Emese Műhelye - Természetes natúrkozmetikumok





Sziasztok! 

Nagyon örülök, hogy van szerencsém egyre több natúrkozmetikum megismeréséhez, sőt nem csak egyszerűen natúrkozmetikum, hanem kézzel készített natúrkozmetikumok megismeréséhez. :) 

Nemrég kaptam tesztelésre Emesétől, az Emese Műhelye natúrkozmetikum készítőjétől három kézműves terméket. 

Mégpedig egy Orbáncfűolajos natúr krémet ekcéma ellen, egy Sheavajas-kecsketejes kézműves natúr körömvirágos szappant és egy Natúr arckrémet száraz érzékeny bőrre homoktövis kivonattal. 

Mivel pár hete napi szintem használom őket, így el tudom mondani a véleményem a készítményekről.  





Orbáncfűolajos Natúr krém Ekcéma ellen



95% gyógyító hatóanyag, semleges hordozóanyag nélkül

Igazi nagyszerűsége az összetevőkben rejlik. Az összetevők 95%-a hatékony az ekcéma kezelésében. 

Sajnos megint előjött a kezemen néhány ekcémás viszkető foltocska, aminek sosem örülök, mert mikor nincs, azt gondolom, hogy vagyok olyan szerencsés, hogy sikerült megszabadulnom tőle. De mikor legyengül a szervezetem, akkor sajnos itt-ott előbújik és elég sok kellemetlenséget okoz, amellett, hogy viszket még elég csúnya is. :( 

Már a csomagolása is a természetességet tükrözi, mint ahogy a tégelyben lévő krém is. 
Nagyon sűrű, de jól kenhető, zsíros, de könnyen beszívódó, abszolút natúr gyógynövény illatú (én szeretem ezt a fajta illatot) krém, ami most a viszkető bőröm kezelésére nagyon hatásos. Nagyon szépen enyhítette a bőrpirosságot és el is mulasztotta a viszketést, úgy hogy nem is kentem egész nap, csak reggel és este kezeltem le a bőröm. 
Hatását tekintve napégésre és napozás után a megpirosodott, fájó bőrre is kiválóan alkalmazható. Kisgyermekek kipirosodott bőrének enyhítésére és bőrszárazság ellen is, ráadásul még ajakápolóként is teljes mértékben megállja a helyét. 
Most, hogy beteg vagyok eléggé ki van cserepesedve a szám, de ezzel is tökéletesen el tud bánni, úgyhogy aki nem ódzkodik gyógynövény illatú krémet a szájára kenni, az bátran alkalmazhatja, mert garantálom, hogy nem fogja megbánni. :)
Alapból nem használok ajakápolókat, pláne nem agyon reklámozott kőolajos, glicerines kencéket nem, amik szerintem csak többet ártanak mint használnak. De mióta ez a krém van, azóta napi egyszer finoman vékonyan be szoktam kenni szám, hogy még csak esélye se legyen kiszáradni. :) 


Összetevők: víz, sheavaj, cink-oxid, kókuszvaj, szőlőmagolaj, mandulaolaj, lysolecitin, olívaolaj, orbáncfűolaj, sárgarépa kivonat, cetearil-olivate, sorbitan-olivate, cetil-alkohol, argán olaj, körömvirág kivonat, fenoxi-ethanol,
INCI: Aqua, Shea butter, Zinc Oxide, Cocos Nucifera (Coconut) oil, Vitis vinifera seed oil, Prunus dulcis oil, Lecithin, Olea Europaea (Olive)  Oil, Hypericum Perforatum extract, Daucus carota sativus root extract, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetyl Alcohol,  Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Calendula officinalis extract, phenoxyethanol
30 ml - 1200,-Ft
100 ml - 2800,-Ft.



Sheavajas-kecsketejes kézműves, natúr szappan körömvirággal





"Védjük együtt az esőerdőket! A szappan nem tartalmaz pálmavajat, ezért környezetbarát termék."

"A szappanban levő hatóanyagok: kecsketej, sheavaj, körömvirág mindegyike gyulladáscsökkentő, sebgyógyító hatással bír, a szappan bőrre gyakorolt jótékony hatását kiegészítve együttesen elősegítik a bőr öngyógyulását."
Ritkán használok szappant, de ha igen, akkor csak és kizárólag natúr és kecsketejes termékeket részesítek előnyben, főleg ilyenkor kézmosásra minden alkalommal, mikor amúgy is vacakol a bőröm. Nem csak ápolják a szappanban lévő hatóanyagok, hanem nem is engedik úgy kiszáradni és viszketni, mintha minden féle agyon illatosított folyékony szappant használnék.  

Összetevők: elszappanosodott olivaolaj, elszappanosodott sheavaj, elszappanosodott kakaóvaj, elszappanosodott kókuszvaj, víz, glicerin, méhviasz, parajdi só, körömvirág szirom.

INCI: Sodium olivate, Sodium shea butterate, Sodium theobromate, Sodium cocoate, Aqua, Glicerin, beeswax, sodium-cloride, Calendula officinalis flower.

100 g - 1050,-Ft.


http://www.emesemuhelye.hu/termekeink/sheavajas-kecsketejes-kezmuves-natur-szappan-koromviraggal/






Natúr arckrém száraz-érzékeny bőrre homoktövis kivonattal





Száraz és érzékeny arcbőrre ajánlott sűrű, inkább zsíros, de nem tömény  állagú krém, így teljesen az én bőrtípusomhoz illeszkedik. 
Azt gondoltam az első használatkor, hogy nagyon zsíros lesz, de kellemesen csalódtam, mert egyrészt nagyon könnyen eloszlatható, másrészt pedig gyorsan be is itta a bőröm. Homoktövis és csipkebogyó kivonat révén még jó kis C vitamint is tartalmaz, így külön még erre sem kell használnom más C vitaminos ápolót. 
Sűrűsége és erős C-vitamin tartalma miatt én igazán éjszakára tudom és ajánlott is használni, így alvás közben nagyon jól ki tudja fejteni ápoló és regeneráló hatását. :) 

50 ml - 2800,-Ft.


http://www.emesemuhelye.hu/termekeink/natur-arckrem-szaraz-erzekeny-borre-homoktovis-es-csipkebogyo-kivonattal-tegelyes/




Örülök és köszönöm, hogy megismerhettem ezeket az Emese által készített natútkozmetikumokat, többek között azért is, mert jó érzéssel tölt el, hogy egyre több szuper jó itthon készült termék van piacon, másrészt mert sikerült egymásra találnunk az ekcémás bőrömnek megfelelő készítményekkel. :) 




Ha többet szeretnétek tudni a készítményekről, hatásosukról, és még több bőrtípusra ajánlott termékről ITT találtok rengeteg információt. 

Megjegyzések

  1. Ismét egy hasznos bejegyzés :) Sajnos néha én is szenvedek az ekcémától :( Nekem legtöbbször a kézfejemen jön ki. Igazad van, bosszantó és csúnya is. Eddig gyógyszertári kencékkel próbáltam enyhíteni a tüneteket. Habár az én bőröm bírja az egyéb kozmetikumokat is de valószínű, hogy érdemes lenne áttérni a natúrkozmetikumokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a kézfejen, de hát ugye tudjuk, hogy a kezeink vannak kitéve a legtöbb káros anyagnak, a hidegnek.
      ÉRdekes módon az én bőröm csak bizonyos részein bírom a minden féle kencéket és van ahol meg egyáltalán nem. :) Épp ezért örülök, ha tényleg olyan termékeket tudok használni, amik csak jót tesznek :)
      Szerintem Te is próbáld ki olyan területeken a natúrkozmetikumokat, amik sokkal érzékenyebbek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt