Dr. Kelen Self Sun - Önbarnitó krém sejtvédő zöld kávé kivonattal



Sziasztok!

Nem oly régen, megkerestek a Dr. Kelen-től, és megkérdezték szeretném e tesztelni a Self Sun foltmentes önbarnító krémet. 

Én igent mondtam, mert nagyon fehérke vagyok....még nyáron is, és gondoltam míg szerzek némi színt jó lenne ha legalább a lábaim is kicsit barnábbak lennének, mert pont ez az a testrészünk ami alig akar barnulni, viszont ha tudatosan süttetjük, akkor meg konkrétan megég és lehámlik, tehát átmeneti megoldásként gondoltam miért is ne lehetne csalni egy picit azzal a nyári barnasággal. :-)))






Azt ígéri a termék, hogy a bőr színezőanyag nélkül lesz egészségesen természetes barna. 
A multifunkciós zöld kávé antioxidáns, anti-aging hatása biztosítja, hogy bőrünk megőrizi fiatalságát, rugalmasságát.

Mivel bőrbarát összetételű így arcra, és testre egyaránt javasolt, és  napallergiások részére is megteremti a barnulás lehetőségét.

Tartósítószert, színezőanyagot nem tartalmaz. Gyógyszerészek által fejlesztett termék.



Első körben csak a lábam egy pontján próbáltam ki, mert féltem, hogy sárga leszek tőle mint egy májbeteg, de elnézve a foltocskát nagyon úgy tűnik, hogy ez bizony egész szép halvány barna színt ad. 
Az illata kellemes kávés (ezt ugye a zöld kávénak köszönhetjük) eleinte, de egy idő után a megszokott önbarnítók illatát veszi át, ami annyira nem zavaró, mert nem olyan tömény mint a régi krémekben. 




Felkenés után másnap tényleg nem lesz foltos, ez köszönhető annak is, hogy valóban csak szolid színt ad, másrészt olyan könnyedén felkenhető mint egy könnyed testápoló, és ha jól eloszlatjuk a végeredmény tökéletes lesz. Gyorsan beszívódik, és a bőr is puha, selymes tapintású lesz.

Annyi a hátránya, hogy ha közvetlen használat után ruhába vagy ágyba bújunk azt kicsit befoghatja, ezért érdemes hagyni felszívódni rendesen, és két-három nap után zuhanyzás közben szépen el is tűnik, amit akár előnynek is tekinthetünk, mert legalább nem kopik meg csúnyán, amit takargatnunk kellene, tehát szerencsére ez a probléma nem probléma. :) 
...és mielőtt elfelejtem, a kézmosás a használata után ne maradjon el, hacsak nem szeretnénk szép barna tenyeret magunknak. :) 

Egész testre nem próbáltam, nem is fogom, csak a lábaimra, de amire figyelni kell, hogy a hajlatokban gyorsabban megkophat, főleg ha már hőség van és rendesen izzadunk is, és ezáltal a ruhát is befoghatja, tehát érdemes a fehér vagy nagyon világos rucikat kerülni. 


ÖSSZETEVŐK (INCI)

Water / Aqua ,  Sodium Lactate ,  Steareth-2,  PEG-8, Distearate,  Isopropyl Palmitate,  Caprylic/Capric Triglyceride,  Dihydroxyacetone, Cetyl Alcohol,  Ceteareth-12,  Glyceryl Monostearate,  Erythrulose  , Dimethicone,  Tocopheryl Acetate,  Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract,  Citric Acid,  Parfum / Fragrance 



Összességében elégedett vagyok vele főleg, hogy annyira féltem tőle eleinte, mert azt hittem csalódás lesz, de szerencsére nem az lett, vagy ha csalódás is, akkor mindenképp kellemes. :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés