Rowenta HAJ-LAK Program - a Nagy Magyar Hajteszt




Mostantól otthon hagyhatjuk a hajformázási eszközeinket, ha elutazunk!
Átlag hét percet foglalkozunk a hajunkkal, de a lakosság 40 százalékának nincs fésűje.....


Sziasztok ! 

Az elmúlt napokban rendezte meg a Rowenta Beauty Haj-Lak címmel sajtóbemutatóját, ahol a hajápolással kapcsolatosan megtartott kutatás megdöbbentő eredményeiről számoltak be. 


Ami nagyon jónak számít az az, hogy a lakosság több mint 80 százaléka odafigyel a megjelenésére, minden negyedik ember számára pedig a külső minden helyzetben fontos. Különösen, amikor szabadságra, hétvégi kikapcsolódásra indulunk, vagy az ünnepek alkalmával, amikor több időnk van magunkkal foglalkozni. 




A legnagyobb hangsúlyt a külső megjelenésünkben a frizuránkra helyezzük, ezért egyáltalán nem meglepő, hogy a nők több mint fele mindig magával viszi a hajformázó eszközeit. 
Egy kiváló együttműködés jóvoltából a jövőben nagyobb hely maradhat azok bőröndjében, akik Magyarországon töltik el rövid szabadságukat.




Virágzó üzletág az önismeret, legyen szó minden olyan lehetőségről, amely kapcsán az emberek ki tudják magukból hozni a maximumot akár a szakmai-, akár a magánéletükben. 
A reklámok és híradások hatására azonban egyre többekben alakul ki hamis testkép. Tíz emberből négy egyáltalán nem elégedett a külsejével. 
A hölgyeknél ez az arány sokkal magasabb, mert  majdnem fele negatívan ítéli meg a külsejét, derül ki a „Nagy Magyar Hajteszt” című kutatásból.




A megkérdezettek egyetértettek abban, hogy a haj határozza meg leginkább a külső megjelenésünket. 
kutatásban résztvevő 18-50 év közötti nők 50 százaléka, a férfiak 38 százaléka gondolja így, ezen kívül a nőknél még a bőr állapota 31%, a smink 10%, fért be a három legfontosabb közé, amely befolyásolja a külsőt. A férfiak az arcszőrzetet 28%, és a bőr állapotát 20%, említették meg. 




A válaszadók 80 százaléka nyilatkozta, hogy az az önbizalma is nagyobb, ha rendben van a frizurája. 

Nem mindegy (különösen a nőknél), hogy milyen hosszú és típusú a haj. Minél hosszabb és kevésbé egyenes, annál inkább csökken az elégedettség. 
Mindezek ismeretében különösen meglepő, hogy hiába fontos a hajunk, naponta átlagosan hét percet foglalkozunk vele - férfiak átlag 3, nők átlag 12 percet bajlódnak vele -, a nők 33 százalékának, a férfiak 56 százalékának viszont nincsen sem fésűje, sem hajkeféje. Ami azért valljuk be elég meglepő. 

A kutatások szerint viszonylag ritkán járunk fodrászhoz, a nők többsége a beszárítást, a simítást és már a festést is maga végzi el otthon. A hajformázó eszközeinket épp emiatt nyaralásra, vagy hosszú hétvégére is magunkkal visszük. 

Szerencsre a belföldi utazások egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Ezért a hosszú hétvégéken megtelnek a hazai szállások.

A Staycation az új vacation! Ebben kíván segíteni a Haj-Lak együttműködés. A Rowenta októbertől számos hazai szállásra és apartmanba helyez ki prémium hajformázó eszközöket, amelyeket az oda utazók ingyen használhatnak.




A Rowenta is arra buzdítja az embereket, hogy utazzanak az országon belül is, az együttműködésben részt vevő szállásokon pedig Premium Care hajformázó termékeikkel gyorsan és egyszerűen, a haj egészségét és fényességét megtartva készíthetik el a frizurájukat.

"Ma már elengedhetetlen, hogy a beauty care termékek használata során a haj egészséges és szép maradjon, a prémium termékeink fejlesztésénél még inkább figyelembe vettük a trendeket és a fogyasztói igényeket” – fogalmazott Raskó Enikő, a Rowenta country managere.

Hozzátette, a technikai kialakításnak köszönhetően az eszközök könnyen használhatók, és a kasmír keratin felület argán olajjal és ionizációval nem roncsolja a hajat, növeli a formázás hatékonyságát és fényesebbé teszi a hajtincseket."




A lakosság harmada érdeklődik aziránt, milyen trendek hódítanak a frizurák és az arcszőrzet terén, ebben már a az internetes felületek is segítséget nyújtanak.
Az is nagyon fontos kérdés, ki, hogyan tudja kihozni magából a maximumot, melyik arcformához milyen frizura, és szín illik a legjobban. 

"Sári Kata hairstylist, mesterfodrász szerint a testarány és az az, amely meghatározza, hogy kinek, milyen frizura áll jól. Magas alkatúaknak nem szerencsés a rövid haj, mert az optikailag tovább nyújtja a testet, a telteknek a
nagyon kerek frizurák nem előnyösek, míg az alacsonyak esetében a nagy loknis, nagyon göndör, frufrus változatot célszerű elkerülni."




„Az idén mindenféle hullám divat, de csakis a természetes hatású, hajformázó eszközökkel elért loknik a trendi. Arra azonban mindig ügyelni kell, milyen minőségű hajformázó eszközt választunk, hogy használat közben is megmaradjon a haj rugalmassága, fénye és egészséges hatást keltsen,
ugyanakkor fontos, hogy tartós eredményt érjünk el. Ezt a hajformázó minősége és könnyen kezelhetősége mellett az ideális hőfok beállításával érhetjük el. A maximálisan beállítható legalacsonyabb hőmérsékleten érhetjük el a kívánt eredményt”- tette hozzá Sári Kata, aki nemcsak civilek, hanem több hazai sztár megjelenéséért is felel.







A Rowenta, éppen azért, hogy bárki könnyedén a saját  mesterfodrászává váljon, több hazai beauty influencer bevonásával tutorial videót is készített a hajformázó eszközök könnyen elsajátítható használatáról.














....és igen, bizony én is teszteltem a számomra nagyon érdekes terméket, és azt kell mondjam, hogy szuper hajformázó készülék, amivel csodás loknikat tudunk magunknak készíteni :) 





Hogy a göndör tincseink se sérüljenek, és mindig szépek maradjanak, ráadásul a hajtövet is csodásan meg tudjuk emelni a Rowenta szuper hajszárítójával. 






.....és hogy ne csak a hajunkat kényeztessük,  hanem egészséges finom falatokkal a belsőnket is tápláljuk, finomságok vártak minket a bemutatón. :) 








Ráadásul a Rowenta Premium Liss & Curl hajformázójával most már én is kényelmesen el tudom készíteni a mindennapokban a frizurám. :) 













A termékekről és a kutatásról kapott további információkért és a Rowenta hajformázási tippjeiért látogassatok el a rowenta.hu/hajlak weboldalra.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt