Perfect White - Beverly Hills Formula




Sziasztok! 

Nemrég érkezett hozzám tesztelésre néhány újdonság, mégpedig a Perfect White termékcsalád négy tagja. 
Mindegyik terméket becsülettel el és felhasználtam, szóval érdemben tudok most is véleményt ezekről a szájápolási termékekről. 😊

"A márkát 1992-ben Írországban alapították meg, és gyorsan népszerű lett az innovatív és biztonságos otthoni fogfehérítést alkalmazó vásárlók körében. Mivel egyre nagyobb kereslet mutatkozik a biztonságos, de ugyanakkor hatékony otthon elvégzett fogfehérítésre, a Beverly Hills Formula termékek ezen növekvő igény kiszolgálására lettek kifejlesztve. Az otthoni fogfehérítési termékek nagyon károsak a fogakra és ínyre nézve, ezért a márkának megoldást kellett találnia erre a problémára."


"A Perfect White termékcsalád 2018 őszén került hazai bevezetésre. A Perfect White Black fogfehérítő fogkrém aktív szenet tartalmaz, amely klinikailag bizonyítottan az egyik leghatékonyabb fogfehérítő összetevő napjainkban. A termék fekete színe ellenére remekül fehéríti a fogakat, eltávolítja a felszíni és mély lepedékeket, és elpusztítja a kellemetlen szájszagot okozó baktériumokat. Tökéletes triót alkotnak a Perfect White Black szájvízzel és az aktív szénnel átitatott 6008 sörtét tartalmazó fogkefével!"




A márkától több féle fogkrém is kapható már, de hozzám a Perfect White Gold érkezett, mely ha igaz, akkor igazi arany részecskéket tartalmaz. 
Az arany híres antibakteriális és gyulladáscsökkentő tulajdonságairól. Ezt kombinálva a Beverly Hills Formula fogzománc védő, fehérítő erejével alkották meg a márka egyik legnépszerűbb fogkrémjét.

Fehérítő hatása nálam nem igazán mutatkozott nagy bánatomra, pedig boldog lennék, ha végre a kezeim, vagy fogaim közé kaphatnék egy olyan terméket ami tényleg látványos, tényleg hatásos. Persze nem várok csodát, hisz igazán csak a szakklinikákon lehet elérni igazi hatásos fehérítést, de mivel azt én nem vállalnám be, így örülnék, ha legalább lenne tényleg olyan fogkrém ami ha többet nem is de két, max három árnyalatot fehérítene. Sajnos nekem ez sem hozta az elvárt hatást, talán ha egy árnyalat, de lehet ezt is csak bele akarom látni mint hatás. 😢 

Viszont fogok tenni egy próbát az Optic Blue változattal, hátha az meghozza a várt eredményt. 😊  

Na de térjünk vissza a White Goldra. 😊 A tisztító hatása valami fantasztikus! Minden alkalommal mikor megmostam vele a fogam azt éreztem, hogy ultra tiszták, simák. 😊 ...és nem csak érzetre volt az, hanem tényleg tökéletesen eltávolított minden lepedéket, és mindig csilli villik lettek tőle a fogaim. 😊 
Ha a fehérítő hatása is lett volna ilyen tuti dobtam volna egy hátast. 😃





A Perfect White Black Sensitive fogkrém mini utazó kiszerelésben érkezett, és ezt is elhasználtam. 😊 Mint a White Gold, ez is alaposan tisztít, viszont fehérítő hatása sajnos nálam nem jelentkezett. Viszont az aktívszénnek köszönhetően nemcsak jól tisztít, de óvja is az érzékeny fogakat. 





"A teljesen fekete Perfect White Black szájvíz hydroxyapatite összetevőt tartalmaz, amely visszaállítja a fogzománc ásványi anyag tartalmát. A termék kifejezetten a kellemetlen szájszag ellen lett kifejlesztve. Az aktív szén tartalmának köszönhetően elpusztítja a szájszagot okozó baktériumokat és hosszantartó friss lehelletet biztosít."

Nos......szájvizet nagyon ritkán, szinte soha sem használok, de most kaptam a lehetőségen és bizony használtam reggel és este is. :) 
Az íze kellemes, mentolos, viszont ami nem tetszett benne az az, hogy egyrészt van benne alkohol ami iszonyatosan csípte és szárította az ínyemet, a számat, sajnos semmi más jótékony hatását nem éreztem. 
Mivel nincs kellemetlen szájszagom (vagy csak én nem tudok róla 😄) így ezt a funkcióját nem tudom mennyire töltötte be, ráadásul csak arra tudtam koncentrálni a használata közben, hogy ne köpjem ki idő előtt, mert annyira fájt a csípő érzés. 

A családom többi tagja azt nyilatkozta, hogy egyáltalán nem csíp jobban mint más szájvíz, szóval lehet csak nekem volt fura, mert ugye én nem szoktam ilyen készítményt használni, úgyhogy ez is csak egy egyéni vélemény, mint ahogy az előzőek is azok voltak. 😃 






"Aktív szénnel átitatott 6008 sörtét tartalmazó fogkefe puha, rendkívül sűrűn elhelyezkedő sörtéi hatékonyan tisztítják a fogakat anélkül, hogy felsértenék az ínyt. A sörték sűrűségének köszönhetően egyetlen mozdulattal több lepedék távolítható el a fogak felszínéről, mint egy átlagos fogkefével."


Nagyon jó kis fogkefe, és valóban óvja az érzékeny ínyt. Mivel én ezt elektromos fogkefe mellett használom, így a tökéletes tisztító hatásáról nem tudok érdemben nyilatkozni, viszont kiegészítőnek valóban kiváló és extra puha élmény az ínynek. 😊






Úgy döntöttem nem adom fel, és mindenképp teszek egy próbát a Perfect White Optic Blue fogkrémmel is, hátha vele elérem az a bizonyos fehérítő hatást, és ha Ti is szeretnétek kipróbálni a termékeket, akkor már megtaláljátok őket a kiemelt Rossmann drogériák polcain, a Rossmann webáruházában a Bijo szakáruházban és a takemeshop.hu webshopon. 😍



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt