Nina Ricci Nina Blossom - A tavasz ébredése




Sziasztok! 

Nagy Nina Ricci rajongóként, természetesen folyamatosan figyelemmel kísérem a divatház újabb és újabb kreációit, így a parfüm vonalat is, és ezen belül a nagy kedvencemet a Nina illatok sokaságát. 

Igen, sokaságát.....ugyanis az első Nina illat megjelenése óta bizony sok változata lepte el a parfümériák polcait. 

Legújabb változata a Nina Luna Blossom ami egy könnyedebb változata a Nina Luna változatnak. 

Ugyan már 2017-ben kiadták, de a hazai piacon, csak 2018. év végén jelent meg. 





 Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Fejjegyek: bergamott, körte
Szívjegyek: jázmin, bazsarózsa, magnólia
Alapjegyek: pézsma, cédrus



Míg a sima Luna esetében egy nagyon erőteljes édes vonalú illatról beszélünk, itt a Blossomnál ez egyáltalán nincs így. 

Édeskés, de itt a gyümölcs dominál, a körte ezerrel tombol benne még a leszáradás után is, és ami még igazán erőteljes az a jázmin, ami szintén folyamatosan elég dominánsan érezhető. 

Ahogy kezd a körte és a jázmin szelidülni, úgy bújik elő a finom bazsarózsa és a magnólia, de a körte és a jázmin is finoman megbújik, pont annyira, hogy szép elegyet alkossanak.





A pézsma puhasága csak előnyére válik, mert a harsány körtét, és a mellette érezhető cédrust kelelmesen  megszelidíti, pont annyira, hogy csodaszép illatharmóniát hozzanak létre.

...és, hogy az üvegre is kicsit kitérjek, engem simán megvettek a szép lila színével, mert valahogy úgy érzem a külseje tükrözi a belső tartalmat, és mikor megláttam, pont olyan üdének gondoltam magát az illatot, mint a csomagolása, úgyhogy nekem ez az illat egy nagyon nagy és kellemes élmény, mert azt gondoltam, hogy a Luna vonal nem lesz az én kedvencem. 😊

De szerencsére az lett, mert ugyan a kék Luna illata nagyon nem én vagyok, nagyon távolinak érzem magamtól, úgy ez a Luna Blossom az ami igazán én vagyok. 😃


Úgy érzem ez az az illat, amiben most már érzem a tavasz érintését, és egyre jobban vágyom a nap melegére, a fák és virágok ébredésére. 😊🌞🌼 





A sok szépséges illat mellett, többek között nagyon jó áron, ez a kis csoda is megtalálható a Parfum.hu webáruházban. 😊







Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt