát valami isteni. :) 
Emlékszem mikor jártam kozmetikushoz, használt mindig valami lemosót, aminek pont ilyen enyhe kellemes illata volt és már akkor beleszerettem. :) 

Mivel mára már nagy micella mániás lettem, így szinte minden újdonságot kipróbálok, de úgy érzem megtaláltam a tökéletest. Egyáltalán nem irritál, nem bántja a szemem és a bőröm sem szárítja, ráadásul a sminkem is teljesen leszedi anélkül, hogy szét kéne dörzsiznem az arcom és a szemeim. 
Ezért csak remélni tudom, hogy ez a féláras akció nem a termékek kifuttatását jelenti, mert akkor tuti kardomba dőlök. 


Beszerezhető: Marionnaud Parfüméria

Ára: most 50%-al 1100,-Ft.






NEW NOTO Hidratáló krém (150 gr.)





"Egyedülállóan hatékony hidratáló, mely néhány használat után látható és érezhető módon javítja a bőr állapotát. Akár genetikai okok következtében, akár a káros környezeti hatások miatt érzékeny a bőröd, a New Noto helyreállítja és optimalizálja a nedvességtartalmát, mélyen hidratálja, ezáltal feszesíti, kisimítja a ráncokat, csökkenti a bőr gyulladásait és egészséges, friss megjelenésűvé teszi az arcbőrt. Használatával csökkenthető, vagy akár teljes mértékben kiváltható a szteroid tartalmú krémek használata, és természetesen úton tehető egészségessé a bőr."


NORIE BOX-ban jutottam hozzá, ehhez a Koreai hidratáló krémhez, amiről és első ránézésre azt gondoltam, hogy testápoló. De utána olvastam, és megvilágosodtam, hogy ez bizony egy arcápoló krém (is). 
Teljes körű ápolásra ajánlott, de mivel nekem vannak bevált arcápolóim, így oda nem, csak testápolásra használom. 
az állaga pont jó, sűrű, de nem zsíros, ezért a bőröm nagyon szereti és felkenés után azonnal be is szívja. 
Ami zavar az a csomagolása. Ezt a krémet én tégelybe tettem volna, ugyanis nehéz kinyomni a tubusból, pici a luk ahol kijön  és úgy össze kell préselnem, hogy félő megnyekken a műanyag és ha elreped, akkor orrán száján fog jönni a krém. 
szerencsére eddig nem történt meg és remélem nem is fog míg el nem fogy, mert most ő van napi szinten használatban, ugyanis nagyon megszerettem. :) 



A NORIE BOX Takács Nóra Hogyan legyek jó nő? saját maga által összeállított szépségdoboza ami ha jól emlékszem fél évenként jelenik meg és az ALEXANDRA Kiadó oldalán lehet megvásárolni, beszerezni. 
De erről Nóri folyamatosan tájékoztat bennünket olvasókat a Hogyan legyek jó nő? Facebook oldalán. :) 






Maybelline The Falsies Push Up Drama Szempillaspirál




































Mivel van már egy bevált Maybelline szempillaspirálom amit imádok, így ehhez is nagy reményeket fűztem, és mivel Glamour napok alkalmával féláron hozzá is jutottam, nagy örömmel kezdtem el használni. 

Csakhogy jött a fekete leves. :( Rengeteg festéket vesz fel a kefe, amit még lehetne szépen kezelni, de nagyon összetapasztotta a pilláimat, amit utána semmivel még szempillakefécskével sem tudtam szétszedni, és mivel már full sminkben voltam esélyét sem láttam, hogy lenne időm újra kezdeni az egészet. 
De sajnos még a drámai megemelést sem tapasztaltam, viszont mivel ilyen problémám nincs a pilláimmal, így az számomra elenyésző probléma lett volna.

Összességében nagyon sajnálom, hogy nem vált be, de mivel nagyon nagy Maybelline rajongó vagyok, rengeteg terméküket szeretem, így megmaradok az örök kedvenc spirálomnál ami számomra a világon a legjobb :) 


Beszerezhető: Dm Drogéria, Rossmann Drogéria, Müller Drogéria

Ára: 3.000,-Ft.






Rimmel Volume Colorist Szempillaspirál




"A Rimmel legelső olyan spirálja, melynek színező hatóanyaga fokozatosan teszi feketébbé a pillákat, így két hét rendszeres használat után csupasz pilláid is sötétebbnek látszanak majd!"

Na ehhez a spirálhoz fűztem az extra óriási reményeimet, merthogy azt ígéri két hét rendszeres használat után megszínezi a pillákat.
Mivel nekem teljesen szőkék a szempilláim, így nagyon boldog lettem, hogy végre elkészítettek egy olyan terméket, aminek használatával nem kell majd "kopasz" arccal kinéznem, ha lemosom a sminkem, és milyen  hasznos is lesz ez majd nyáron a strandon, ha nem kell vízálló spirált feltennem. 

Használtam is az előírtak szerint de a végeredmény sajnos elmaradt. :( Nemhogy nem színezte meg tartósan, de még csak meg sem fogta egy picit sem  szempilláim, ami óriási csalódás, mert benne volt minden reményem :) 

Ettől függetlenül magával a spirállal semmi bajom, mert szép pillákat lehet vele készíteni. Nem tapasztja össze, nem vesz fel sok festéket, szépen tart egész nap és még sorolhatnám. 
De mivel nem ezért vettem, így mégis csalódásként kell elkönyvelnem. 

De ami viszont öröm, hogy ezen felül is vettem néhány Rimmel terméket, amiket már évek óta használok, szeretek, és mindig beszerzem őket, ha meg tudom őket szerezni egy-egy akció alkalmával. :) 



Beszerezhető: Dm Drogéria, Rossmann Drogéria, Müller Drogéria

Ára: 2.399,-Ft.






Glamour napok alatt Ti szereztetek be valami újdonságokat ? Van köztük olyan, amit nagyon megszerettetek, vagy éppen nagy bánatotokra csalódtatok benne ? 

Megjegyzések

  1. Én ugyan idén nem jutottam el Glamour napozni, de nagyon jó olvasgatni ki mit zsákmányolt.:) Szerintem a Maybelline spirálnál próbáld meg, hogy az első pár alkalommal letörlöd egy zsepivel a keféjét. Tudom nem túl gazdaságos de lehet így működne. Nagyon meglepődtem amúgy mert szerintem ez a márka ritkán nyúl mellé spirálokkal, bár én még ezt a fajtát nem láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha már azzal is telítődik az ember, ha olvasgatja mások miket szereztek be :) De bevallom én is szeretem megnézni ki mire vágyott és azt sikerült is e beszerezni :)
      Köszönöm a tanácsot :) Az a bajom, hogy összességében mindenhogy összetapaszt :( De azért a letörlős módszert kiporóbálom. Csak tutod úgy vagyok vele, ha már ilyenhez kell folyamodni, akkor.....
      Nekem eddig ettől a márkától csak egy spirál jött be, de az nagyon és azt mióta megjelent használom és imádom! :) Szerintem annál jobb nincs :)

      Törlés
  2. Szia Anikó! Örülök, hogy a krémek beváltották a hozájuk fűzött reményeid �� A szájkencét viszont sajnálom, mert egy magasabb árkategóriás terméknél erre nem számít az ember lánya �� A szempillaspirálokkal én úgy vagyok, hogy abból sosincs elég. Mivel nincsenek dús-hosszú pilláim ezért minimum 2-3 réteget fel kell vinnem de van amikor többet is. Szóval nálam nagyon gyorsan fogynak �� Én is megvettem az általad ajánlott Maybelline spirált ami tényleg szuper, köszi ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildi ! Én is nagyon örülök nekik, mert mindig boldogság, ha az ember talál valami tényleg jót. :) Az ajakápoló miatt picit szomorú vagyok, de hát ez van, ezt sajna nem lehetett előre tudni. Ettől függetlenül elhasználgatom majd :) Spirál ügyben én nagyon maximalista vagyok, elég nagyok az elvárásaim még drogériás szinten is :) De én is szeretem, ha sokféle van itthon :-) Annak viszont nagyon örülök, hogy az ajánlott spirál Neked is szépen muzsikál :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés