dm Beauty Workshop - Központban a szépség





A napokban rendezte meg tavaszi szépség napját a dm Magyarország, egy nagyon mutatós szórakozóhely épületében az EXTRA-ban. 

Számomra az egész egy óriási újdonság volt, mert a dm Magyarország csapatának köszönhetően most először kaptam lehetőséget, hogy részt vegyek, ahol nem csak csupán jól éreztem magam, hanem rengeteg új és szuper élményben lehetett részem. 😍 





A színpadon a dm legújabb férfiaknak szóló márkája a SEINZ fogadott minket.




Az új prémium brand többek között haj- és arcápolási termékeket, valamint tusfürdőket is kínál.


Meglestem minden egyes darabját, meg is illatoltam, és azt kell mondjam, hogy nagyon kellemes termékek, úgyhogy szerintem nagyon népszerű márka lesz a férfiak körében (is).




Itt még egy nagyon szuper kis kütyüvel, egy újdonsággal amivel bőrre lehet nyomtatni bármilyen feliratot, és amint a képen láthatjátok......én is kaptam egyet, ami igazán tetszett. 😉 Ráadásul egy napig simán bírta a bőrömön. 😊 




Meglátogattuk a Veet standját ahol az újdonságok megismerése mellett, elkészíthettük saját bokaláncunkat is. 




Jaj igen.....el ne felejtsem a cuki bolyhos, puha lámát ! 😃 Imádtam ! 💖 




Az Airwick mennyei nyári trópusi újdonságait is megnéztük, megillatoluk..........és persze itthon azóta is töretlenül használjuk. 
Még a vendégek is megkérdezték, hogy mi ez a csoda illat....megsúgtam nekik. 😊 





A NIVEA-nál pedig egy szuper és csodás kézzel festett kerámiát készítettem, amit hamarosan meg is fogok kapni, amint kiégetik. 
Remek és szórakoztató program volt köszönöm! 😊 ...és izgatottan várom, hogy milyen lesz a remekművem. 😃 

Nektek is köszönöm Anita  (https://sheabouteverything.blog.hu/) és Kriszti (https://voilamode.blog.hu/) ezt a szuper jó kis közös élményt ! 😊💖 





Persze a jó program és a finom termékek mellett voltak csoda finom muffinok is, amiket muszáj volt megkóstolni. 😊  






A L'Oréal Paris-nál egy nagyon klassz Black Jack játékra invitáltak, ahol férfiaknak való termékekeért lehetett versenybe szállni. 😊

Egy élmény volt, mert imádok 21-ezni (én ezen a néven ismertem csak eddig ezt a játékot), és egy finom arcszesszel lettem gazdagabb, vagyis a férjem, aki nagyon örült neki. 😊 






Na ezekkel a lapokkal nem lettem befutó. 😃 





A Garnier új BIO vonalát is megcsodálhattam, ahol egészséges és finom saját teakeveréket is lehetett készíteni. 




Igazán felkeltették a figyelmem ezek az újdonságok. 😊




Kipróbáltam a L'Oréal Paris Rouge Signature folyékony matt ajakrúzsát is, ami viszonylag jól teljesít.  Bár én azt szeretem ha lerobbanthatatlan a rúzs. Ez ugyan nem az, de viszonylag sokáig tart és nagyon szépen kopik, egyenletesen tűnik el a szájról, ami nagyon jó. 😊

Ráadásul egy Andy Warhol stílusú fotó is készült rólam is, amire már most nagyon kíváncsi vagyok.....és majd ha megkapom meg is mutatom Nektek is. 😉




A PALMOLIVE Clay relaxációs Spa sarokban egy kellemes pár perces kényeztető nyakmasszázs kíséretében megismerkedtünk a az agyagos tusfürdő újdonságokkal. 




Ez itt a YOPE

Egy csodás természetes alapanyagokat tartalmazó termékeket felsorakoztató új márka, amiknek a csomagolása is nagyon cuki és megkapó. 😊 Az illatuk meg egyszerűen mennyei....amellett, hogy nem egy erős illat, hanem finom és kellemes. 😃





A YOPE kalligráfusának segítségével megtanulhattuk, hogyan alkossunk különleges motívumokat, alakzatokat a telefonunk képernyőjére. 





Biobaza a csodás adriai nyarat hozza el erre az estére! 




A napozó készítményeit gyönyörű tálalással mutatták be, amiket konkrétan kedvem lett volna megenni, annyira gusztusosan voltak tálalva. 😍 




A Biobaza termékei egytől egyig természetes összetevőkkel gazdagon táplálják a bőrt és egyszerre segítik a szép, egyenletes barnulást. 








Az alverde-nél pedig elkészíthettük saját természetes kozmetikumunkat, miközben mennyei energizáló juice-shot-okat kóstolhattunk! 😃








Miből is készülnek azok a bizonyos natúr kozmetikumok.....?!




Még a receptet is lefotóztam, hogy egyrészt Ti is el tudjátok készíteni otthon, és Krisztikémmel is tudjunk időnként alkotni újdonságokat. 😃 




Nagyon finom mosakodó krémeket lehetett készíteni. 😊 




...és el is készült a saját gyártású levendulás lila csoda ! 😃Annyira jó sikerült, hogy mára már el is fogyott. De nem csüggedünk....csinálunk másikat! 😉 






Köszönöm szépen a dm Magyarország Csapatának, hogy meghívtak erre az élménydús, és csodás eseményre, mert roppant jól éreztem magam, és ismét új élményekkel gazdagodtam. 😊💖 

Megjegyzések

  1. Fantasztikus, hogy végre te is kaptál meghívást erre az eseményre! Imádok ilyenekről olvani, kicsit olyan mintha én is ott lettem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, drága Ildim! :) Olyan jó olvasni, hogy tetszett a bejegyzésem, és az még nagyobb öröm, hogy sikerült átadnom az ott tapasztaltakat, azt amit éreztem, amit láttam. :)

      Törlés
    2. Igen,sikerült :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés