Elie Saab Girl of Now Forever - A tavasz gyümölcsökkel és virágokkal teli illata




virágos-gyümölcsös
Fejjegyek: citrom héj, málna
Szívjegyek: fekete ribiszke, rózsa, mandula, narancsvirág
Alapjegyek: pacsuli, kasmír, mósusz, vanília




A Dovex blogger napján ismerkedtem meg közelebbről ezzel a 2019-es újdonsággal, és lett hirtelen igazán érdekes és figyelem felkeltő számomra ezen parfüm megillatolásával mindegyik Elie Saab alkotás. 😊 

Eddig nem igazán ismertem őket, ha pedig mégis kezembe került egy-egy nem tulajdonítottam neki nagy ügyet.....habár az előző változattal már kacsingattunk egymásra, mert annyira megkapó volt az üvege, de valahogy mégis mindig elsétáltam mellette. 😊





Most viszont villámcsapásként ért, hogy ez a tavaszi kis csoda én vagyok!  😍 

Dominique Ropion alkotta meg ezt az élet vidám,  nőies illatot, mely igazi szépségét a meleg beköszöntével tudja kibontakoztatni. 


Kifújáskor erősen a gyümölcsös jegyek a málna és a citrom dominálnak.
Rajtam az édes málna érződik már az első spriccentéssel, és még később is ez marad hangsúlyos. 

Ahogy szelídül a gyümölcsök erőssége, előbukkannak a virágos jegyek, mint a narancsvirág, a finom rózsa, mely tökéletes kompozíciót alkot a édeskés málna intenzitásával.  

A mandula az ami megkoronázza a gyümölcsök és a virágok harmóniáját.

Az édes pacsuli és a vanília teszik még kicsit édeskésebbé, a mósusz és a kasmír pedig adja a a mélységét, melyek által  egy nagyon puha bújós illattá alakul.




Ahogy telik az idő rajtam még mindig dominál a friss málna vidámsága, és a rózsa szirmok selymes puhasága.
Az édes vanília annyira megbújik, hogy órák múlva már egyáltalán nem érzem ki belőle.

A hatósugara viszonylag nagy, amellett, hogy egyáltalán nem  túl sok, nem hivalkodó.
Egész nap érzem ahogy körülölel egy bársonyos illat felhő, és ha a szél csak egy picit is meglebbenti a hajam azonnal érzem a csodát, és a közvetlen környezetem is, de csak olyan titokzatosan, ahogy azt igazán kell egy tökéletes illatnak. 😊 

Tartóssága tökéletes.......reggel három fújás estig jócskán kitart.  

Összességében boldogság nekem, hogy megismerhettem ezt az illatot sőt, hogy ennyire egymásra is találtunk, mert sosem gondoltam, hogy egy ilyen gyümölcs és virágbomba ennyire el tud majd varázsolni és a mesékbe repíteni nap mint nap. 😊


Ez egy olyan illat melyből sugárzik a jókedv és az örök fiatalság. 😃


A Parfümériákban már 30, 50 és 90 ml-s kiszerelésekben kapható. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt