IsaDora Natural MATT alapozó és Foundation Color Blender világosító csepp






Sziasztok! 

Az elmúlt néhány hétben volt szerencsém tesztelni az IsaDora legújabb Natural MATT alapozóját, és nagy örömömre kipróbálhattam életem első világosító cseppjét, amivel megalkothatjuk a számunkra megfelelő színű alapozót, ha netán mellé nyúlnánk a boltban és véletlenül sötétebb árnyalatot választanánk a kiszemelt alapozóból. 





IsaDora Natural MATT olajmentes alapozó




Boldogságomra, egy szép világos és pont az én bőrszínemhez passzoló árnyalatot kaptam, így nekem most ehhez nem kellett a világosító cseppet használnom. 
Viszont így önmagában is ki tudtam próbálni, hogy milyen az egész napos viselése, miként viselkedik a bőrömön, és mennyire tartós.

A használata is egyszerű, mert egyrészt nagyon jó és krémes, könnyed az állaga, jól kenhető, akár ecsettel, blenderrel, de még kézzel is nagyon szépen felvihető, sőt tökéletesen el is oszlatható.  

Az állaga könnyed, szép enyhe fedést ad, de mivel nagyon jól építhető, így a problémásabb bőrrel rendelkezők is tudják használni.

Tartósságára sincs panaszom, mert ahogy reggel felvittem, olyan szépen tartotta magát egész nap. Én nem vettem észre egy kis kopást, fakulást sem, ráadásul nem szárította ki a bőröm, és a rá felvitt pirosítót és highligtert is szépen megtartotta, és a problémásabb részeken sem fénylett át a bőröm. 





IsaDora 00 Light Foundation COLOR BLENDER - alapozó világosító csepp





Kellemes, enyhe, természetes illatú, nagyon könnyed állagú termék, amit bőrpróba utáni tapasztalatom szerint akár önmagában is használhatunk, ha valaki porcelán bőrre vágyik, de természetesen a funkciója nem ez, hanem az, hogy a meglévő vagy rossz színválasztással megvett alapozóinkat a bőrszínünkhöz tökéletesen passzoló árnyalatra tudjunk világosítani. 

Szerintem ez egy nagyon jó találmány, mert végre nem kell kukázni az alapozóink nagy részét. :) 

Megmondom őszintén én most duplán örülök neki, ugyanis a Halloween-i sminkem elkészítésében is segítségemre lesz, mert olyat fogok készíteni amihez ki kell világosítsam a bőröm majdhogynem fehérre. :) 






Ez csak egy kis próba, hogy az amúgy is világos Natural MATT alapozót, egy ilyen kevéske felhasználásával is mennyire kivilágosította. Ha többet pöttyintettem volna oda, még világosabb lenne. 

Szerintem a végeredmény magáért beszél. :) 






Összességében mindkét termék önmagában is tökéletesen megállja a helyét, mindkettő állaga a száraz bőrre is kiváló, mert nem hagyja kiszáradni a bőrt a nap folyamán. De a zsírosodó bőrt sem hagyja átfényleni, így szépen elvégzi a feladatát. 

A Natural MATT olajmentes alapozó október végétől, a Foundation Color Blender világosító (03 Dark sötétítő is) pedig novembertől lesz elérhető a Douglas Parfüméria IsaDora állvánnyal rendelkező üzleteiben. 



Megjegyzések

  1. Úgy látom az IsaDora ismét előrukkolt valami olyasmivel ami nagy sláger lehet a sminkmániások körében :) Sokan vagyunk akik a drogéria fényei miatt mellényúlunk a színválasztásnál, szóval ez a világsító kence nagy segítség lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút egyet értek Veled, mert szerintem is ez egy olyan termék, aminek minden alapozót használónál kellene, hogy legyen otthon. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt