Áprilisi kedvencek!


Sziasztok! 


Ismét eltelt egy hónap, egy csodás tavaszi hónap. Így megint csak szeretném Nektek megmutatni, hogy mik voltak az áprilisi kedvenceim. :)









Rimmel Match Perfection Púder





 Ultra krémes púder, akár 14 órán át tartó hatással.

Valóban fedi a bőrt 14 órán keresztül ? Igen. Ultra krémes? Igen. 

Ami nekem nagyon tetszik ebben a púderben az az, hogy teljesen alkalmazkodik, illeszkedik a bőrömhöz, és a végeredmény a természetes hatás.

A Match Perfection púdernek, nagyon lágy a textúrája, épp ezért könnyedén beleolvad a bőrbe és rendkívül hamar alkalmazkodik a bőr textúrájához. 
Ami plusz előnye, hogy nem ragad és valóban akár 14 órán át matt, és fénytelen arcbőröm tőle.




Uriage Aquaprécis hidratáló szemkörnyékápoló gél (15 ml)





Hidratáló szemkörnyék ápoló gél, revitalizáló és frissítő hatással. 

Nyugtatja a szemkörnyék területét, csökkenti a sötét karikákat és a szem alatti puffadtságot.

Paraben és illat mentes, hipoallergén. Uriage termálvíz, H2O komplex, Anti Pollution Protect, Silanol


Szemránckrémek terén mindig szkeptikus vagyok. Sok kencét használtam, amikről azt hittem egy pár használat után, hogy ő a tökéletes, aztán kiderült, hogy mégsem. 

De most úgy érzem tényleg rábukkantam egy nagyon jó kis készítményre. :) Nem csak jól hidratál, hanem valóban csökkenti a puffadságot és azt tapasztalom nap mint nap, hogy már a használatakor simítja a ráncokat. Még a mélyebbeket is látványosan csökkenti.  






Givenchy Ange Ou Demon Le Secret parfüm




Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Fejjegy: zöld tea, citrom, áfonya
Szívjegy: vízililiom, pünkösdi rózsa, jázmin
Alapjegy: pézsma, pacsuli, fás jegyek


Nem most kezdtem el beleszeretni ebbe az illatba, de most jutottam el oda, hogy ez most a KELL NEKEM ILLAT ! :-) 
Szerintem az egyik legcsodásabb illat.
Nőies, diszkrét, de mégis egyedi, nem egy újabb csak csupa gyümölcs, vagy cukorka kompozíció. 
Diszkrét de mégis merész. Mint ahogy a neve is, egy kicsit angyali, egy kicsit démoni. :) 

Mondhatnám, hogy extra tartós, de nem. Ettől függetlenül szerencsére órákon át tart, csak amit nem tapasztalok már esténként az az, hogy még mindig illatozik tőle  hajam. De egyáltalán nem bánom, mert az illata mindenért kárpótol. :) 







Mary Kay CC Cream SPF 15






Használatakor már az első pillanatban korrigálja a bőr tónusát, enyhe védelmet nyújt a nap káros sugarai ellen is (ezért én mindenképpen teszek alá még plusz egy kis fényvédő krémet). 

Abszolút természetes hatást kelt, mintha nem is lenne smink az arcomon. A CC krémek általában nem rendelkeznek tökéletes fedéssel, de ez nekem nagyon szépen eltünteti az apró bőrhibáimat és szép egyenletes tónusúvá teszi a bőröm. A hidratáló, bőrtápláló hatása is felkenéskor már érezhető. 4 színárnyalatban kapható és minden bőrtípusra alkalmas. 







Ti használjátok valamelyik szépséget, finomságot ezek közül ? Esetleg van olyan termék amit nemrég szereztetek be és nagy kedvencetek lett?  

Megjegyzések

  1. Az Ange au Demon-ból az először megjelent változatot használtam, épp a napokban fogyott ki az üveg :) Nagyon szerettem, tartós volt, titokzatos és bájos egyszerre. Most már érzem a nyár közeledtét, ilyenkor a könnyedebb illatokat kívánom. A Le Secret-et sajnos még nem volt alkalmam megillatolni, de biztos szuper lehet. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen ! :) Az első kiadás csodás és valóban tartós illat. :) ....és valóban az inkább a hűvösebb napokra való. De ez a Le Secret egy igazán tavaszra való finomság.
      Le Secretből van ez az EDP és van egy EDT változat is, az még enyhébb citrusosabb. De nekem valahogy ez kerekebb illat. :)

      Törlés
  2. Ilyen púderem egyszer nekem is volt. Nagyon jó, talán az egyik legjobb azok közül amit eddig próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szuper jó ! :) Egyenlőre nekem is a legjobb az eddigi összes közül :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés