Szülinapi kívánságlista


Sziasztok!

Nem is emlékszem, hogy tavaly csináltam e szülinapi kívánságlistát, de idén úgy döntöttem, hogy igen és reménykedem, hogy az illetékesek, családom is olvassa a bejegyzésem és meglepnek valamelyik vágyott szépséggel, finomsággal :) 

Másrészt azért is jó és hasznomra válik, mert így tudom, hogy mik azok amiket tényleg nagyon megszeretnék szerezni és tudok apránként gyűjteni rájuk, agy valami kupon akcióban megvenni őket. :) 




Bvlgari Paraiba parfüm




Kiadás éve: 2015
Illatcsalád: gyümölcsös-virágos-fás
Fej: Curacao, lime, passiógyümölcs, körte
Szív: golgotavirág, gardénia
Alap: vetiver, kakaóbab




Nemrég volt szerencsém személyes megismerkedni ezzel a gyönyörűséggel, és azt kell mondjam, hogy első illatolásra beleszerettem. 
Ahogy megéreztem az illatát, eszembe juttatta a nyarat és a tengerpart illatát. 
Remélem ez lesz az egyik kedvenc nyári illatom :) 





AVON Far Away Infinity edp



Illatösszetevők: körömvirág, jázmin, vanília


Megmondom őszintén ennek a parfümnek az anya illatával ki lehetne engem kergetni a világból. :) 
De erre az összetevői alapján nagyon nagy vágyásom lett. :) 
Szerintem ez egy igazán finom illat lesz, arról nem is beszélve, hogy az üvege valami gyönyörűség ! 






AVON Heaven Harmony krémtusfürdő 






A gyöngyvirág az egyik örök kedvenc virágom, és mikor megláttam, hogy most az Avon kiadott ilyen illatú testápoló termékeket, hát rögtön felkeltette az érdeklődésem. 
Remélem mihamarabb magaménak tudhatom. :) 






Sleek All Night Long i-Divine Paletta esti sminkek elkészítéséhez




Először is imádom a Sleek termékeket. Egyrészt mert baromi jó minőség, és a pigmentáltságuk utolérhetetlen, másrészt nagyon pénztárcabarát áruk is van. 
Ennek a nappali változatát a New Day palettát nemrég vettem meg(erről fogok majd egy külön paletta blogbejegyzést írni)  a PINK PANDA webáruháztól, és nagyon szeretném, ha ez is bekerülhetne a paletta tornyomba. :-) 





PUPART Paletta 006 Matt Look





Tudom, tudom...egy újabb paletta. Na,de nem is akármilyen. A PUPA 9 egymással tökéletesen harmonizáló matt hatású szemhéjfesték palettája. :) 

Régóta vágyom rá, de most, hogy közeledik a szülinapom és mint Pupa törzsvásárlói kártya tulajdonosnak ebből az alkalomból 50%-os kedvezményes vásárlási lehetőségem van, így ezt biztos, hogy most ki is fogom használni. 







Urban Decay Gwen Stefani szemhéjpúder paletta




Na ő egy nagyon nagy kívánság és egyenlőre virtuális szerelem. De nekem már azt csicseregték a madárkák, hogy ha minden igaz, akkor hamarosan megérkezik hozzám. 
Remélem ez a vágyam akkor most tényleg teljesül. :) 






Vendula Jewellery Box Bag 




Ez a szuper cuki táska nagy valószínűséggel csak álom marad számomra, mert sajnos elég húzós az ára. De azért álmodozni lehet nem ?! :-) 








La Petite Robe Noire Finoman fényes Körömlakk
061 Pink Ballerinas 





La Petite Robe Noire ajakrúzs 
001 My First Lipstick







A Guerlain ház nemrég a piacra dobta ezeket a cuki lakkokat és rúzsokat, amiből kapásból ez a kettő szín lett a kedvencem. 
Már élőben is megnéztem őket és valami hihetetlenül cukin és mutatósan kidolgozott szépségek. Épp ezért ők is a kell kategóriába tartoznak. De csak akkor fogok tudni nekik nagyon örülni, ha bekerülnek majd a meglepi csomagomba :)






Cotton Ball gömblámpasor gyöngyike10 izzós







Cotton Ball Lights - 10 izzós gömblámpasor gyöngyike színösszeállításban. A Cotton Ball Lights egy új fajta fényforrás, mely nappal harmonikus színösszeállításával, este pedig fénnyel díszíti otthonát. A gömblámpasorokkal különleges dekorációkat alkothat, polcon, kosárkában, vagy a gyerekszobában egy felső polcon elhelyezve. A lakberendezésben sokféleképpen használható hangulat és dekor világításként funkcionáló  termék. A csomag egy égősort, a gömblámpákat és egy díszdobozt tartalmaz.


Mivel tervbe vettem, hogy idén elkezdek videókat is készíteni, így gondoltam ki kellene alakítanom egy klassz hátteret, és ezek a lámpácskák igen csak jól mutatnának. Nem igaz ? :)







L’Oréal Paris – Wings szempillaspirál


...és utoljára, de nem utolsó sorban a  L'Oréal Paris szempillaspirál újdonsága, a Sculpt False Lash Wings, amely állítólag nem csak óriásira varázsolja pilláinkat, de szemkontúrozó hatással is bír.
Hú, hát ez nagyon nagy segítség lenne a mindennapi sminkelésben, mert egy kontúrozásnyi időt meg lehetne spórolni vele. 
Nem utolsó sorban, pedig a L'oréal szempillaspirálok szuper jók. :) 






Úgy érzem, és úgy látom sikerült egy vagyonnyi kívánságot össze szednem és tudom, hogy ezek közül sok nem lesz a szülinapi meglepi csomagomban. De ha már csak egy töredéke igen, akkor én már annak is nagyon fogok örülni. :) 






Megjegyzések

  1. Nagyon jó dolgokat sikerült összeválogatnod, kívánom, hogy ha nem is szülinapodra és egyszerre, de végül majd mind a tiéd legyen :)
    Nálam is lesz majd egy lista arról, hogy miket szeretnék majd születésnapomra, bár eredetileg nem terveztem írni, de a tiéd nagyon inspiráló volt, így én is összeszedtem azt a pár dolgot, amit szeretnék - hátha ezzel tudok segíteni a családnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! :) Drága vagy ! :)
      Örülök, hogy sikerült inspirálnom Téged és valóban olyan jó ilyenekről is írni :) Én nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy Te mikre vágysz. :)

      Törlés
  2. Jó kis lista :D Remélem a legtöbb majd ott lapul a meglepetéseid közt ;)
    A Bvlgari parfümre nekem is nagy vágyásom van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kiderül :D ;) Remélem valamelyik meglesz :) Mondjuk az UD paletta miatt most kicsit aggódom, mert még nem érkezett meg és hát a postától mostanában nagyon féltem a külföldi csomagjaim. :(
      Szoríts, hogy épségben és egyáltalán ide érjen, mert egy vagyon :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés