Beauty Panda - Szépségek Korából 2. rész





Sziasztok! 

Előző bejegyzésemben már írtam arról a Koreai szépségdobozról, amit a Beauty Pandától kaptam tesztelésre, és amikbe én válogattam össze azokat a termékeket amikre nagyon kíváncsi voltam. 😊 😍


Most egy áfonya kivonatos arcápoló és egy kollagén szérum lesz az amit szeretnék bemutatni nektek. 😊




Frudia Áfonya Hidratáló Szérum





Nagyon könnyed, gél állagú, áfonya alapú szérum, amely nedvességet és vitalitást biztosít a száraz bőrnek.

Ebben a szérumban a gyümölcs kivonatát R Vita W ™ technológiával állítják elő, ezáltal lehetővé teszik a vitaminok és tápanyagok teljes kinyerését.


Száraz bőrre kiváló termék, mert nagyban enyhíti a szárazságot és friss, pihe puha lesz tőle a bőr.
Én főként az esti tisztítás után használom, és nagyon jó érzés, hogy hipp-hopp beszívja a bőröm, ráadásul még reggel is olyan szép sima és friss. 😊

De nemcsak hidratált tőle a bőröm, hanem a jó hatásának és csodás összetevőinek köszönhetően a nedvesség tartalmát is megtartja, egyáltalán nem lesz száraz sok óra leteltével sem. 

A finomabb ráncaimat is szépen feltöltötte, és a reggeli sminkelés előtt is tökéletes a használata, mert egyáltalán nem hagy maga után zsíros érzetet, így nagyon jó rá sminkelni is, igazán szép tőle az összkép.  😀
   
A fekete áfonya kivonat antioxidánsokat és antocianinokat tartalmaz, ezért javaslom a nappalra történő használatát is, mert enyhíti az UV fény káros hatását és gátolja az UVB sugaraknak kitett bőr kollagén lebomlását.











Holika Holika 3 Seconds Starter Szérum – Kollagén






Korábban próbáltam már kollagén szérumot, de valamiért nem azt a hatást váltotta ki, amire számítottam, így nagy kíváncsisággal vágtam bele ennek a szérumnak a használatába. 

Már első használatkor éreztem, hogy fokozza a bőröm nedvesség tartalmát és a segítségével sokkal jobban felszívódott a többi bőrápoló krémem amikkel kipróbáltam. 

Természetesen azoknak is jó szívvel ajánlom akik szinte semmilyen bőrápolót nem használnak az arcbőrükre, mert az életkorral sajnos a kollagéntermelés is csökken, ami által a bőrünk elveszíti rugalmasságát és ráncok is képződnek, viszont ennek a készítménynek használatával, melyben tengeri kollagén van, nagyban segíti a bőrt a hidratálásában és szerkezetének megőrzésében.

Mivel könnyű géles állaga van, nagyon gyorsan felszívódik, egyáltalán nem zsírosít (vegyes és zsíros bőrűek is bátran használhatják), ráadásul allergén mentes, és nagyon jól nyugtatja a fáradt, kipirosodott bőrt is.  😊







Utólag is nagyon boldog vagyok, hogy sikerült két olyan szuper szérumot választanom, amik teljes mértékben beváltották a hozzájuk fűzött reményeimet, és amiktől nagyon szép, selymes, egészséges, és hidratált lett a bőröm. 😊👌 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés