Rossetti Bizsu kedvencek




Sziasztok! 

Még tavaly voltam olyan szerencsés, hogy meglepetés csomagot kaptam a Rossetti Bizsutól, amiben csodás kendők, és egy gyönyörű karkötő mellett ez a három szépséges fülbevaló is lapult. 

Nagyon boldog voltam mikor megláttam mik lapulnak a csomagban és annyira megszerettem a fülbevalókat, és annyira örültem, hogy ilyen elegáns darabok, mert a szépséges alkalmi öltözetemhez abszolút passzol mindegyik, épp ezért rendszeresen hordom is őket. :)




Hosszú virágfürt fülbevaló, szürke-fekete





"Íves alakú, strasszokkal kirakott fémpálcán gyönyörű, virágokból és különböző méretű kristályokból álló függő. Alapszíne ezüst."


http://rossettibizsu.hu/hosszu-viragfurt-fulbevalo-szurke-fekete-feher.html




Ikerbogyó fülbevaló, fehér





"Kettő az egyben fülbevaló: a felső, kis méretű gyöngy hordható önállóan, vagy a nagyobb méretű golyó is a stiftre húzható, így egy különleges lógós fülbevalót viselhetünk. Aranyszínű fém kiegészítő részekkel."


http://rossettibizsu.hu/ikerbogyo-fulbevalo-feher-pastell-sarga-pastell-rozsaszin-pastell-zold.html




Fekete virág fülbevaló




Csodaszép fekete és csillogó kristályokkal kirakott virág alakú fülbevaló. Tökéletes kiegészítője, egy kis fekete, vagy akár egy nagyestélyi ruhának is. 


Sajnos erről nem találtam linket és külön információt, de bízom benne, hogy hamarosan újra megtalálható lesz a webáruházban. De az is lehet, hogy az üzletekben (pl. Müller Drogéria) kitett állványokon még most is fellelhető. 



Természetesen még rengeteg szépség megtalálható a Rossetti Bizsu webáruházában. Többek között nyakláncok, karkötők, szettek, hajdíszek, kendők és még gyerekeknek való csini cukiságok is. :) 

Amellett, hogy alkalmi darabok, én úgy gondolom, hogy simán hordhatók egy csinosabb öltözékhez akár a mindennapokon is.

Elég sok hasonló kiegészítőm van, de ez a három számomra a nagyon nagy kedvenc, és ha az adott napon úgy döntök, hogy csiniben leszek, akkor az biztos, hogy mindig ezekért a darabokért nyúlok. :) 






Nektek is vannak kedvenc ékszereitek ? Minden nap, vagy csak bizonyos alkalmakkor viselitek őket?

Megjegyzések

  1. Mindegyik nagyon jól áll, elegáns ❤️ Az én bőröm csak az aranyat bírja ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! :9 Az én bőröm is az aranyat bírja csak, de lekentem átlátszó lakkal és így néhány órát simán kibírok velük :) No meg olyan csodásak, hogy vétek lenne nem viselni őket. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés