AVON Anew Ultimate 7S Gold Éjszakai Emulzió - Szemfényvesztés vagy csodaszer?





"Megcélozza mind a 7 fiatalságproteint, ez segít felélénkíteni a sejtek teljesítményét és harcol a bőröregedés jelei ellen. Rendszeres használattal fiatalosabb kinézetűvé és érzetűvé teszi a bőrt. Növeli a bőr hidratáltsági szintjét." 


Sziasztok! 

Egy véletlen folytán került a birtokomba többek között ez az  AVON Anew Ultimate 7S Gold éjszakai emulzió, ami már a külső jegyei alapján is megfogott. 😊 

Arról nem is beszélve, hogy elolvastam az összetevő listát és egészen felvillanyozódtam, hogy vajon tényleg olyan jó lesz a bőrömnek ahogy én azt gondolom. 😊




Egy géles állagú termék, benne gyönyörű arany por, ami által úgy néz ki mint egy ékszer, ahogy a géles állagú krémben csodásan csillog az arany, és ezt felkenni az arcra igazi luxus érzés. 😃





Azonnal puhává, selymessé, teltebbé teszi a bőrt és nagyon kellemes a használata.

Az illata enyhe, visszafogott, de nagyon finom. 





Érzetre kissé olajos, de felkenve ez egyáltalán nem érezhető, viszont azonnal selymessé és puhává varázsolja a bőrt. 

Ugyan szilikont is tartalmaz, de szerencsére egyáltalán nem fullasztó a bőrömnek, sőt inkább kellemes friss érzetet ad. 
Láthatóan simítja a bőrt és fel is tölti a ráncokat, de mivel felkenés után kissé ragacsos érzete van, ezért előfordulhat, hogy valakinek ez kellemetlen lehet, de az én bőrömről viszonylag gyorsan, kb. 5 perc alatt el is tűnik a ragacsosság, úgyhogy szerintem a szintén szárazabb bőrrel rendelkezőknek is kiváló. 😊 





Glikolsav tartalmánál fogva, gyorsan és szépen simítja, és  puhítja a fáradt bőröm. 
Nem csak látszatra, hanem érzetre is sokkal szebb, életteli, és reggel mindig szép sima bőrrel ébredek, anélkül, hogy látszanának a kialvatlanság jelei (igen....mindig kialvatlannak érzem magam, és szerintem az is vagyok, csak ez az arcomon szerencsére mostanság nem látszik) 😄 





Összességében azt kell mondanom, hogy ugyan nem csodaszer, de mindenképp megér egy próbát, mert tényleg sokkal szebb bőrképet ad, sokkal jobb érzés reggelente belenézni a tükörbe, mert fáradt, gyűrött helyett egy szép kipihent arcot látok benne. 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt