II. Womanity Fesztivál - Amilyennek én láttam





Sziasztok! 

Május 15.-én egy nagyon szuper rendezvényre kaptam meghívást. Mégpedig a második alkalommal megrendezett Womanity Fesztiválra. 

Igazán nem tudtam mire számítsak a rendezvény kapcsán, mert a tavalyira nem jutottam ki. De azért némi elképzelésem volt, hogy miről fog szólni és mivel nagyon jól volt a célközönség tájékoztatva, így tudtam is, hogy kik lesznek a kiállítók, fellépők. 


Mikor kiértünk a kis családommal a helyszínre, nagyon kedvesen megkínáltak minket e Vöslauer Balance Juicy Pink Grapefruit üdítővel és egy doboz TRANQUINI relaxációs itallal, amiket aztán a nap folyamán akár korlátlanul lehetett is fogyasztani. :) 

Kaptunk még finom és egészséges salátákat, és müzli szeltet is. 



Az én első állomásom (miután letettem a családom a férfi megőrzőbe) Nórihoz a Berber Beauty és Robihoz a Best 4 You Kft. standjához vezetett, hogy végre újra láthassam Őket, hisz Nórival nagyon régen, Robival meg személyesen most találkoztunk először. :)

Nagyon örültem a viszont látásnak és a megismerkedésnek, remélem hamarosan lesz alkalmunk megint. :) 




Balról jobbra: Nóri (Berbera), Andrea (Calena), Robi (Fakanál), Viktória (Cleopátra) 

  

Megmutatták nekem milyen és mennyi szépséggel készültek. De egyszerűen nem is tudtam mindent tüzetesen megnézni, mert annyi finomság volt, hogy csak ámultam és csábultam, no és le is ragadtam bizonyos termékeknél. :) 



Mint például a Berber Beauty bázikus kozmetikumainál,






Bázikus kozmetikumok (pakolások, krémek, olajok) Tunéziából. Születésünkkor bőrünk ph értéke 8 körül van, majd a környezeti hatások, stressz, vegyszerek folyamatosan csökkentik, savasodunk. Ezek a kozmetikumok 7 ph érték fölöttiek, melyek lelassítják a savasodás folyamatát.


A szuper nőcis Calena kozmetikumoknál, 





Pixibox rajongók már jól ismerhetik a kézkrémeket és a fürdőteát. A kiállításon jelen voltak még a fürdőcsokik, testápolók, stiftes testápoló vajak és az új bio vegán szappanok. 

Érdekesség: Andrea Calena jelmezbe öltözve.




Egy új márkával a Wooden Spoon bio kozmetikumokkal is sikerült megismerkednem, 





Ez egy teljesen új márka, melyek a bio kozmetikumok csúcsa, ráadásul ehető minőségűek. 

Sokan meg is kóstolták őket! Szenzációs kínálat! A piac legtisztább naptejei, ajakbalzsamok, ajakdúsító balzsam, testvajak, köztük olyan, ami izomhúzódásra, visszérre nyújt megoldást, hajnövesztő szérum, narancsbőr elleni olaj, babapopsi kenőcs, babaolaj, argánolaj spray-s változatban, öregedésgátló és problémás bőrre való szérum. 

Érdekesség: Robi fakanál jelmezben :)  az asztalon tányér és evőeszközök szimbolizálták az ehető minőséget.








Megnéztem és kipróbáltam az Egyptian Magic krémet, 




Igazi kuriózum, természetes, univerzális bőrápoló, Hollywood-i sztárok, hírességek kedvence. 
Ami szerintem nagy pozitívum , hogy korlátlan mennyiségben volt kint termékminta, és szorgalmasan vitték is tesztelésre, próbálásra. :) 
Számos kozmetikum kiváltható vele. Egy 118 ml-es kiszerelés egy évig elég, mindennapos használat mellett. 

Érdekesség: Viktória Kleopátra jelmezben


Találkoztam még néhány újdonsággal. Mint pl a Vanita kozmetikumok. No nem teljesen újak a számomra sem, csak van már több újdonsága a cégnek, amiket eddig még nem ismertem. 

Hazai manufaktúrában, kristályok által energetizált vízből készült natúr kristálykozmetikumok. Újdonságai a szappangyurma reszelékek, színező porok, illóolajok és a Manócska névre hallgató Baba szappanok. 




Nagyon szépen köszönöm Nekik, hogy ajándékba is kaptam egy-két finomságot. :) 



















Ezután meglátogattam a Neogence Magyarország standját, ahol nagyon kedvesen fogadtak, és ami még óriási öröm és megtiszteltetés volt számomra, hogy megismertek és nagyon kedvesen köszöntöttek. :) 





Itt is rengeteg gyönyörűséggel találkoztam, próbálgattam és szerelmes is lettem egy pirosítóba, amit nem is tudom miért nem vettem meg, és már utólag bánom is. De remélem lesz lehetőségem találkozni Velük valamikor és akkor tuti megszerzem magamnak. :) 






A Ben Nye rúzsok is csodaszépek és ahogy kipróbáltam őket, még baromi tartósak is, úgyhogy egy ilyen szépség is az áldozatom lesz majd a közeljövőben. :) 






....és természetesen megnéztem a jobbnál jobb maszkokat is, amikből kaptam tesztelésre is. Köszönöm szépen, fogok róluk írni mindenképp! :) 













Az AVON standjánál is beszélgettem kicsit a Lányokkal, megnéztem, megfogdostam, kipróbáltam mindent amit csak lehetett. :) 
Gyönyörűek voltak ! 













A ZAO essence of nature organikus minősítésű prémium smink márkával is kötöttem némi ismeretséget a BlueBerry Cosmetiks Kft. standjánál. 

Megnéztem, kipróbáltam ezt a csodás színkavalkádot. :) 






"A ZAO sminkcsalád, mely finom keveréke a tűnékenynek és a tartósságnak. A bőr gyengéd ápolása érdekében a ZAO formulái 100% természetes eredetű összetevőkből állnak, melyeket aktív organikus hatóanyagokkal gazdagítottak. A káprázatos színek és textúrák, a kényelem és tartósság különleges kombinációja. Egy innovatív termék modern és elegáns növényi csomagolásban: bambuszban."












Meglestem az ADEN Cosmetics dekorkozmetikumait, újdonságait. Természetesen itt is óriási volt a csábítás. :) 









El is csábultam és vettem is egy tartós 03-as Rosie Brown árnyalatú folyékony ajakrúzst, ami egy gyönyörűség, de sajnos  a választásom nem lett tökéletes, mert hozzám túl korallos, világos a szín. De nagyon szép és valóban nagyon tartós, úgyhogy azért el fogom használni. :)  














Találkoztam még a BőszEcset termékeivel. Rengeteg gyönyörűséges ecsettel, ami szintén csábítás volt, mert nem csak smink és parfüm, de még ecsetfüggő is vagyok, így elég nagy veszélyben volt a pénztárcám. :) De direkt nem készültem sok pénzzel, hogy ne legyen olyan nagy a kísértés. :)  










Megismerkedtem egy új márkával a Dr. med Christine SCHRAMMEK dermokozmetikumokkal, amik egyenlőre csak webáruházban kaphatók, de remélhetőleg majd ezek is bekerülnek a jövőben a Patikák kínálatába. :) 










Ami számomra a legnagyobb érdekesség volt, az a Ruby Wing körömlakkok, amik fotokromatikus (a napfény, vagy UV fény által aktiválódó pigmentek) technológia használatával készülnek. 






A körömlakkok UV fény hatására megváltoztatják színüket, majd visszatérnek az eredeti állapotukba, ha újra napfény mentes helyre mész.


Az UV sugárzás megváltoztatja a fotokromatikus pigmentek molekuláris szerkezetét, ami által színt bocsátanak ki magukból. 
Az UV forrás (pl. napfény) megszűnésével a molekulák vissza térnek az eredeti állapotba és a festékanyag elveszíti a színét. 






Végül, de nem utolsó sorban találkoztam a Sminkelj - Precízen, szépen, magabiztosan standján a PARSA termékekkel, ecsetekkel, kiegészítőkkel, ahol megtudtam, hogy Magyarországon létezik Sminkelj! Magazin, amiből pl. a kezdők nagyon sok mindent megtudhatnak és tanácsokat kaphatnak, olvashatnak. :) 











Természetesen előadásokon is részt lehetett venni, ahol csakis a Nők voltak a középpontban, rengeteg érdekes témával, beszélgetésekkel.



Miután végeztem, vissza mentem a Családomhoz, akik ez idő alatt nagyon jól szórakoztak, egy Xbox és finom ételek italok társaságában. :) 


Örülök és köszönöm, hogy részt vehettem a Womanity Fesztiválon. :) Nagyon jól éreztem magam. :) 


...és a végére, csak egy megjegyzés: 

Ha kicsit változtatni lehetne és az a cél, hogy még több Hölgy vegyen részt, akkor én gyermek sarkot is felállítanék, ahol alkothatnak a gyerekek kézműves foglalkozáson, esetleg kisebb könnyebb vetélkedőkön vehetnek részt, és a kislányok akár a sminkelés fortélyait is elleshetnék a nagyoktól, mert hát ugye ezt nem lehet elég korán elkezdeni. ;) 

Ráadásul ezáltal a kisgyermekes Édesanyák is részt vehetnének egy olyan programon, ahol a gyermekeik is kiszórakozhatnák magukat. :) 





Meséljetek! Volt valaki közületek, aki szintén ott volt a Fesztiválon ? 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés