Március havi szerzemények - szeretem és nem szeretem




Sziasztok ! 

Úgy gondoltam még nem vagyok késésben és írok egy-két szösszenetet a márciusban beszerzett termékeimről. :)

Tudatosan nem kedvencek lett a bejegyzés címe, ugyanis vannak köztük olyanok is, amik nagy bánatomra nem váltak be de, hogy melyik termékek lettek ezek és miért, azt majd a termékek fotója alatt részletezem. 




Dr. Organic Bioaktív csigagél hidratáló arcpakolás






Nem oly régen eljutott hozzám is tesztelésre a Dr. Organic Bioaktiv csigagél arcpakolás. 
Tulajdonképpen baromi rossz vagyok az arcápolók terén, ugyanis nem igazán szeretem használni őket. Ha hiszitek ha nem macerásnak érzem őket. De most úgy éreztem tennem kell egy próbát, mert korábban használtam a csigagép termékcsalád minden tagját és egyszerűen imádtam őket. :) 
Nagyon jól eltalált készítmények, kellemes állaggal és illattal, hatásuk pedig teljesen hozta az általam elvártat. :) 

Ennek apropóján lelkesedtem be erre a pakolásra is, mert azt gondoltam, ha a többiben nem, akkor ebben sem fogok csalódni. 





"A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.
Megújít, tísztít, hidratál. Kivételes szépségkezelés: Méregtelenítő és bőrmegújító pakolás egyedülálló bioaktív csigagél kivonattal. Mélyen behatol a bőrbe, hatékonyan eltávolítja a szennyeződéseket, támogatja a sejtregenerációt, ragyogóvá teszi az arcbőrt.

Nem tartalmaz: parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont.


Az összetevők minimum 70%-a biogazdálkodásból származik*. "


Mikor felkentem az arcomra, enyhe bizsergető érzés volt amitől picit meg is ijedtem, de ez szerencsére hamar el is múlt és be is tudtam annak ezt az érzést, hogy ennek tuti így kell lennie és ettől lesz olyan a hatás amilyen. 

Ráadásul csak 10 percig kell az arcunkon hagyni, így a türelmetlenségem és lustaságom is simán kibírta. Plusz még az is, hogy heti egy alkalommal ajánlott használni, így ez még az én arcápolási rutinomba is tökéletesen bele illik, bele fér, és még az illata is finom, kellemes citromos süti. :) 

Miután lemostam nagyon mutatós végeredményt láttam a tükörben és a bőröm érzete is tökéletes volt. Sima, hidratált, selymes, rugalmas, és nem utolsó sorban ráncmentes :) 

Ami még pozitívum volt, hogy nagyon szépen eltávolította a szennyeződéseket. 

Tényleg szépen kisimította a ráncocskáimat, aminek hatása jó sokáig ki is tartott, így ha bármilyen eseményre készülünk és tökéletesen szeretnénk kinézni, érdemes feltenni egy pakolást és utána elkészíteni a szépséges sminkünket. :) 




A termékekről bővebb információt a www.csigagel.hu oldalon olvashattok. 




Misslyn I'm cool That's my rule ;-) szemhéjpúder paletta







A Müller Drogériában bukkantam rá erre a kis mutatós palettára, és ahogy ott tesztelgettem próbálgattam, rá kellett jönnöm, hogy ez nekem kell és kész ! :-) 

Pedig tudom, és tudatában vagyok annak, hogy sokkal több szemhéjkencém van a kelleténél, sőt még a kelleténél is több, de egyszerűen kiabálta, hogy velem akar jönni, és így nem volt választásom :-)





17 matt és szatén natúr árnyalatú színeket tartalmaz, köztük pirosítót és highlightert is aminek azért is örülök, mert nagyon ritka az olyan paletta amibe ezeket is bele szokták tenni, megkönnyítve azt, hogy még külön azokat a kiegészítőket is cipelgetnünk kéne magunkkal. :) 

Mivel a csomagolása igen vékonyka, így teljes mértékben utazó barát is. Ami még pluszban megfogott benne, az a szív alakú tükör, ami szerintem nagyon cuki. :)  





Tapasztalatom pedig az, hogy egészen jól pigmentált, viszont sajnos a nap végére szinte eltűnik a szemhéjamról, ami nálam azért nagy szó, mert eddig nem találkoztam olyan termékkel ami ezt produkálta volna. 

Még a legolcsóbb, legrosszabb minőségű is mindig fennmaradt lemosásig, de ez nem és ezért kissé csalódott is vagyok, főként, hogy az ára azért annyira nem baráti, hogy megengedhető legyen eme tulajdonság. 



 




Ettől függetlenül szeretem és ha mindenképp szeretnétek egy natúr utazós palettát magatoknak, akkor érdemes tenni vele egy próbát, mert ha van arra mód, hogy pótoljuk az eltűnt festéket, akkor jó társ lehet a mindennapokban. :)  Nem utolsó sorban minden korosztály számára  ajándéknak is kiváló. :) 


Beszerezhető: Müller Drogériák 

Ára: 3.160,-ft.







Estée Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Szempillaspirál (2.8 ml)





Általában, sőt mindig drogériás szempillaspirálokat használok, egyrészt mert sajnálok kiadni közel 10.000 ft-ot egy-egy nagy márka termékére, másrészt amiket eddig próbáltam, azok közül egyik sem tudott többet nyújtani, mint az olcsóbb márkák termékei. 

Jelen esetben sikerült hozzájutnom egy mini kiszerelésű termékhez, aminek azért is örültem, mert végre ezt is kipróbálhatom, másrészt szeretem az ilyen picikéket, mert baromi jól és kényelmesen be lehet helyezni az utazó neszeszerbe. :) Na én ezt most inkább otthoni használatra vetettem be. 

A keféje hagyományos formájú, szempilla-dúsító szálakkal rendelkezik, mely a jellemzés szerint megemeli, begöndöríti és meghosszabbítja a szempillákat. Nos én ebből szinte semmit sem tapasztaltam, ugyanis nekem jellemzően hosszú pilláim vannak, amiket minden féle spirál meg szokott emelni, tehát ebben én nem vagyok mérvadó. 

Viszont az tény, hogy csodaszép ébenfekete a festék színe és nagyon mutatós látványos lesz tőle a végeredmény. Ráadásul elég tartós is és egyáltalán nem potyog le, és nem kenődik el a nap végére sem. 


6 ml-s teljes kiszerelés ára: 9.600,-Ft. 






Dermacol Eye Shadow Base Szemhéjalapozó





Ezt a szemhéjalapot Szlovákiában a Tescoban szereztem be,és megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy itthon egyáltalán bárhol is fellelhető e a Dermacol márka, mert én még üzletben nem találkoztam vele, vagy csak nem jártam elég nyitott szemekkel. :) 


Az állaga tökéletesen krémes, és nem túl sűrű, ezáltal könnyen felvihető a szemhéjra. a felütögetett szemhéjpúdert nekem egész nap szépen tartotta. Egyáltalán nem mászott el a festék, de még csak bele sem ült a ráncokba, úgyhogy abszolút 5 csillagot adok neki. 

Az ára is egészen baráti, mert átszámítva kb. 1000,-ft-ért vettem, ennyiért szinte ajándék volt, mert a minősége igen csak profi. 








Dermacol Duo Blusher arcpirosító (02-es árnyalat) 





Ezt a szépséget is ott leltem, ahol a szemhéjalapozót és úgy voltam vele, hogy baromira nincs szükségem egy ötödik pirosítóra, de annyira megtetszett a színe és főleg a mintázata, hogy nem tudtam otthagyni a polcon :) 

Nagyon szép barackos (02-es) árnyalatot vettem meg és azért ezt, mert a másik háromban az egyik rész csillámos volt. De annyira csillámos, hogy borzalom. Szeretem mikor enyhe szaténos árnyalatú egy-egy ilyen pirosító, de azok nem ilyenek voltak, hanem öklömnyi csillámokkal teleszórtak, viszont azoktól egyrészt rosszul vagyok, másrészt ezek már borzasztóan ki is emelik a ráncokat, úgyhogy hajuk meg a 20 éveseknek, mi meg használjuk számunkra legszebbeket. :) ;) 

Egyedül az illatával nem vagyok kibékülve, mert ugyan nem túl illatos, de ami van neki, az nem igen kellemes, kicsit vízfestékre vagy temperára hajazó, de szerencsére az arcomra felkenve ez már nem érezhető, így ezért ezt megbocsátom neki. :)



Sikerült utánanéznem és az Iparfüméria webáruházban több féle Dermacol termék is megtalálható és megvásárolható.






CATRICE Prime and Fine Beautyfying Primer 






"Pink színű primer halvány csillogással és tápláló E-vitaminnal. A fényvisszaverő gyöngy-pigmentek természetes fényt és sima kinézetet adnak a bőrnek."



Mikor megjelent a boltokban, azonnal lecsaptam rá, mert nagyon szerettem volna egy klassz primert, és mivel az előző néhánnyal amit kipróbáltam nem igazán voltam elégedett, így ehhez nagy reményeket fűztem. 

Nagy bánatomra nem igazán látom hatását az arcomra felkenve. Igaz kicsit sugárzóbb vagyok tőle, de akkora változást nem tapasztaltam, mintha ne lenne rajtam. 

A bőröm egyáltalán nem irritálta, ráadásul maga a krém nagyon jó állagú, könnyen kenhető és még enyhe fedést is ad, de ezt jelen esetben egy szuper hidratáló is simán elvégzi és akkor nem terhelem még pluszban a bőröm. 

Hozzáteszem nagyon szeretem a Catrice termékeket, sok terméket használok a márkától amik nagyon beváltak, de ennél úgy érzem, hogy ezt a primert most jobb lett volna otthagynom a polcon. 







PUPA Professionals Primer Filler (006 Rose)




Extra elsimító sminkalap arcra 


Már korábban sem, de az előző sminkalap után sem kellett volna tovább próbálkoznom, de hát a remény hal meg utoljára, és gondoltam én az örök optimista miért ne adhatnék még egy esélyt. :) 
Így szülinapi akcióban megvettem magamnak a PUPA legújabb fáradt ráncos bőrre való Extra Elsimító primerjét, amelyet különösen fáradt bőrre fejlesztettek ki, és azonnal csökkenti a mimikai ráncokat, barázdákat és bársonyossá varázsolja a bőrt. 

A bársonyossággal egyáltalán nem volt gond, de ezt ugye tudjuk, hogy a szilikonnak köszönhetjük, ami ugyan egy jótékony rossz és baromi jó optikai tuning, viszont a simaságon kívül semmit nem értem el vele. 

A ráncok, barázdák a felkenés és alapozás után is szépen ott figyeltek, ráadásul a nap felénél még bele is ült, úgyhogy nemhogy simábbnak, de még ráncosabbnak néztem ki, ami ugye egyáltalán nem volt cél...sőt. 

Így úgy érzem, hogy a szülinapi meglepim most nagyon nem jött be és féláron is nagyon drága volt ahhoz, hogy abszolút negatív irányba forduljon a hatás. :( 

...és ez azért szomorít el nagyon, mert rengeteg termékem van a PUPA márkától és imádom őket egytől egyig. Sőt még eddig semelyik termékükben nem csalódtam. 

De a mostani csalódottságomtól  függetlenül biztos, hogy a legközelebbi akció alakalmával is be fogok viharzani a boltba és biztos, hogy fogok venni magamnak egy szépséget, mert most épp egy folyékony rúzsra vágyom amiről nagyon sok pozitív véleményt olvastam és szinte biztos vagyok benne, hogy abban nem fogok csalódni, mint ahogy sok másban sem amiket használok nap mint nap. :) 


Ára: 4590,-Ft. 






Összességében úgy érzem sikerült ismét nagyon jó kis termékeket beszereznem és leírnom véleményem, tapasztalatom. :) 





Megjegyzések

  1. A Dermacol piperéit én az iparfümériáról szoktam rendelni. Volt már tőlük kompakt púderem, korrektor palettám, de még fényvédőm is. Egytől-egyik bevált mindegyik. ♥
    Szerintem te is szeretni fogod az újoncaidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ilyen szépeket írsz róluk, akkor biztosan fogom őket szeretni :) Köszönöm! :)

      Törlés
  2. Ismét egy hasznos bejegyzés ☺️ Nekem is rengeteg kencém van de mindig hajt a kíváncsiság, szeretem kipróbálni az újdonságokat �� Spirállal kapcsolatban igazad van, sokszor előfordul, hogy a drogériás jobban teljesít mint a 10.000 Ft-os!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye mennyire hajt a kíváncsiság? Na én is így vagyok sajnos :-)
      A spirállal kapcsolatban pedig tényleg az a tapasztalat, hogy jó-jó, de maradok az olcsóbb és szerintem jobb változatnál :)

      Törlés
  3. Kár, hogy annak a csodás palettának eltűnnek a színei :-( Nálam egy L'Oréal paletta produkálta ezt, és nagyon ki is akasztott, úgyhogy hamarosan saját bejegyzést kap, és nem lesz benne túl sok pozitívum...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sajnálom. :( Pedig olyan csodaszép és még pigmentált is a maga módján. :) De ha a L'Oréal paletta is ilyen, akkor lehet, hogy a sors keze volt abban, hogy egy kupon akció alkalmával sem volt egy Dm polcán sem. :(
      Nagyon kíváncsi leszek a bejegyzésedre.....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés