Dexe ajakápoló

Sziasztok!  


Kb. egy hete bukkantam rá a Dexe ajakápolóra, amit a Rossmann Drogéria heti akciós újságjában fedeztem fel (ami szerintem az eos ajakbalzsamos hasonmása, csak olcsóbb változatban), így az első adandó alkalommal el is mentem és megvettem mind a két félét amit egyenlőre lehet kapni. 


Krisztikém választhatta ki melyiket kéri. Ő az epreset választotta, így nekem maradt az áfonyás, aminek örülök, mert én az epret a számban csak igazi eperként szeretem, sehogy máshogy. :) Persze epres illatú testápoló és egyéb testre kenhető állapotú finomság simán jöhet, imádom. :) 




  


No, de gondoltam mindenképp beruházok rájuk, mert hát akciósan 399,-ft-ért (eredeti ára 599,-) szuper jó, tehát egy próbát megér, lesz ami lesz.

De miután megvettem rá kellett jönnöm, hogy ezeknek még az összetevője is szép, úgyhogy örömmel konstatáltam, hogy még jobban megérte mint gondoltam eleinte. :)








Úgyhogy minden szép és jó, de sajnos egy valami engem nagyon zavar, mégpedig az íze. :( Nem értem, hogy miért és lehet csak velem van a baj, de valahogy olyan mint a petróleum.

Persze egy ajakápolónak sem kéne tocsognia a mű ízektől, de ez a kellemetlen ízt valahogy jó lett volna elvenni valamivel, mert ezzel egyrészt megkérdőjelezhető, hogy ha ennyi jó, csupa jó van benne, akkor mitől ilyen, másrészt ha ilyen akkor valahogy el is megy a kedvem a kenegetéstől, mert inkább a műepret mint ezt érezzem a számban. 

És sajnos mindkettő ilyen borzalmas ízű, ami miatt nagyon szomorú vagyok, mert végre azt hittem, hogy találtam egy tökéletes ajakápolót. 

Merthogy összességében a hatása nagyon jó. Egyáltalán nem szárítja a szám még azután sem, hogy eltűnik, beszívódik. Sőt mondhatom azt, hogy tényleg jó kis puhává varázsolja az ajkaim. 
De ez az íz ez nekem rémálom. 



Ráadásul szomorúságom duplájára duzzadt, ugyanis direkt vettem még egy harmadikat is belőle, mégpedig azzal a szándékkal, hogy felteszek nyereményjátékba egy kiscsomagocskát, benne ezzel az ajakápolóval is, de megmondom őszintén ezt inkább még sem. 

Szándékosan senkinek sem akarok kellemetlenséget vagy csalódást okozni, úgyhogy majd kitalálok valami mást helyette. :) 

Még nem tudom mit, de jönnek a Glamour napok, úgyhogy szerzek valami szépséget vagy finomságot az tuti! :) 





Ti próbáltátok már ezt a terméket? Ha igen, milyen tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban ?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés