Nora Beauty - Mikor egy álom valósággá válik

 



Sziasztok!  

Már egy hónap is eltelt egy csodás magyar sminkkollekció megjelenés óta, ami nem más mint  Ördög Nóra és a Helia-D  megálmodott szépséges kollaborációja, a Nora Beauty, mely pont annyi szépséget rejt, amivel a rohanó mindennapokban modern és okos megoldásokkal több funkciót sűrítenek magukba, ezzel időt spórolva nekünk, és megadva az esélyt, hogy az ápoló, tápláló funkciókon túl a szépségünk kiemelését is megoldják egyetlen lépésben. 😍👏




NORA BEAUTY

"Sokszor láthattok sminkben és smink nélkül is. És valóban hiszek abban, hogy egyáltalán nem a festék tesz minket széppé, de tudom, mert én is nőből vagyok, hogy a legkisebb apróság is képes önbizalmat adni, ami viszont már belülről árad kifelé! Egy elismerő mosoly, egy kedves bók a párunktól, a gyerekeinktől, a portás bácsitól képes kioldani a masnit, ami leszorítja az angyalszárnyainkat. (Na, külön vicces, hogy ezt éppen egy ördög mondja...)

Amikor először felmerült, hogy megalkothatnám a saját sminkmárkámat, leültem, és végig gondoltam, hogy mik azok a dolgok, amelyek nekem fontosak a hétköznapokon. Mit várnék el, ha bármit kívánhatnék?

A legfontosabb, hogy a smink szolgáljon engem, és ne én őt. Ne okozzon megterhelést, nyűgöt a használata, legyen puha, kényelmes, krémes, adjon és ne elvegyen! Ne szárítson, hanem tápláljon! Nem igaz, hogy a szépségért meg kell szenvedni!

Mi nők, gyerekekkel, férjjel, háztartással, munkával, millió elvégzendő feladattal megérdemeljük, hogy a smink kényeztessen! És megérdemeljük az esélyt, hogy egyszerű, praktikus megoldásokkal szebbnek érezhessük magunkat úgy is, hogy nincs igazán időnk a sminkelésre.

Olyan sminktermékeket szerettem volna, amelyek modern és okos megoldásokkal több funkciót sűrítenek magukba, ezzel időt spórolva nekünk, és megadva az esélyt, hogy az ápoló, tápláló funkciókon túl a szépségünk kiemelését is megoldják egyetlen lépésben.

És mindezek mellett legyen szép, mint tárgy is! Szenvedélyesen szeretem az ízléses, stílusos dolgokat. Olyan sminkeszközöket szerettem volna, amiket jó érzés elővenni, nézegetni, megbecsülni. Amelyek nem csak a bőrünket simogatják, de a szemünket, a lelkünket is.

Az őzike szépsége, finomsága, bája, könnyedsége kísérjen mindannyiunkat a hétköznapokon!"







Adore me, Deer! – egyszerű, tiszta tónusok simogató kombinációja a hétköznapi tündöklésért: öt, egymással harmonizáló szemhéjpúder árnyalat matt és csillámosan ragyogó színekkel.


Csodaszép natúr, hideg színárnyalatokat tartalmazó paletta, mellyel nagyon könnyen és gyorsan el tudjuk készíteni a mindennapi sminkünket.
Mióta megvan,sokszor használtam és saját tapasztalatól mondom, hogy valóban roppant egyszerűen és gyorsan el tudom készíteni a szépséges szem sminkem a mindennapokra. 
Nagyon szeretem,mert nem csak, hogy csodás natúr színei vannak, hanem tartós is, és a reggel elkészített sminkem épp úgy fenn van még este is, mint reggel amikor és ahogy felkentem. 💖
  



Check my cheek, Deer! – pirosító egy kis extra ragyogással és napsütéssel megbolondítva: hármas arc paletta különleges színkombinációval a napbarnított, ragyogó, egészséges bőrszínért, selymes, puha textúrával.



Szépséges puha textúrájú és nagyon szép szín összeállítású arcpaletta, melyben megtalálható minden ami arcunk kiemelésére szolgál. Lágy pírt varázsol az arcbőrre, amit a mindennapi smink összeállításunkban használhatunk. 

Szeretem használni, mert nem kell több termékért nyúlnom ha el akarom készíteni az arcsminkem, ugyanis ebben minden megtalálható amire szükségem van. 😊

 





Take care of me, Deer! – a csókolni való puhaság titka: krémes formula, amely hidratálja az ajkakat és leheletnyi színt ad.



Az egyik legtökéletesebb formulájú színezett ajakápoló amit csak próbáltam. 😊
Valójában nem igazán szeretem az ajakápolókat, mert amiket eddig próbáltam többnyire csak kiszárították a számat.
De ez....nem tudom, hogy csinálja.....tényleg ápol, miközben szép színt és fényt ad az ajkaknak. 
Nude árnyalat van meg nekem, aminek a színe valóban nude, szinte nincs is, de épp emiatt rúzs alá és rúzs főlé is kiváló használni.  😊




Watch me, Deer! – ez az te pillanatod: puha szemceruza, amely gazdag színnel, füstös hatással emeli ki a szemeket.

Könnyen és szépen lehet vele dolgozni, és nagyon szépen el is lehet dolgozni ecset segítségével, hogy csodás füstös sminket készíthessünk vele. 
Én többnyire így használom, mert így nem lesznek olyan élesek a vonalak, viszont mivel nagyon jó és puha ceruzáról van szó, így nagyon szép finom kontúrt húzhatunk vele. 
Természetesen drámai kontúr vonalat is készíthetünk vele, ha ilyen típusú alkalmi sminket akarunk készíteni. 😊
 





Catch me, Deer! – kapd el a tekintetüket: csábítóan dús, drámaian ívelt, intenzív fekete szempillák egy rendkívül precíz kefe segítségével.


Nos....
Először azt gondoltam nem fog jól működni a pilláimmal ez a spirál, de roppantul kellemeset csalódtam. 😊
Sok szempillaspirál fordult már meg a kezemben, de ez egy csoda! 😍
Olyan fantasztikus, hosszú, és dús pillákat varázsol, hogy álom. 😀 
Jó, oké, amúgy is hosszú pilláim vannak, de rengeteg spirál okozott csalódást, mert nemhogy nem tűnt hosszúnak tőlük, de még inkább kisebbnek hatottak. Viszont ez a kefe a festék és minden együtt eszméletlen szépet alkot.  💖









Összességében a véleményem az általam próbált, használt termékekről az, hogy sikerült egy nagyon szerethető, jó, és árban is teljesen baráti kollekciót alkotni Nórinak és a Helia-D-nek. 💖 ...és bízom benne, hogy lesz még ennek folytatása. 😊


A Nora Beauty kollekció minden darabja elérhető a saját https://norabeauty.com/ oldalon, és a Helia-D webáruházban. 

















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt