Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés


Sziasztok! 

Biztos emlékeztek rá, hogy nemrég volt egy szintén tesztelős nyereményjáték, ahol Kürtösi Mónika lett a nyertes, és Ő tesztelhette, próbálhatott ki néhány Rapid White terméket.

Elkészült Móni véleménye, ami engem azért szomorított el, mert nem tett jót az amúgy is sérült fogainak és mint így kiderült nagyon nem jók ezek a termékek.  :( 

De olvassátok Móni véleményét, mert ez többet mond mindennél.....




Sziasztok! 

Ma a Rapid White fogfehérítő rendszerről hoztam nektek egy beszámolót.

Ahogy a képeken is láthatjátok, lehetőségem volt kipróbálni a Rapid White Direct White fogfehérítő fogkrémet, a fogfehérítő csíkokat, illetve a fogfehérítő rendszert. 

Kezdjük akkor a fogfehérítő fogkrémmel a beszámolót. 

Nos, ahogy a dobozon már olvashatjuk, a fogkrém optikai fehérítő technológiát alkalmaz, mellyel elméletileg azonnali 1.5 árnyalattal fehérebbnek tűnő mosolyt kapunk. Elméletileg.....gyakorlatilag viszont az ég egy adta világon semmit nem csinál...(zárójelben megjegyzem, nekem személy szerint az sem tetszik benne, hogy tartalmaz fluoridot, illetve aceszulfámot).

És akkor térjünk rá a fehérítő csíkokra (bleaching strips). 
A dobozban 14 db tasakot, illetve egy gyorsító folyadékot (akcelerátor) találunk. A 14 db tasak egy hétre elegendő (napi kétszeri alkalmazás esetén). Ez sajnos 3 alkalmazás után úgy tönkretette 2 fogam is, hogy csak na....

Fogmosás után be kell kenni a fogak felszínét a gyorsító folyadékkal, majd fölhelyezni a fehérítő csíkokat (5-7 percig, amíg a csíkok maguktól föl nem oldódnak). Amíg a csíkok fönt vannak, nincs is semmi probléma, viszont az 5-7 perc után, amikor kiöblítené az ember a száját, megérzi a rettenetes savas, rossz ízt. 


Csinálhatták volna mentolosra vagy kellemes ízűre, mert ahogy felhabzik ez a savas anyag, az egyáltalán nem kellemes, sőt, ahogy a beszámoló kezdetén is írtam, tönkre is tette a fogam 3 alkalmazással. Elöl két tömött fogam azóta is nagyon érzékeny, ha veszem a levegőt vagy iszok...mivel nekem kezdte szétmarni a tömést, így nem ajánlom olyanoknak, akiknek tömésük van, nehogy ugyanígy járjanak :( Közben viszont a fogam nem fehérítette.










Ami pedig a fehérítő rendszert illeti (bleaching system)...Ennek a használata a legmacerásabb. Forralni kell vizet, abba belemeríteni a fogsíneket, majd a fogra fölhelyezve megformázni. 
Na ez valahogy nekem nem sikerült, nem akart formázódni. Mindegy, külföldi youtuberek videóiban láttam, hogy mások is a sín nélkül alkalmazták. 

Ez a szett is tartalmaz egy gyorsító folyadékot (megjegyzem, már ennek fölkenése is irritálja a fogakat....az enyémet legalábbis érzékenyítette), amivel fogmosás után be kell kenni a fogak felületét, majd pedig a fehérítő gélből nyomni a sínbe és fölapplikálni, sín híján pedig simán a fogakra kell kenni a gélt a gyorsító után, ahogy a videókban láthatjuk. 5-10 perc után ki kell öblíteni az egészet és a szetthez tartozó mini fehérítő fogkrémmel (amiről föntebb már írtam), fogat mosni. 

Szerencsére ez nem savas, mint a csíkok, így kellemesebb alkalmazni a gélt, de annyira szétmarta a fogaimat a gyorsító+a csíkok, hogy csak párszor tudtam a gélt alkalmazni, megjegyzem, nulla fehérítéssel. Nem is raktam fel képet a kezdeti nagyon sárga fogaimról, mivel a kezelések után is sajnos ugyanolyanok, így nem sokkolnék senkit a képekkel. Viszont ugye a fogaim meg érzékenyek lettek, nem tudok a számon normálisan levegőt venni és inni sem azóta, így én nem ajánlanám se sárga fogakra, se tömöttekre...Normál fogakra a fehérítő rendszer jó lehet ettől függetlenül és nem az elrettentés volt a célom, viszont akinek tömései vannak, gondolja át jól a megválasztani kívánt fogfehérítő módszert :)





- Mónika - 




Összességében azt kell mondjam, hogy nagyon sajnálom Mónit, mert nemhogy nem lettek szebbek a fogai, de még rontottak is rajta.   Sajnálom! :(


A fogfehérítő csíkot én is próbáltam azóta, de nekem is érzékennyé tette a fogaim és valóban semmivel sem lettek fehérebbek.

Így az a véleményem nekem is mint Móninak, hogy ezeket a termékeket egyáltalán nem éri meg megvenni. Ráadásul nem is olcsók, és így még annyira sem érdemes csak úgy próbálkozni velük.


Remélem legközelebb olyan terméket fogok tudni kisorsolni, ami valóban beváltja a hozzá fűzött reményeket. :) 

Megjegyzések

  1. Sajnos ezek a fehérítő cuccok valamilyen szinten biztos károsítják a fogakat és ha jól tudom a használatuk után nagyon oda kell figyelni, hogy mit eszik-iszik az ember, mert egyes ételek-italok elszíneződést okozhatnak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen ! :( Csak azt remélné ls gondolná az ember, hogy ha nem tartalmaz peroxidot, akkor nem árt. De ezek szerint igen. Nagyon sajnálom! :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt