LUSH Tavasz





Sziasztok ! 

A napokban megérkeztek a LUSH üzletekbe a tavaszi újdonságok, különlegességek. Többek között két szájfrissítő tabletta és egy csoda finom szilvás tusfürdő, amiket én is (és a család is) nagy örömmel próbáltam ki. :) 





Creme De Menthe szájfrissítő tabletta






"Hátborzongatóan jéghideg lehelet dupla adag mentával. Az almasav lágyan gyümölcsös íze csiklandozza a nyelved és elnyújtja a csípős borsmentaolaj hatását. Nem felrázva, nem keverve: tisztán jéghideg felfrissülés."







Pan Galactic Gragle Blaster szájfrissítő tabletta





Ínycsiklandó citromolajnak köszönhetően vibráló felüdülést ad a szájnak, az ínycsiklandó kinin (tonik) és ánizs ízének elegyével. 






"Miután alaposan fogat mostál a Lush egyik fogtablettájával vagy fogporával, dobj be egy szilárd szájfrissítőt egy korty vízzel, és kezdődhet a pezsgés. Mielőtt kiköpnéd, öblögess! (Ha úgy kényelmesebb, öblögetés előtt fel is oldhatod a tablettát egy kis vízben.) Akármerre jársz, bárhol és bármikor használhatod, ha egy kis szájrissítésre vágysz.   
A szilárd szájfrissítőkkel felteheted a koronát a reggeli és esti fogápolásra. Figyelem: nem helyettesítik a fogmosást vagy a fogselymet, ezeket soha ne hagyd ki!"


Korábban a Lush fogtisztító tablettájáról hallottam, sőt volt is szerencsém használni, és nagyon szerettem, szerettük is. :) 

Viszont ez a szájöblítő tabletta számomra még nagyon nagy újdonság, és természetesen az egész család úgy csapott le rá, mint tyúk a magra, és persze Krisztikém volt az első aki kipróbálta (állandóan használná ha lehetne, de nem engedem) 

A Creme de Menthe egy nagyon intenzív mentolos tabletta, aminek az ízét még jó sokáig lehet érezni a szájban, így valóban egy felfrissülés bomba, amit mindannyian nagyon megszerettünk. :) 

A Pan Galactic Gargle Blaster pedig nagyon kellemes citrusos, kissé a tonikra hajazó ízével, az ánizs különlegességével nagyon kellemes ízt hagy a szájban és valóban frissességet ad. 
Szeretjük! :-)
  

Áruk: 2690,-Ft. / 45 gr





Plum Rain tusfürdő




"A sósszilva-forrázat és a friss szilvalé a szicíliai mandarinolajjal együtt fényesíti a bőrt és frissíti az elmét. A bőrpuhító karragénkivonat garantálja, hogy napfényes hangulatban indul a nap."

Én konkrétan teljes oda meg vissza vagyok a szilváért és a szilvás termékekért is. :) Épp ezért is örültem nagyon ennek a csoda finom sűrű géles állagú és gyönyörű lila színű tusfürdőnek. 

Friss üde illatát nem lehet nem szeretni, ráadásul nem kell túl sokat használni belőle, mert egyrészt nagyon sűrű, másrészt kellően jó is habzik, így biztos, hogy nem visszük túlzásba, ráadásul pont ennek köszönhetően elég hosszú ideig ki is tart, tehát sokáig élvezhetjük illatát és hatását. :) 

Ráadásul egyáltalán nem szárít, így nem kell a testápolást sem túlzásba vinni, de aki szintén szárazabb bőrrel rendelkezik mint én, mindenképp érdemes valamelyik mennyei Lush testápolóval, vagy testvajjal még kicsit rádolgozni, hidratálni. :) 

Boldog lennék, ha testápoló is lenne belőle, mert biztos vagyok benne, hogy sokan  azt is imádnánk. :)

Ára: 2290,-Ft. / 100 gr








Kaptam még egy nagyon jó kis kiadványt.....A tartósítás kézikönyvét, amiből nagyon sok hasznos információt tudtam meg. :) 








Nagyon örülök, örülünk, hogy kipróbálhattunk ezeket az újdonságokat, mert megismerhettünk újabb szuper Lush termékeket, amik ha elfogynak biztos, hogy meg fogom vásárolni, mert mindenki kedvencei lettek a családban. :) 



Mindenképpen érdemes benézni valamelyik üzletbe és kipróbálni ezeket az finomságokat és a többit is, mert biztos vagyok benne, hogy mindenkit elvarázsol. :) 

Megjegyzések

  1. Miattad lettem Lush lover :) Minőségi termékek, isteni illat, mindet ki szeretném próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is megszeretted őket. :-) Legszívesebben én is beköltöznék az egyik üzletbe :-)))))

      Törlés
    2. Én a fürdőnkbe költöztetném az üzletet :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés