Omnia Profumi - Olasz elegancia a Cherry Gardenben




Sziasztok! 

Ismét egy csodásan illatos bejegyzéssel készültem a Cherry Garden tündéri csapatának jóvoltából. 😊 

Mégpedig nem mással mint a 2007-ben Fabrizio Tagliacarne által alapított olasz niche parfümház Omnia Profumi illataival, melyek egy családi ékszermárkából nőtték ki magukat.  







"Az Omnia Profumi illatait a családi hagyományoknak megfelelően különféle ékszerek ihlették, felelevenítve azokat a szenvedélyes és elegáns vonalakat, melyeket a drágakövek és a nemesfémek közvetítenek."






Mind a 18 illat jellemzőjét, eredetét megismerhettük, de ezek közül is amire igazán felkaptam a fejem az az Ámbra, ami az olasz niche parfümház 2004- ben kiadott illata.
Illatjegyek: narancs, bergamott, muskátli, tömjén, levendula, pacsuli, vanília, labdanum, opoponax, ámbra

Nagyon finom igazán ütős illat, de számomra azért nem lett csak szerelem, mert én a könnyed vizes, citrusos, virágos illatokat kedvelem, ettől függetlenül jó szívvel ajánlom minden erősebb, testesebb illat kedvelőnek, mert elhihetitek, hogy egy csodaszép illat, amit az ámbra rajongók imádni fognak. 😃





Vagy éppen ami már az én ízlésemhez igazán közel álló, az a Madera, "ami  fő emléke a karamell, amely dekadens személyiséget kölcsönöz, ami ugyanakkor lágy és hízelgő is lehet. Nincs más illat, ami tökéletesebben tükrözné a karamell, a vanília és a kókuszkrémek gazdagságát, melyet az őszibarack, a fehér pézsma és a vadon élő virágok tesznek légiesen könnyűvé. Minden ínyencnek és a nem hétköznapi illatok szerelmeseinek kötelező!"




Számomra a szerelem illat az Aquamarina , melyet a világos és átlátszó zöld, a türkizkék és a tiszta kék színek jellemeznek.

"A kék tenger illata valójában megtalálható a citrom, az ananász és az őszibarack legfontosabb jegyeiben, határozott és friss, mint egy nyári hullám, amelyet a jácint, a jázmin és az ylang-ylang símogatnak. Az óceán sós aromáját az összes olyan összetevőből kapta , mint a borostyán, a pézsma és a szantálfa , melyek először észrevétlenül maradnak, de az idő múlásával lassan előbújnak, egy olyan alapjegyet alkotva, amely növeli frissességét ennek az illatnak." 

....hát igen! 😃 Ez az az illat ami igazán én vagyok. 😃



 


A csodaszép és elegáns ajándék sem maradt el az előadás végén, és minden egyes szépséges csomagolás egy-egy gyönyörű illatot rejtett. 😊





A bemutató után természetesen mennyei finomságokban sem szenvedtünk hiányt. 😊 

Sok féle mártogatós fogadott minket, amik egytől egyig isteni finomak voltak, és amiből bevallom kétszer is fogyasztottam az a csoda finom mogyorókrém volt. 😊  


 

 

 



A finomságok elfogyasztása közben, kis csereberélés után, hozzám a szépséges Opale került, ami számomra azért okozott nagy meglepetést, mert ismerkedéskor ugyan tetszett de még nem tudtam hova tenni az illatot magát....viszont miután a bőrömre is kifújtam, egyszerűen szerelembe estem. 😊💖




Ha eddiig az Aquamarinat gondoltam szerelemnek, akkor ezek után már nem fogom, ugyanis az Opale az ami hihetetlen, de rajtam egy csoda. 😍

Oly annyira, hogy teljesen eggyé tudtam válni az illattal, teljesen a magaménak érzem....ez vagyok én, ez az illat teljesen jellemez engem. 😊



Az üvegen az illat alkotójának Fabrizio Taglicarne-nak aláírása látható, amit nekünk az esemény résztvevőinek dedikált.




"Egy utazás, ami a tavaszi virágok, a jázmin, a lila akácvirág és a galagonya frissítő jegyeivel indul, majd afrikai gerániummal és a tengeri moszat intenzív aromájával ötvözi a levegőt és a talajt. Ezután az alapjegyek felszabadítják az illat minden erőteljes tulajdonságát a fa és a vanília érzékeny keverékén keresztül, melyet a tonkabab illata tesz igazán hatásossá. A cédrus, a pacsuli, a fehér pézsma és a madagaszkári vaníliának köszönhetően valódi élvezetet nyújt az elegáns és káprázatos személyiségnek."



Még egyszer köszönöm a Cherry Garden Csapatának, hogy ismét sok csodaszép illatot ismertem meg a kollekcióból, és lett is közülük sok kedvencem. 😊 
Mint az Aquamarine, a Bronzo, a Madera és a Diamante, de a legnagyobb kedvenc az az Opale lett nagy örömömre, amit azóta is napi szinten használok. 😊💖


Ha Ti is kíváncsiak vagytok a Parfümház illataira, akkor látogassatok el a Cherry Garden csodaszép üzletébe és próbáljátok ki őket bátran, mert biztos vagyok benne, hogy meg fogjátok találni a hozzátok legjobban illőt, és tetszőt. 😃


Megjegyzések

  1. Anikóm! Ez fantasztikus élmény lehetett�� Gratulálok a csodálatos illathoz��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Ildim! :) Csodás élmény volt és nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt