2015. november 24., kedd

Newa rádiófrekvenciás technológiával működő ránctalanító készülék - TESZT


Sziasztok! 

Egy hónappal ezelőtt voltam olyan szerencsés, hogy Takács Nóra Hogyan legyek jó nő oldalán Nóri és a Newa jóvoltából 1 hónapra tesztelője lehettem egy ránctalanító készüléknek.

Nagyon örültem a lehetőségnek, mert hát ugye már rendelkezem jó pár ráncocskával, és melyik nő ne szeretné eltűntetni, vagy legalább csökkenteni ráncai számát, így boldogan, reményekkel és persze kis szkepticizmussal vágtam bele a tesztelésbe. :)



A szép ég kék színű doboz tartalmaz egy készüléket, egy vivő anyagot (krém), egy hálózati csatlakozót, egy használati útmutató CD-t és egy szép kis selyem szütyőt amiben tárolhatjuk és utazáskor is magunkkal vihetjük. :)  


"Mi az a Newa™?

A Newa™ egy rádiófrekvenciás technológiával működő ránctalanító készülék, amely a professzionális rádiófrekvenciás bőrfiatalító készülékekben használt 3DEEP® bőrmegújító technológia otthoni alkalmazását teszi lehetővé.

Megemeli arcát + azonnal feszesít!"





 


"A Newa™ otthoni ránctalanító, bőrmegújító készülék…

·         látványosan ránctalanít.

Fokozza a bőr kollagén-termelését, így kúraszerű használatával a ráncok jelentősenklinikai tanulmányok szerint 36%-kalcsökkennek. Ez a hatás nem átmeneti hidratálásnak vagy kívülről bejuttatott idegen anyagoknak, hanem a bőrünk által megtermelt saját kollagénnek köszönhető.

·         azonnal feszesíti a bőrt.









Már egyetlen kezelés látványosan fiatalosabbá teszi az arcot, így fontosabb események, találkozók előtt „expressz” bőrfeszesítésre is használható.

·         kényelmesebb, gyorsabb, olcsóbb megoldást nyújt.

A Newa™ ránctalanító géppel egy kezelés területenként mindössze 4 perc, amelyet otthon, kényelmesen, saját időbeosztásuknak megfelelően végezhetünk. A készülék költséghatékony megoldást nyújthat, hiszen a népszerű rádiófrekvenciás kezeléseket otthon, saját készülékkel végezhetjük, amely csupán egyszeri nagyobb befektetést jelent.




Tehát a Newa™ 3DEEP® kiváló megoldást nyújt mindazoknak, akik csalódtak a ránctalanító krémekben, ám szabadidejüket nem szeretnék költséges, hosszadalmas vagy ideiglenes hidratáló hatású arckezelésekkel tölteni.

A 3DEEP® rádiófrekvencia saját bőrsejtjeinkkel termelteti meg azt az új (saját!) kollagént és elasztint, ami a ráncok látványos csökkentéséhez, valamint a bőr feszesítéséhez szükséges. Így nem kell méregdrága szérumokkal és azok bejuttatásával bajlódni.

A bőr kollagéntartalmának növekedéséhez, azaz a természetes megújulás beindításához mindössze 20 Newa™ kezelés (1 hónapos kúra) szükséges."

 

 





És akkor lássuk nekem, hogy vált be :) 

Még az elején ígérem, hogy soha többet smink nélküli fotót nem fogtok rólam látni :) 

Így is nagy nehézségbe és dilemmával telt, hogy kitegyek e ilyen fotót. Egyrészt mert a családomon és közeli barátaimon kívül senki nem látott még így (Ők már megszokták) és nem is szeretnék senkit riogatni a jövőben. :-) 

De ez a termék hatásának bemutatásához konkrétan elengedhetetlen :) 

Az egy hónap alatt 20 kezelést csináltam ami alkalmanként 16-20 percet igényelt. 
Már a második alkalommal úgy bele jöttem, hogy tv nézés közben simán ment tükör nélkül, így nem kellett benn ácsorognom a fürdőszobában. :) 

Három részre osztottam a kezelések mennyiségét, hogy be tudjam mutatni változott e az arcom állapota és ha igen mennyit. 

 

Első alkalom: 

Kezelés után smink nélkül és teljes pompában  

A készülék használata nagyon kellemes egy meleg arcmasszázshoz hasonlít. A vivő anyag megegyezik az ultrahang használatakor alkalmazott zselével, csak ez enyhén illatosított. 

Ez nem azt a célt szolgálja, hogy ápolja bőrünk, hanem azt, hogy a készüléket kellően jól tudjuk simígatni a bőrünkön, mert különben letapadna és nem tudnánk hatékonyan kezelni. 

Ettől függetlenül a kezelés végén olyan kis pihe-puha lett az arcom, hogy igazán nem is igényelt sok krémet. 










Viszont a tápláló krémek használata azért szükséges a kezelés után, és miután leszedtük, lemostuk arcunkról a zselés kencét amellett, hogy beindítottuk bőrünk saját kollagén termelését, táplálást is adjunk neki. :)




10 nap után: 

Smink nélkül és sminkben

Ami még pluszban tetszett, hogy nem csak az arcon lehet végezni egy kis karosszéria javítást, hanem a nyak, toka és dekoltázs feszesítésére és ránctalanítására is lehet használni.

A Newa™ 3DEEP® ránctalanító készülékkel a kezelés teljesen fájdalommentes. 
Kellemes arcmasszázshoz hasonlít. 

A készülék használata meleg érzetet ad (úgy hat, hogy felmelegszenek a kis membránok), de egyáltalán nem kellemetlen, nem éget.  














ÉS most lássuk a 20 kezelés után látható e változás. :)




Szokásos smink nélkül és sminkben.








Minden fotónál próbáltam arra törekedni, hogy ugyan olyan fényviszonyok mellett és ugyan annyi pihenés nem pihenés után és órában készüljenek a képek, ugyan olyan beállítással. Ez többé kevésbé sikerült is. ): 

A fényképezőgép minden fotónál ugyanaz volt és a képeken semmilyen javító utómunkát nem csináltam. 

Amit ezeken a képeken láttok, az vagyok én a mindennapjaimban. 




Nem tudom mennyire sikerült bemutatnom a termék használatának hatásosságát, de megmondom őszintén én határozottan láttam alkalomról alkalomra a tetszetős változást. :) 

Természetesen a ráncaim nyomtalanul nem múltak el, de nem is ezt vártam, sőt a termék sem ígéri, viszont azt betartotta, hogy látványosan csökkentette a ráncok mélységei, a bőröm feltöltődött, sőt egy-két kisebb ránc alig láthatóvá vált. :) 





Ha Ti is kíváncsiak vagytok a Newa™ 3DEEP® készülék használatra és arra milyen a Ti bőrötökön, lehetőség van egy egy alkalmas ingyenes tesztkezelésre

Ha pedig további információkat szeretnétek olvasni a készülékről hatásairól,  részletesebben ITT olvashattok. 





 





8 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Hát én tisztán látom a változást!Igaz,addig is szép voltál{smink nélkül is!!!!},de ha írhatok ilyet legalább 10 évet fiatalodtál. :) Kíváncsi voltam a gép használata utáni eredményre,s azt kell mondanom,hogy nem csalódtam! Ha lehetőségem engedi én is kipróbálom majd! Legyen szép a napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszti !
      Nagyon köszönöm kedves szavaid ! :) Megmondom őszintén én is azt látom, hogy elég nagy a változás, úgyhogy én sem csalódtam és beváltotta a hozzá fűzött reményeimet :)
      Mindenképpen tegyél egy próbát ha lesz rá lehetőséged, hogy megtapasztalhasd magadon is a hatását. :)
      Köszönöm! :) Neked is legyen csodaszép napod !

      Törlés
  2. Éveket fiatalodtál drága Anikó ;)

    VálaszTörlés
  3. Jó a fotóshop!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a hozzászólás csak azért mosolyogtatott meg, mert nincs photoshop. :)

      Törlés
  4. Szia Anikó! Sziasztok! Krisztinának igaza volt tényleg szép nő vagy !! :-) Amiben nem értünk egyet az a kezelések utáni szemmel látható változás! Én keresnék olyan "kézzel fogható" nem celeb nőket és Akik nem a világ végén élnek és nem fűződik semmilyen érdekük ahhoz, hogy elmondják a jó vagy akár a rossz véleményüket! Tisztelettel! Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! Köszönöm a kedves szavakat ! :) Sajnos a képek nem teljesen adják vissza a termék hatásosságát, de nekem valóban javított a bőröm állapotán. Bár túl sok mély ráncom még a korom ellenére sincs, viszont a készülék több használata után valóban azt láttam a tükörben és mások is megjegyezték, hogy megemelte, feltöltötte az arcom. ....és ezt minden féle érdek nélkül mondom, mert én is csak egy tesztelője voltam a gépnek, azóta nincs is a birtokomban és nem is fűz érdekem a céghez. :)
      Viszont valóban jó lenne olyan hölgyet keresni,aki több ránccal rendelkezik és akár idősebb is, hogy meg lehessen nézni nála a változást. :)
      Tisztelettel, Anikó

      Törlés