REMINGTON PROtect hajsimító készülék - Csodás egyenes haj pillanatok alatt






Sziasztok! 

Nagy meglepetésemre és örömömre a REMINGTON Magyarországtól tesztelésre kaptam egy REMINGTON PROtect hajsimító készüléket. 

Két okból is nagyon örültem neki. Az egyik, hogy tavaly nyár óra filóztam azon, hogy vennem kéne egy új hajsimítót. A másik pedig az, hogy a régi gépem olyan öreg már, hogy szinte be sem mertem már dugni a konnektorba, mert féltem, hogy nem csak a hajam ég le tőle, de még a  fürdőszoba is. :) Ennek apropóján nagyon ritkán egyenesítettem a hajam, és épp ezért neki is láttam megnézni milyen készülékek vannak manapság a piacon. 

Mikor nemrég már-már csak két készülék volt a listámon, váratlan megkeresést kaptam ezzel a készülékkel kapcsolatban, és örültem, hogy biztos jó volt a megérzésem, mert az egyik versenyző pont egy ilyen hajsimító volt. :) 


Szerintem már a külső doboza is igen megnyerő, de mikor kibontottam, láttam, hogy lapul benne egy szépséges menta színű fényes tok, amibe mikor használaton kívül van a gép, praktikusan el tudjuk tenni. Egyrészt, hogy óvjuk a gépet, másrészt, hogy könnyebben tudjuk szállítani pl., ha nyaralni megyünk és el kell csomagolni. :) 






Az látszik, hogy eddig egy őskövület hajsimítót használtam, mert mikor megtudtam, hogy ennél a készüléknél a kerámia simító lapok keratin, argán-, és makadámia olajos kondicionálóval vannak bevonva azért, hogy további védelmet nyújtsanak a hajnak, hát igen csak nagyot koppant az állam a parkettán annyira meglepődtem.

Hő hatására aktiválódó olajos kondicionáló tökéletesen elsimítja a hámréteget, így még simább, élettel telibb és ragyogóbb hajat eredményez.

Álmomban nem hittem volna, hogy van ilyen......de van és szerintem ez a mai nők körében, a mai hajápolási szokásoknak köszönhetően, és a rengeteg károsanyag miatt tönkrement hajacskák miatt, igen csak helye van az ilyen plusszal ellátott készülékeknek. :) 

....és még egy nagyon ötletes és biztonságos megoldással rendelkezik a készülék, mégpedig azzal, hogy ha netán bekapcsolva felejtenénk akkor 60 perc után automatikusan kikapcsolja magát. Ami ugye azért óriási előny, mert sajnos szerintem már mindannyiunkkal fordult elő olyan, hogy úgy felejtettük a készülékünket, vagy csak azt hittük, hogy úgy felejtettük. Viszont így a felesleges idegeskedéstől is megkíméljük magunkat, hogy vajon okoz e valamilyen kárt a bekapcsolt hajsimítónk. 






Ami szintén nagy érdekesség számomra, az a HydraCare technológia. 

A HydraCare technológia a nedvesség és a hő tökéletes egyensúlyát biztosítva megóvja a hajat a túlmelegedéstől, megőrzi természetes nedvességtartalmát, egész napra hidratálja, egészségesebbé teszi azt.






A HydraCare technológiának köszönhetően hajsimítás közben a készülék folyamatosan hűvös párát bocsájt ki a haj hidratálásához és előkészítéséhez a simítólapok között történő áthaladása előtt, ezáltal a 170°C-os, alacsonyabb optimális hőmérsékleten továbbra is gyors, ragyogó fényű és tartós eredményt elérve végezhető a haj simítása. 








Én azt tapasztaltam ennek a funkciónak a használatával, hogy valóban nem roncsolja olyan mértékben a hajat és ez egyrészt ennek köszönhető, másrészt az olajokkal bevont kerámia lapnak is. 
Tökéletesen kivasalja, és csodaszép fényes fényes lesz a tőle a hajam. 



A HydraCare funkció használatához desztillált vizet kell tölteni a készülék alján lévő kis tartályba, ezáltal tudjuk biztosítani, hogy a gőz segítségével tökéletes és tartós simaságot érjünk el. 









Én a legalcsonyabb fokozaton 170 fokon használtam és kb. 5 perc alatt tökéletesen sima hajat produkáltam magamnak  egy-egy húzással. 

Kb. annyit és olyan mozdulatot kellett csinálnom, mintha csak egész egyszerűen kifésülném a hajam. 




A hajam végei vasalás után egyáltalán nem szárazak és és szálkásak. Ráadásul tökéletesen egyenes és sima is marad a következő hajmosásig, ráadásul a tapintása is sokkal jobb mint a készülék használata nélkül. :) 








Amit még ki kell hangsúlyoznom, az az, hogy a cég a PROtect termékekre 5 év cseregaranciát biztosít. 
Valamint +1 év ráadás garanciát ad, amennyiben a vásárlástól számított 28 napon belül regisztráljuk a terméket itt.


A készülékről még több információt és további véleményeket a REMINGTON Magyarország Remington PROtect oldalán olvashatsz. 




Örülök és köszönöm, hogy lehetőségem adódott a termék kipróbálására, és hosszú távú használatára, mert így sikerült rátalálni egy olyan készülékre amivel rendszeresen csodaszép és egészséges frizurát tudok varázsolni magamnak :) 

Megjegyzések

  1. Húha, ilyen egyenesnek és fényesnek még nem is láttam a hajad, szuper �� Olajos kondicionáló+pára??? Jól hangzik �� Mondjuk a látvány magáért beszél......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olajos kondicionáló és pára :) Nagyon szép végeredmény és mindez 5 perc alatt :) Ja és tényleg olyan egyenes a hajam tőle mint a szög :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt