Intheline - Könnyen karcsúsodni



Sziasztok! 

kb 4 hete kaptam tesztelésre egy igazán hiánypótló terméket a fogyasztókrémek piacán,mégpedig egy Intheline krémet, mely egyedülálló összetételét gondos kutatás előzte meg. 


Az olasz Padua Egyetem szakértői által végzett kutatást alapul véve az Intheline krém valóban hatékony a fölösleges kilókkal vívott harcban. 
A titok az édesgyökérben rejlik: 2,5% glicirretinsavat adtak a krémhez, amely az egyetem által szolgáltatott adatok alapján hatékonyan veszi fel a harcot a zsírpárnákkal a kritikus területeken: a combon, a fenéken, a hason és a csípőn. 

Az édesgyökér mellett olyan természetes alapanyagok segítik a fogyást, mint az illatos rózsásvarjúháj, a citruskivonatok, a napraforgó és ciprusolaj. Az Intheline fogyasztókrém legnagyobb előnye, hogy 100 százalékban parabénmentes és nem tartalmaz koffeint sem.

Parabénmentes kozmetikum, amelyet nem teszteltek állatokon.
Az Intheline krém ereje az összetételében rejlik, amelynek alapját egy Olaszországban a Padua Egyetemen végzett kutatás adja. Az egyetem szakemberei által végzett kutatások alapján kiderült, hogy az édesgyökérből származó glicirretinsav hatékonyan veszi fel a harcot a kritikus területeken lerakódott bőr alatti zsírréteggel.

A krém fejlesztésében több, különböző területeken dolgozó szakértő is részt vett. Alapvetően a Padua Egyetem kutatásban meghatározott irányelveket vették alapul, de több olyan összetevővel is dúsították az  Intheline krémet, amelyek segítenek abban, hogy a bőr puhább, feszesebb és erősebb legyen.



A saját tapasztalatom a krémmel kapcsolatban közel négy hét után elég pozitív. 

Nem azt mondom, hogy olyan karcsú lettem mint egy topmodell (de ez nem is célom), de a hatékonyságát saját bőrömön is megtapasztaltam.

Ami kiváltképp tetszett a krémben, az az, hogy egyáltalán nincs a használata közben az a furcsa égető, csípő érzés mint más hasonló termékeknél. 
Ennél csak enyhe hűvös érzetem van (ami a meleg időben még jól is jön), és azt érzem, hogy finom selymes a bőröm, de semmi mást, főleg nem kellemetlen égető érzést. 
Épp ezért szerintem az érzékeny bőrűek is bátran kipróbálhatják. :) 

A pocakomról 2 cm a csípőmről 2 cm, a combjaimról 1-1 cm és a popsomról 1 cm zsírocska tűnt el. 

Ahol jobban észrevettem a változást az a derék rész, mert onnan a kis oldalsó hájacskából rendesen tűnt el, és megint karcsúbb lett a derekam. :) Szemmel láthatóan karcsúbb.

Ez csakis a krémnek köszönhető, ugyanis sem életmódváltásba, sem diétázásba nem kezdtem bele, ugyanis az ilyen termékeknek én akkor látom értelmét, ha tényleg úgy hatnak, ha csak önmagukban használjuk minden féle kiegészítés nélkül.  

Ugyanis, ha neki állunk diétázni, életmódot váltani, ami hozzáteszem nagyon jó, és mindenkinek ajánlom (én magam gyenge vagyok, és Gombóc Artúr, mert imádom a csokit és erről soha nem vagyok hajlandó lemondani), akkor már önmagában csökkenni fog természetesen a zsír mindenhonnan. 

Épp ezért teszteltem úgy, hogy a krém használatán kívül semmit sem tettem a karcsúsodás érdekében, és azt kell mondjam, ha nem is óriási az eredmény, de minden megfeszítés nélkül ez kiváló, sőt fenomenális ! :) 

Ha viszont ezt diéta és életmódváltás mellé használjuk kiegészítésként, akkor még sokkal hatásosabb lehet, ráadásul ápoló összetevőinek köszönhetően finomítja, simítja a bőrt, ezáltal a narancsbőrünk is csökkenhet. 




Az Intheline krémet külsőleg kell alkalmazni, azokon a területeken, ahonnan a leginkább szeretnénk fogyni. A helyi alkalmazásnak köszönhetően az aktív hatóanyagok bejutnak a bőr alatti rétegekbe, ahol csökkentik a zsírszövetek mennyiségét és feszesebbé, hidratáltabbá teszik a bőrt.

Napi kétszer, körkörös, masszírozó mozdulatokkal fokozható a hatékonyság, hiszen a masszírozó mozdulatok növelik a mikrocirkulációt és segítik a krém felszívódását. Érdemes zuhanyzás után használni a terméket, hiszen a kitágult pólusokon könnyebben felszívódik, emellett a bőr heti hámlasztásával is növelhető a hatékonyság.



A krém fő összetevői:

A termék összes összetevője 100 százalékban természetes, helyben, Európában termesztett és bőrgyógyászok által tesztelt. Mivel a termék gyártója kiáll az egyenlőség mellett, az Intheline termékeket nem tesztelik állatokon.  

Édesgyökér
Az édesgyökér a mediterrán éghajlaton nő és hatékonyan csökkenti a bőr alatti szövetekben található zsírsejtek mennyiségét.

Illatos rózsásvarjúháj
Ez a növény magas hegyvidéki környezetben terem és számos terápiás hatása ismert. Többek között hatékonyan segít a bőr alatti zsír égetésében, csökkenti a kortizol hormon szintjét, amely a derék, csípő, comb és a fenék alatti zsírsejtek lerakódásáért felelős.

Citrusfélék
A citruskivonatok antioxidánsokként segítenek a szervezet vérének mikrocirkulációjának javításában, ezáltal a bőr erősebb és simább lesz. A citrusok stimulálják a keratin és a fehérjék növekedését a bőrszövetekben, a feszes bőr érdekében.

Napraforgó és ciprusolaj
A napraforgóolaj megőrzi a bőr nedvességtartalmát, természetes hidratáló hatással bír, tisztít és csökkenti a szárazságból eredő feszülő érzést, míg a ciprusolaj csökkenti a száraz, feszülő bőr érzését.
Az Intheline krém mindezek mellett gazdag lecitinben, A, D és E vitaminokban, valamint telítetlen zsírban is.


Az Intheline karcsúsító krémet jelenleg exkluzívan a márka magyar nyelvű Webshopjában lehet megrendelni.








Megjegyzések

  1. Hűha, mindenféle diéta nélkül ilyen hatás??? Ezek szerint még csinosabb lettél :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt