Revitalash - A természetes szépség és a nők önbizalmának felélesztése





A Revitalash megérkezett Magyarországra! 

Orvos által alapított amerikai márkával ismerkedhettünk egy csodás délutánon. 
A díjnyertes Revitalash márka szempilla-, szemöldök- és hajszépítő kozmetikumaival piacvezető a maga területén. 
A készítményeik küldetése a szempillánk, szemöldökünk és a hajunk szépségének, egészségének magasabb szintre emelése.













A Revitalash története 2006-ban, egyetlen termékkel, a szempilla szérummal kezdődött.
Az alapító, Dr. Brinkenhoff felesége, Gayle iránti szerelme és gondoskodása ihlette.
Ennek a terméknek a kifejlesztésével segítette a feleségét a mellrák elleni hősies küzdelmében. 
Szerették volna másokkal is megosztani a gyönyörűen megnőtt szempillái fölött érzett örömét. 
A Revitalash több orientált készítménnyel bővült, amelyek felélesztik a természetes szépséget és növelik a nők önbizalmát, miközben  támogatják a mellrák kutatás ügyét.





„Ezeket a termékeket a lélek, test és szellem revitalizálására alkottuk meg, innen eredeztethető márkanevünk, a Revitalash.” – Gayle Brinkenhoff „Rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy csekély lehetőségeimhez mérten képes voltam segíteni Gayle-nek a nehéz időkben. Látni őt, ahogyan a gyönyörű szempilláiért lelkesedik, a legnagyobb ajándék volt számomra. „ – Dr. Michael Brinkenhoff





Az bemutató ideje alatt Veréb Tamás szórakoztatott minket csodás hangjával és előadásával, aminek többek között azért is örülök, mert óriási tehetségnek tartom. 
Én a Sztárban Sztár műsorban ismertem meg, ahol nem csak énekhangját csillogtatta meg, hanem sokoldalúságával is lenyűgözött. :) 






A Revitalash első ikonikus terméke a szempillaszérum, melyet nagy örömömre nekem is van szerencsém használni, és hamarosan be is fogok számolni a hosszabb távú tapasztalatimról. 
Kíváncsi leszek, mert nekem alapból hosszúak a pilláim, ezért izgat nagyon, hogy vajon mennyit tud még rajta növeszteni.... ? Lehet fel fog érni a szemöldököm fölé? Hmmmm....én imádnám! 😊








Mennyei és nagyon guszta ételekkel, finomságokkal is kényeztettek minket. 😍 









Örülök, és köszönöm a Revitalash csapatának, hogy részt vehettem a bemutatón, mert így én is tovább adhatom a termékekkel való tapasztalatom, és ezzel segíthetek sok hölgy társamnak az önbizalmuk felébresztésében. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt