KAZAR megnyitó az Aréna Mall Bevásárlóközpontban




Sziasztok! 

Egy hete meghívást kaptam a KAZAR üzlet megnyitására, az Aréna Mall Bevásárlóközpontba, ahol megismerkedhetünk a márka csodás termékeivel. Cipők, táskák, pénztárcák, és egyéb kiegészítők. 

Szuper jó megnyitó volt, ahol nem csak bloggerek, vloggerek, sajtósok voltak, hanem híres és neves emberek is. :) 





A megnyitót Lakatos Márk beszéde indította, ahol nagyon jókat mosolyogtunk, ugyanis nem csak egy sima sablonos beszéd volt, hanem egy rögtönzött "divat" táska bemutató is Csonka Andrásnak is köszönhetően. :) 



Már az üzletbe lépéskor fogadtak minket a finomabbnál finomabb ételek, és italok.

No meg a most aktuális csodaszép menyasszonyi divat. Ugyan nem készülök esküvőre, de elfogadtam volna egy-két szépséget. :) 




Nem olyan régen kezdtem el a pénztárcákkal is behatóbban foglalkozni. Régebben egyáltalán nem érdekelt, hogy milyen pénztárca lapul a táskámban, de már egy jó ideje bizony ezt is megválogatom. 
Ezért is csodáltam meg többször a szép darabokat. 




...és a táskák! 

Na igen, ezek mindig is vonzottak, mert úgy érzem, hogy egy jól megválasztott táska igazi éke lehet a ruhatárunknak. 




Egyszerűen nem lehet betelni velük, és még választani sem tudtam volna, ha azt mondják na most vedd le azt a darabot ami a legjobban tetszik és a tiéd. :-) 




Nagy parfümmániásként ezek mellett az illatok mellett sem mehettem csak úgy el szó nélkül, és talán én voltam az egyetlen aki mindegyiket végig illatolta. :) 
Azt kell mondjam, hogy tetszettek. :) Még akkor is, ha nem túl tartósak, de igazán finomak. 




Ohhhh...és a szandálok! 
A szépségesek, az elegánsak, az egészen magassarkútól kezdve a laposabbig mind-mind megtalálható, ki melyiket kedveli.  




Ez a vászontáska volt az egyik kedvencem. :) Annyira cuki és szépség bloggerként  hozzám közelállónak éreztem.  :) 




Igazán elegáns kisméretű táskák is vannak, ami egy szép estélyit nagyon fel tud dobni. 




A vászontáskához passzoló pénztárcák! 




...és a gyönyörű kígyómintásak, főleg a kis szépséges piros az ami nagyon, nagyon!  





Még megmutatom, hogy a vászon táska és a pénztárcák mellé bizony vannak igazán mutatós, csinos kis táskák is. 
Én bizony az egész kollekciót elfogadnám. :) 




Az elején meséltem, hogy Csonka András milyen rögtönzött táska bemutatót tartott. Na hát képekkel is tudom bizonyítani. :) 





Ami pedig nagy meglepetésként ért az az, hogy ajándékba kaptunk egy szépséges kis piros pénztárcát, ami az egyik kedvencem volt a nagy választékból. :) Köszönöm! 




Még egyszer köszönöm a meghívást, és köszönöm, hogy részt vehettem a megnyitón, mert nem csak egy számomra új márkát ismerhettem meg, hanem sok vidám és humoros embert, szebbnél szebb cipőket, táskákat, és egyéb kiegészítőket. 

Az új KAZAR üzletet megtalálhatjátok az Aréna Mall Bevásárlóközpont földszintjén a bejárattól nem messze. 

Megjegyzések

  1. Gondolom nagyon jó hangulatban telt a bemutató ilyen jó humorú emberek társaságában :) Na igen, nyilván jó minőségű, egyedi termékekről van szó, ezért nagy kedvence ez a márka több közszereplőnek is. Igazán tetszetős az új pénztárcád ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt