Yves Rocher - Elixir Jeunesse termékcsalád




Sziasztok! 

Lassan egy hónapja, hogy megérkezett hozzám az Yves Rocher Magyarország újdonsága az Elixir Jeunesse termékcsalád néhány darabja. 

Nagyon nagy kíváncsisággal vetettem bele magam a tesztelésbe, mert nem csak "egy újdonság" a cég termékpalettájában, hanem egy olyan szabadalom, ami segít a bőrnek felvenni a harcot a mindennapi külső káros hatások ellen.




Elixir Jeunesse Micellás arctisztító 200 ml




"Bőrgyógyászati és szemészeti felügyelet mellett tesztelt. Több mint 93%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Természetes úton kinyert, ultrakoncentrált aphloia kivonattal, melyet könnyen beszív a bőr. Franciaországban szabadalmazva. A hatóanyagot Madagaszkáron termelik környezetbarát körülmények között. Illatanyag-, ásványi olaj, szilikon-, színezék- és parabénmentes. PET flakon, melynek 25%-a újrahasznosított PET műanyagot tartalmaz. 

A hatóanyagot Madagaszkáron termelik környezetbarát körülmények között."


A termékek közül nálam ő viszi a prímet, mert nem csak a lágy természetes illatával fogott meg, hanem azzal is, hogy tökéletesen és lágyan távolítja el a szennyeződéseket és a sminket is maradéktalanul. 

Ráadásul géles állagának köszönhetősen keveset is kell belőle használni, ami által gazdaságos is. 





Sminkeltávolító kesztyű





Ami legelőször megfogott benne, az a puhasága. :) Hihetetlenül pihe-puha, és kifejezetten jól esik vele a bőrömnek a sminklemosás. 

Maradéktalanul el lehet vele távolítani a sminket és egyéb szennyeződéseket, ráadásul használat után könnyen ki is mosható, így a következő nap frissen tisztán várhatja az újabb tisztítást. :) 

Amellett, hogy puha és szuper jól tisztít, még környezetbarát is, ugyanis ennek használatával kiválthatjuk a vattakorongokat. 









Légző bőr regeneráló nappali arcápoló





Ettől a krémtől vártam a legtöbbet, mert nem csak azt ígéri, hogy felfrissül és ragyogó lesz tőle, megerősödik és ellenállóbbá válik a bőr, hanem azt is, hogy 1 hónapos használat után láthatóan halványodnak a ráncok.


Szerencsére az arcomon nem sok élesebb ránc van, kivéve a szemkörnyékemet, de úgy látom, hogy ebben is beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, mert a homlokomon és egyéb részeken jobban látható ráncaim tényleg halványodtak. 

Úgyhogy engem meggyőzött ! :) 

Arról nem is beszélve, hogy kellemes az illata, nem irritál, gyorsan felszívja a bőröm és egész nap hidratált is marad az arcom, még a smink alatt is.  






Légző bőr maszk




Ígérete szerint használatával csökkennek a fáradtság jelei. 

Ez valóban így is történt miután lemostam az arcomról. Viszont engem picit csípett. Nem tudom, hogy ennek így kell e lennie, de mikor felkentem néhány másodperc után elkezdett bizseregni és utána viselhetősen ugyan de csípni a bőröm. 


Természetesen a kívánt hatóidőt betartva lemostam, viszont kipirosodott a bőröm, és nem is volt olyan jó érzetem. 

Viszont fél óra elteltével már nagyon szép és friss volt az összkép amit a tükörben láttam.

Ha ez az enyhe csípés és kipirosodás normális, akkor örülök, mert a végeredmény szép lett. :)   








De nem csak az a megtiszteltetés ért, hogy kipróbálhatom, és használhatom ezeket a teremékeket, hanem a héten részt is vehettem egy szuper testébresztő jógán a .... jógastúdióban, ahol életemben először megtapasztalhattam milyen is ez a fajta testmozgás. :) 

Csodásan éreztem magam a bőrömben aznap, de még másnap is nagyon jó érzés volt. :) 












Köszönöm Yves Rocher Magyarország ! Egy élmény volt ! :) 

Megjegyzések

  1. Ahogy írtad nagyon szuper ez e termékcsalád, engem is megnyertek vele. Én a szérumot szereztem be a maszkot pedig egy angyalkától kaptam ajándékba <3 Rendszeresen jógázol?

    VálaszTörlés
  2. Szuper angyalkád van ! :-))) Ez a termékcsalád is nagyon klassz, és tényleg szép tőle a bőröm. :)
    Rendszeresen? Jó is lenne. Bár itthon is csinálhatnám, hisz nincs ez teremhez kötve. :) Na majd bele kezdek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés