Cherry Garden - EVODY PARFUMS - Lenyűgöző luxus Párizsból



Sziasztok! 

December 6-án Mikulás reggelén kicsit el voltam kettyenve......mert a szépen kitisztított csizmácskámban, csak egy olyan doboz tejkaramella lapult, amit én magam tettem bele, hogy Krisztikémnek nem legyen  furcsa én miért nem kaptam semmit. 😃

De hát tudjátok, hogy is van ez........mi nagyok már nem kapunk semmit! Valóban így van ez? egy felnőttet sem lep meg a "Mikulás" december 6-án ?

Reggel még nem sejtettem, hogy este milyen óriási meglepetésben lesz részem, melyet a Cherry Garden csapatának és az EVODY PARFUMS megalkotóinak köszönhettem. 😊





Sajnos az eseményről sok képet nem tudtam hozni, mert késve érkeztem, és már csak rám vártak (igen.......Ők egy tünemények, hogy megvártak, és nem kezdték el nélkülem a bemutatót), és sajnos már nem tudtam sok csodás fotót készíteni, de mutatok néhányat az egyik főszereplő illatról. 😊




A márka öt illatát ismerhettük meg egészen közelről, a történetüket, az illatok kitalálóit, megalkotóit, és persze a csodás összetevőit.

Amivel kezdeném az a képeken is látható csodás szürrealista illat a Tubreuse Manifeste, amiben a tubarózsa dominál, mely felszabadító, és a fás jegyek melyek elvarázsolják használójukat. 





Kifújáskor kicsit meglepő a rumos édes illat, melyet a davana és a rózsa absolu követ, ezáltal elegánssá téve a parfümöt. 
Miután ezek szépen összeérnek, előbukkan a vanília melegsége, és a labdanum határozott elegye. A végén a tubarózsa koronáz meg az egész illatot kissé fanyar frissességével. 

Férjem véleménye az illatról......ez egy elegáns korosabb hölgy, igen elegáns illata. 😊

....és igen, teljesen egyet értek vele. Ez nem egy tini lányoknak megalkotott illat. Ehhez fel kell nőni, nemcsak fejben, hanem korban is. 
Úgy érzem kezdek közeledni hozzá, de még nem értem meg, még nem értem abba a korba, de néhány év és én is elegánsan viselhetem. 😊 

A többi négy illat amikkel összeismerkedhettünk az az.....

Ambre Intense, melyben az domináns ámbra mellett megtalálható a csodás pacsuli, a szantál, a tömjén és az opoponax. 

D'ame De Pique melynek illatát a legközelebb éreztem magamhoz, mert fiatalos, légies, könnyed, és bájos. :) 
Benne a rózsa, a körte, a málna, a sáfrány, a pacsuli, a meleg vanília, a szantál, és a feketeribizli levelek dominálnak, amelyek összessége csodásan könnyeddé, kellemes viseletté teszik a mindennapokban. 

Egy érdekesség is megmutatta magát......ez pedig a Ombre Fumee, mely igen csak erős, domináns illat, amit azoknak az uraknak ajánlok akik szeretik a nehezebb, testesebb illatokat. 
Ebben a parfümben a citrusok mellett, a vetiver, a tonka bab, a ciprus, a bors, az ámbra, és a jázmin mutatja meg együttes összetartozását. 

Az ötödik illat pedig a Bois Secret melyben a bergamott, a fekete bors, a szerecsendió, a szantál, az ámbra, a tonkabab és a pacsuli elegye mutatja meg mennyire domináns illatot lehet megalkotni az erre igényes urak számára. 


Az est folyamán még nyeremény sorsolás is volt, azok között akik a Mikulás nap alkalmából bármi pirosat viseltek. 😃
Én többek között egy nagyon vadóc piros pulcsit viseltem ez alakalomból, és szerencsét is hozott, mert én lettem az egyik szerencsés aki megnyerte az Acqua Di Portofino Donna edt Intense csodás parfümöt, melyet eddig testközelből nem ismertem, épp ezért is volt még nagyobb boldogság ezen a napon, hogy mégiscsak hozott nekem ajándékot a Cherry Garden Mikulása. 😊





Ebben az évben is jó kislány voltam ezek szerint. 😃 Még egyszer köszönöm szépen nekik! 💖 
Csodaszép illat, csodaszép csomagolásban! 😍







Nem tudom elégszer megköszönni....... 
Csodaszép élmény volt, és nagyon érdekes esemény, ahol ismét sok szép illattal ismerkedhettünk, csodás ajándékokat és újabb szép élményeket kaptam, és nagyon sok régi és új ismerőssel találkozhattam, beszélgethettem. 😊

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt