BIOTHERM - Aquasource BB krém





"Mélyreható nedvességpótlás - 7 funkció 1-ben 
A bőr mélyebb rétegeiben pótolja a nedvességet, egységesít,  ragyogó arcot varázsol, korrigál,  egyenletessé teszi az arcot, SPF 15,  tökéletesít."



Sziasztok! 

Kb. egy hónapja a Parfum CLUB Webáruháztól nyertem egy játékon ezt a BIOTHERM Aquasource BB krémet, aminek egyrészt azért is nagyon örültem mert már régen ki szerettem volna próbálni, másrészt pedig nyárra mindig jól jön egy BB krém, mert ilyenkor én inkább ezeket szeretem viselni az arcomon, mert könnyedebb mint egy alapozó, és amellett, hogy színez és fedést ad a bőrnek, még hidratálja is. 





Kissé géles állagú BB krém, de kellően sűrű is, amit könnyű eloszlatni, az illata enyhe, nagyon kellemes. 
Nagyon szépen terül  és hidratál is, de a szárazabb bőrűeknek mint én is, kell alá a plusz hidratálás. 

A fedése kellően jó, szépen egyenlíti ki és kellemes textúrájúvá varázsolja a bőrt. Nagyon szép összképet ad, és a nap folyamán sem érzem egyáltalán, hogy a bőrömön van. 

Matt hatást csak úgy érhetünk el, ha púdert viszünk fel fölé, de mivel jó az állaga, így a púderrel tökéletesen együtt tud működni, és nem is fénylik át a nap folyamán. 

A világos Fair to Medium árnyalat az ami az én bőrszínemhez passzol, a legnagyobb melegben sem kukacosodik, nem ül bele a ráncokba, és nem is oxidálódik. 

Számomra mind a 7 funkciót beváltotta! 

De mivel van benne Alkohol Denat, sajnos az összetevő lista elején, így azok nem fogják szeretni, akik ódzkodnak tőle, és akik érzékenyek rá.

Épp ezért azoknak ajánlom, akiknek egyrészt bírja a bőre és nem okoz problémát, másrészt nem zavarja őket a termékekben lévő alkohol.

Bár a kedvenc BB krémemmel nem sikerült felvennie a versenyt, és az árát tekintve sem egy olcsó termék, ettől függetlenül a piacon kapható BB krémek között ez nagyon jó, legalább is azok között amiket eddig próbáltam. 

2 árnyalatban kapható,   Fair to Medium, és Medium to Gold
Kiszerelés 30 ml

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt