Termékek amik nem váltak be

Sziasztok !

Csak hogy ne mindig az élet napos oldalát lássuk, gondoltam megmutatok egy-két olyan az utóbbi időben vásárolt terméket, amik nekem valami oknál fogva nagyon nem jöttek be.









1. Miss Sporty The Studio Lash Miaoww Look Szempillaspirál




"Hosszabbít és dúsító formula, keféjének köszönhetően szétválasztja a pillákat így igazi nyitott tekintetet varázsol."


Ígérete szerint igazi cica tekintetünk lesz tőle. Ezzel itt még nincs is gond, mert a szilikonos kefe kialakításának köszönhetően tényleg mutatóssá formázza a pillákat. 
De......iszonyú sok festéket vesz fel, még most is, pedig már jó ideje használom. Sajnos nagyon össze tapasztja a pillákat ezért nehéz kezelni és a végén mire elkészülök, elég sok festék feltapad a szemhéjamra ami nemcsak nagyon csúnya, de kellemetlen is a leszedése miután az ember lánya szépen felvitte a szemhéjpúdert. 

Nagyon sajnálom, hogy nem vált be, mert többet vártam tőle, ráadásul az ára is nagyon baráti.
  




2. L'oréal Nude Magique Blur Cream




"Különlegesen könnyed textúra, mely azonnal simítja a  bőrhibákat a tökéletes bőrfelszín érzetéért, a pórusok szinte láthatatlanok lesznek.






Első sorban az volt nekem furcsa, hogy amikor megráztam a kis flakont, olyan érzésem volt mintha alig lenne benne valami, vagy annyira össze van állva, hogy leül az aljába.
Ezzel még nem is lenne gond, mert egy akció keretén belül elég kedvezményesen jutottam hozzá (bár azért annyira nem volt olcsó), de amit én vártam tőle, az az, hogy szépen simítsa a bőr felszínét és valóban elfedje a ráncocskákat.
Na ezt nem csinálja, sőt egy idő után olyan mérhetetlenül bele ül a ráncokba, hogy elkeserítő lesz a látvány, ráadásul a pórusokat sem tünteti el huzamos időre. 
Így nagyon nem lett a kedvencem.

Glamour napon: 1790,-ft.




3. Beauty Kids Badwasser farbe Rosa fürdővíz színező tabletta




Kislánykám vetette meg velem ezeket a vitamin pezsgőtablettának kinéző fürdővíz színező palettát.
Azt gondoltuk a leírása alapján, hogy olyan hatása lesz mint sok fürdő készítménynek. Azon túl, hogy rózsaszín lesz tőle a kádban a víz, semmi mást nem tud. 
Holott mást is ígér, azok közül az egyik, hogy csodás rózsa illatot is áraszt magából. Na ezt is el lehet felejteni, mert semmilyen illat nem volt utána  fürdőszobában. 
Még tabletta formájában enyhe illatot lehetett érezni, de miután felolvadt semmi. 
Csak egy kádnyi rózsaszín víz. :) 

De legalább annyi előnye van, hogy nem fogja be a kádat. :)



Müller Drogéria: 599,-ft






4. Misslyn Maxim Eyes szempillaspirál




Alapvetően szeretem a Misslyn termékeket. Már többször vásároltam ettől a márkától, palettát, lakkot, és most ezt a szempillaspirált. Ugyanis ehhez is nagy reményeket fűztem.
Mivel a szilikon keféket részesítem előnyben, így tökéletesnek gondoltam, pláne hogy a formája is ideális.
Na ezzel a szuper kefével ki is fújt az egész sajnos. :(
Gyakorlatilag használat közben csak azt látom, hogy szépen kisimítja az összekócolódott pilláimat, de olyan mintha festék egyáltalán nem kerülne rá. Pedig van benne rendesen, de még a harmadik felvitel után is úgy néz ki, mintha csak a kozmetikus festette volna be tartós festékkel a pilláimat.
Hát én azért ennél sokkal többet várok egy szempillaspiráltól. Sajnos ettől most nem kaptam meg, és ahhoz képest, hogy nem tud semmi még drága is.


Müller Drogéria: 1590,-ft.






5. Oriflame Very Me extrém fekete szempillaspirál





Na ezt ne ! 
Imádom az Oriflame terméket. Több spiráljukat is elfogyasztottam már, de ez sajnos nagyon nem jóra sikeredett. 
Egyrészt túl vizenyős a festék benne, ráadásul nem szétválasztja, hanem össze tapasztja a pillákat. Ráadásul azonnal felkenődik a szemhéjra, így totál képtelenség használni.

Sajnos ő sem lett kedvenc, de még csak úgy sem, hogy ha ló nincs jó lesz a szamár is.


Oriflame: 749,-ft.






6. S-he Stylezone Magic Colours ajakrúzs 117




Ezt a szépséget is a Glamour napok alkalmával vettem, így szerencsére féláron jutottam hozzá. 

Először a gyönyörű színe ragadott meg, és persze az, hogy jó áron milyen csodás rúzsom lesz. 
Mikor elkezdtem használni nem is volt vele gondom. Szép szín, jó fedés, nem is kellett vastagon felkennem. 
Épp ezért is abszolút ideálisnak gondoltam. 
De sajnos két használat után olyan mérhetetlenül cserepessé szárította számat, hogy elkezdett berepedezni.

Ezek után leálltam vele és rendbe tettem  a számat, de gondoltam teszek vele még egy kísérletet hátha az én készülékemben van a hiba.
De sajnos nem. Ismét ugyan azt tapasztaltam. 

Így nagy bánatomra őt is menesztenem kellett. :(



Glamour kedvezménnyel: 500,-ft. (teljes ára 999,-ft) 





Általában mindig szerencsém van a smink vásárlások terén, mert mindig belenyúlok a tutiba. De sajnos ez az utóbbi időben kicsit megváltozott.

Habár ha úgy vesszük ez a mennyiség nem is olyan sok, ahhoz képest amennyit vásárolok. :) 






Nektek volt a legutóbb olyan vásárlásotok amivel sikerült mellé nyúlni? Van olyan termék amit utólag megbántatok, hogy megvettétek? 

Megjegyzések

  1. A Miss Sporty spirál eleinte nekem nem volt rossz, de katasztrofálisan besűrüsödött 10 használat után és ugyanazt a festékmennyiséget viszi fel...gondolhatod. Jó hogy felhoztad, a tesztem kiegészítem és lejjebb pontozom... mert tényleg gyenge így. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én próbáltam neki esélyt adni, mert gondoltam jó lesz ez idővel, de sajnos nem. Ahogy mondod, egyre rosszabb lett. :S
      De nagyon sajnálom, mert olyan jónak tűnt.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés