BIODERMA Sensibio DS+ Arctisztító zselé és Sensibio AR BB Cream






Már egy ideje használom ezt a nyugtató hatású arctisztító gélt és ugyan nem vette fel a kedvenc arctisztítómmal a Sensibio Gel Moussant érzékeny bőrre való habzó géllel, de nagyon megkedveltem, mert nem csak jól végzi a feladatát, hanem szépen és kíméletesen tisztítja a bőröm. 

Mivel nem habzik annyira, sokan azt hihetik nem tisztítja meg tökéletesen a bőrt, de ezt cáfolni tudom, mert kipróbáltam, hogy a használata után jól áttöröltem micellás vattával az arcom, de egy gramm szennyeződést sem láttam a korongon, tehát ez a lemosó tökéletes! :) 

Kifejezetten megkedveltem, mert a mindennapi szennyeződést és sminket amit reggel felkenek az arcomra teljes mértékben eltávolítja, ráadásul takarékos is, mert nem kell belőle sokat kinyomni a tubusból alkalmanként, ezért jó sok használatra elég. 



Kiszerelés: 200 ml








"A Sensibio AR BB krém az első olyan bőrtökéletesítő, kipirosodás elleni termék, mely a hajszálerek kitágulásáért felelős biológiai tényezők szabályozása által csökkenti a kipirosodást, védelmet nyújt a kipirosodást súlyosbító UV-sugarakkal szemben, egyenletessé teszi az arc tónusát, valamint elősegíti a ragyogást a hibátlan bőr érdekében.
Az egyedülálló Rosactiv® összetevő közvetlenül fejti ki hatását a VEGF-re (vaszkuláris endoteliális növekedési faktor), mely egyike a hajszálerek tágulásáért és az érfal gyengüléséért felelős fő tényezőknek, ami a kipirosodás okát jelenti.
Az enoxolonból, allantoinból és repcéből álló erőteljes nyugtató kombináció azonnal csökkenti az égő érzetet.
Szabadalmaztatott D.A.F. (Dermatological Advanced Formulation) komplex tartalma révén megnöveli a bőr tolerancia küszöbét.

A glicerin és a repce-kivonat erősíti a bőrfelszín működését, valamint valódi komfortérzetet nyújt a bőr számára. A fényvisszaverő pigmentek eltüntetik a pirosságot, és semleges, bársonyos eredményt hagynak maguk után, mellyel elősegítik a bőr természetes ragyogását."




Már többször is olvashattátok, hogy nyáron, a meleg időszakban inkább a BB krémeket részesítem előnyben. 

Már egy jó ideje elkezdtem a Bioderma BB krémjét használni, és az összes eddig használt BB krémek közül ez lett az igazi szerelem. :) 

Az állaga roppant jó, nagyon krémes, nagyon könnyen eloszlatható, a bőrön szépen és könnyen terül. 
Én mindig használok alá plusz hidratálást, a Bioderma Perfecteur SPF30  mélyhidratáló krémet ami nem csak eszméletlen jól hidratálja a bőröm, de még csodás egységessé, selymessé teszi. 

Ha ezt teszem a BB krém alá, akkor egész nap hidratált, selymes, puha marad a bőröm, szárazság, húzódás nélkül. 

Egyáltalán nem oxidálódik, tehát a színe nem lesz más, nem sötétedik be, pont annyi színt ad amennyit kell neki, és pont annyira fed amennyire egy BB krém hivatott.  
Az állaga miatt egyáltalán nem ül bele a ráncokba a nap folyamán és a bőröm száraz részeit sem emeli ki.

Természetesen púdert használok fölé, viszont annyira kompatibilisek, hogy a egész nap nem engedi átfényesedni a T vonalamnál sem a bőrt, ráadásul a kiporosodásra hajlamos részeket is szépen kordában tartja.


Kiszerelés: 40 ml


Összességében ahogy az elején is írtam, megtaláltam a legjobb BB krémet azok közül amiket eddig próbáltam, és ha már megtaláltam meg is tartom, és biztos vagyok benne, hogy nem is fogok váltani, és a nyári időszakban mindig ehhez a márkához és termékhez fogok vissza térni.  




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés