Júliusi kedvencek

Sziasztok ! 

Szeretném Nektek bemutatni a júliusi kedvenceimet. Többet is lehetett volna, de úgy döntöttem a sok közül kiválasztom az igazán nagy kedvenceket. :) 


Az első amit be szeretnék Nektek mutatni az az Alverde 3in1 arclemosó hab lime kivonattal és alma vízzel, amit ugyan nem most először kezdtem el használni, de azt kell mondjam, hogy az eddigi össze sminklemosó arctisztító szereremet nagyban veri. Csodálatosan és egyszerűen lehet vele megtisztítani arcot a sminktől és a szennyeződésektől. 
Normál és vegyes bőrtípusra ajánlott, de az én száraz bőröm is nagyon szereti. Lemosás után sem hagy száraz érzetet és nem húzódik tőle a bőröm. Ami a legnagyobb erény, hogy kb 10 másodperc alatt tökéletesen tisztára lehet mosni vele az arcot. Épp ezért bátran ajánlom mindenkinek.
Vízálló sminkkel még nem próbáltam (nem igen használok olyat), de egyszer kipróbálom úgy is megállja e a helyét. 

Mióta ezt használom, a férjemnek adtam a micellás (nem sokat tudó) vizeimet, hogy használja el. Mert ezek a termékek szerintem csak arra jók, hogy a napi szennyeződéstől tisztítsák meg az arcbőrt, de másra nem.

A második nagy kedvenc a L'oréal Revitalift Magic Blur nappali arckrém, ami szerintem egy tégelybe zárt csoda. Erről nemsokára készítek egy teljes bejegyzést is. 

A harmadik szintén a L'oréal terméke, a Revitalift Laser Renew éjszakai arcápoló krém. Na ő is beköltözött hozzám a Blur-ral egyetemben. :) Elöljáróban annyit, hogy szuper krém. A többit szintén a következő bejegyzésemben részletezem. 

A negyedik finomság az Yves Rocher Plaisirs Nature Vadszeder radírozó tusfürdő gyümölcsmagokkal. 
Imádom a gyümölcsös finomságokat, pláne ha valóban hatásos (még akkor is ha csak egy tusfürdő) tulajdonságai vannak. Finoman kíméletesen tisztítja meg a bőrt és nem hagy maga után viszkető bőrérzetet. 

Az ötödik a Flormar MAXLIFT szempillaspirálja, ami maga a tökély. Olyan szempillákat csinál, hogy szerintem simán vetekszik a méreg drága spirálokkal (habár ami méregdrága még nem biztos, hogy jó). Én kétszer húzom át vele a pilláimat és szép egyenletesen viszi fel a festéket ami valóban intenzív fekete, a szilikon fejnek és keféknek köszönhetően pedig gyönyörűen szétválasztja és hosszabbítja a pillákat. 


A hatodik az Alverde szemhéjpúdere (20 Ocean and Mountsaints árnyalat) amit még azt hiszem nem mutattam be, de itt most megteszek. Csodaszép barnás bordós árnyalatú, ezért mindennapi sminknek tökéletes, mert nagyon szép natúr szín, amit építeni is bátran és tökéletesen lehet.


      

A hetedik a Vanita Holdkő szappan (krémszappan geránium olajjal) 
Róla csak annyit, hogy egy álom vele a mosakodás. Krémes, selymes érzés és törölközés után egy csepp szárazságot sem érzek a bőrömön.

A nyolcadik az Avon Color Trend rúzs (Sweet Pea árnyalat)
Na ez az a rúzs amit szerintem mindig is kerestem. Színben tökéletes napi viselet. Ugyanis egy nagyon halvány, nagyon nude árnyalat, de azt szeretem benne, hogy egyrészt az első rúzsom amitől egyáltalán nem szárad ki a szám, másrészt annyira finom árnyalat mintha nem is lenne rajtam, mégis egy nagyon szép színt ad az ajkaimnak. 




A kilencedik pedig a Dove pure (Anti-Prespirant) deo stift, ami abszolút illat, parabén, színező anyag és alkohol mentes. 
Na ez az a dezodor amit mindig is kerestem. Én az illatosítottakat nem is bírom, mert két használat után kipattogzik a hónaljam és viszket,  de ez szuper kis termék. Épp ezért is remélem, hogy nem fog megszűnni sosem :) 


Remélem tetszett Nektek a bejegyzésem, tetszenek Nektek is a kedvenceim ! :) 

Van esetleg valaki közületek aki használja vagy próbálta már ezeket  a termékeket? 
   

Megjegyzések

  1. Nekem a micellás vizek (eddig L'Oreal és Garnier) szépen leszedik az alapozót, még a szempillaspirált is. Az Yves Rocher tusfürdőt már láttam én is, de nem igazán mozgatott meg az a tény, hogy egy tusfürdő radíroz is.. tényleg mindkét funkciót megfelelően ellátja egyszerre? :D Viszont az illata jó lehet. Az Avon rúzsról élesben kár, hogy nem készült kép, kíváncsi lennék a színére :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos egyik micellás sem jött be 100%-osan. Egyedül a La Roche-Posay volt az amivel nem kellett szétdörzsölni a szememet, a többivel sajnos rengeteg vattakorongot kellett elhasználnom mire sikerült maradéktalanul leszednem. Pedig nem kenek a fejemre fél tonna sminket :D
      A tusfürdőt ajándékba kaptam (egy nyereményjátékon), de azért örültem meg neki különösen, mert még sosem volt ezelőtt ilyenem. Sőt lehet, hogy meg sem vettem volna, pont azért, ahogy Te is írod :) DE így, hogy kaptam és kipróbáltam egész jó kis felüdülés a bőrnek. :) Igen tulajdonképpen mindkét funkciót ellátja, de mivel magocskák vannak benne, így nem olyan intenzív dörzsölő érzés, hanem olyan mintha finoman masszírozná a bőrömet. Nagyon kellemes, ezért is használható akár napi szinten is. :)
      A rúzsról készítettem fotót, nem sok sikerrel. Sajnos nem tudtam róla hitelesebbet készíteni (és még ez sem az igazi).

      Törlés
  2. nagyon szép rajtad a rúzs, így kép alapján barackos árnyalata van, de valóban nehéz lehet fényképezni natúr árnyalatokat, mert minden fényben mást mutat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen itt a fotón kicsit barackosabb mint élőben, és itt erősebben is festettem ki a számat. Ha épp hogy rákenem, akkor nagyon szép és halvány.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés