Mit kaptam Karácsonyra ? - Karácsony 2015.


Sziasztok! 

Remélem Nektek is épp oly csodásan teltek az ünnepek, mint nekem. :) Biztos vagyok benne, hogy nem csak én, hanem Ti is sok szépséget kaptatok. :)

Nálunk a fa alatt nagyon jó kis ajándékok lapultak. Kislányom és Férjem is nagyon örült a hasznos, és szívüknek kedves ajándékoknak. 

Nem tudom Nálatok ez, hogy működik, de nálunk az már évek óta a bevett szokás, hogy biztos ami biztos alapon én beszerzem magamnak azokat amikre tényleg szükségem van, vagy csak nagyon vágyom rá. Így tuti azt kapok aminek haszna is lesz. :) 

Habár idén is, ért még meglepetés, ugyanis kaptam olyanokat is amikre egyáltalán nem számítottam. :) 









Bvlgari Mon Jasmin Noir L'eau Exqusie EDT 50 ml 
 




A fej illatban pomelo és a mandula jegyek, a szívét a jázmin és a fehér tea, az alapot pedig a pézsma sajátos illata adja.

Erre a parfümre már legalább egy éve vágyakozom és most, hogy alkalom is adódott és szuper jó akció is, így le is csaptam rá a VIP-PARFÜM webáruházban. :) 





IsaDora 50 Matte Chocolate 5 részes paletta





Megmondom őszintén ez a paletta eddig teljesen elkerülte a figyelmem. Viszont nemrég olvastam róla valahol és gyorsan fel is kutattam a Krémmánia oldalon a véleményeket. 
Nagy örömömre mindenki csak pozitívan írt róla, úgyhogy elhatároztam megszerzem bármi áron. 
Jól van na....szemhéjfesték mániás is vagyok :-) 

Szerencsére az egyik Douglasban még volt belőle, úgyhogy meg is vettem és most már ünnepek óta boldogan használom is, és azt kell mondjam, hogy aki egy szuper jó minőségű matt csokis palettára vágyik, az mindenképp szerezze be. 
Ugyan nem egy olcsó darab, de egy jó termék simán megéri és ez nagyon jó :) 



Beszerezhető: Douglas Parfüméria








ARTDECO szemhéjalapozó




Nálam ez a kis szemhéjalapozó a favorit. Sok félét próbáltam már, de eddig ez a tökéletes. Így már ez a második tégely ami megvettem és ugyan néha-néha kicsapongok és kipróbálok másokat, de mindig vissza térek hozzá, mert eddig ennél jobbat nem találtam. 

Bár most a napokban néztem a Müller Drogériában az ARTDECO újdonságait és megjelent egy újabb szemhéjalap és húúúúúúú, baromi jó :) Viszont az ára elég húzós, így még arra gyűjtögetek. :) 


Beszerezhető: Marionnaud Parfüméria, Müller Drogéria, Douglas Parfüméria







L'erbolario Accordo Viola testápoló krém  (200 ml)
 



Csodaszép ibolya illatú finomság. 
Ennek a parfüm változatát már régóta birtoklom és egyszerűen imádom. Ez az az igazi mennyei ibolya illat amit mindig is kerestem és szerencsére meg is találtam. 

Nagyon kellemes, jó állagú krém és rendjívül kiadós. Tényleg pihe-puha bőröm lesz tőle. 
Először féltem tőle, hogy allergizálni fog, de szerencsére nem és ennek nagyon örülök. :) 








Bourjois Kompakt Púder (72 Sable rosé árnyalat)




Ez a púder abszolút impulzus vásárlás volt, hisz van itthon most egy jópár kompakt púderem. :) 
De mivel megláttam Müllerben, hogy 50%-os kedvezménnyel megvásárolható, baromi jó áron, és nem utolsó sorban tudom, hogy a Bourjois termékek csúcs szuperek, így be is tettem a kosaramba és megvettem. :)

Nagyon jó púder, nagyon jól terül, szépen fed és tartós. A doboza pedig nagyon mutatós. Mert hát ugye ez sem elhanyagolható. Szivacs ugyan nincs benne, de én amúgy is ecsettel púderezem, viszont baromi jó a tükre, úgyhogy ha elfogy megtartom sminktükröcskének és a táskámban fogom hordani. 



Beszerezhető: Müller Dorgéria





Miss Sporty my beauty friend forever ajakrúzs (102 My Funny Mauve árnyalat)




Ritkán vásárolok rúzsokat, egyrészt mert van, másrészt inkább csak reggel és délután használom, így tudom, hogy szinte soha sem fogynak el. 
Ráadásul még csak nemrég találtam olyan rúzsokat amik valóban tartósak is, épp ezért sem vásárolgatok pláne marha drágákat, mert ha fabatkát sem érnek, akkor kár költeni rájuk. 
De erre nagyon kíváncsi voltam és akciósan nagyon kedvező áron jutottam hozzá. 

Na, de ez a rúzs szerintem igen jó. Amellett, hogy nem is túl drága, nagyon szép a színe, az állaga tökéletes, egyáltalán nem szárít és az íze, hát az fantasztikus. 
Az ízére azért tértem ki, mert én általában lenyalogatom és szeretem, ha finom ízű és illatú a rúzsom. :) 


Beszerezhető: Rossmann Drogéria, Dm Drogéria, Müller Drogéria





Body & Soul Orchidea és Brazildió testápoló (250 ml) 




Ezzel a testápolóval már egy éve szemezek és mindig elsétáltam a polc mellett ahova ki voltak rakva. :) Viszont most úgy döntöttem jön velem és kész. :) 

Engem először a fantasztikus illata fogott meg és csak azután olvastam, hogy brazildió kivonattal van dúsítva, ami csoda jól ápol. 



Beszerezhető: Müller Drogéria





Na és itt akár véget is érhetne a bejegyzésem, de itt mutatom mik azok amik meglepetésként értek. :) 



PARFÜM '97 Illattár kétszáz képben







Parfüm 2000 Illatok, üvegek, márkák világa
 




Mivel parfümmániás vagyok és szerencsés emberke is, mert a Férjem abszolút megérti sőt még támogatja is a mániám, úgyhogy vett nekem két parfümös könyvet. :) 
 
Nagyok, tele rengeteg érdekességgel, információkkal, ráadásul még tanulni is tudok belőlük.:)  Imádom mindkettőt!  De főként a Férjem, hogy egy Angyal és ritka mint a fehér holló ! :)




Álom Sütikivitelben





....és még egy meglepi a végére. 
Egy nagyon kedves barátomtól megkaptam az Álom sütikivitelben recept könyvet, amiben rengeteg gusztusos sütemény recept lapul. Tele finomságokkal, érdekességekkel. 
Igazán jó lesz sütögetni belőle a Kislányommal. :) 



Beszerezhető: Kossuth Kiadó Csoport





Nektek mindig meglepetés ajándékok lapulnak a Karácsonyfa alatt? Vagy Ti is szoktatok magatoknak ajándékot venni? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés