A tökéletes és kényelmes arctisztítás mestere - REMINGTON REVEAL FC-1000





Sziasztok ! 


Számomra az arcom megtisztítása is rendkívül fontos, így biztos, hogy sosem hagynám ki a mindennapjaimból, még akkor sem ha épp hulla fáradt vagyok, és a legjobb tudásom szerint törekszem is arra, hogy mindig minden szennyeződést eltávolítsak a bőrömről, épp ezért ez a Remington Reveal FC-1000 készülék abszolút bele illik a mindennapi arcápolási  rutinomba. :)   

Voltam, vagyis vagyok olyan szerencsés, hogy nemrég megkerestek a termék tesztelési lehetőségével. 
Aminek azért is nagyon örültem, ugyanis eddig még sosem próbáltam ilyen, de még hasonló készülékeket sem, pedig nem egyszer nézegetem már neten, sőt üzletben is.


Nekem már a csomagolása, színe, formája is nagyon tetszetős. Főleg, hogy a karcsú kivitelének köszönhetően teljes mértékben kézre áll, így a használata  könnyű és kényelmes.







A készülék maga csillámos halvány zöld és fehér színű. Hozzá tartozik egy elegáns tok, 3 különböző fej és természetesen egy töltő állvány is és mindegyik keféhez védőkupak. 







A Remington REVEAL FC-1000 elektromos arctisztító vibráló és körbeforgó mozgást végez, így eme tulajdonságának köszönhetően mély és alapos tisztítást érhetünk el.

Ami még nagyobb pozitívum, hogy zuhanyzás közben is lehet használni, így nem kell külön időt áldozni a tisztításra, hanem ott a zuhany alatt meg lehet oldani. :)
 

A csomagban 3 db tartozékfej található egy normál, egy sensitive és masszírozó is. 
Ez utóbbival például a megtisztított bőrre tökéletesen felvihetjük a használt szérumunkat, és ez nem csak eloszlatja, hanem masszírozó hatásának köszönhetően beledolgozza, bejuttatja a mélyebb rétegekbe is. 
Arról nem is beszélve, hogy ezáltal még a vérkeringésünk jobban beindul, így éjszaka szépen tud dolgozni a bőrünk, hogy reggel szép kisimult bőrrel ébredhessünk.   



Először a normál kefét használtam, ami után az arcom kissé kipirult. De nem volt kellemetlen érzés csak fura. Viszont nagyon jót tett a vérkeringésemnek és egészen felfrissült a bőröm, olyan életteli lett.

Következő nap kipróbáltam a sensitive kefét ami már használat közben is nagyon finoman simogatta, tisztította bőröm. Miután lemostam az arctisztító habom, csoda finom pihe-puha volt a végeredmény. 
 

Ezután jött a masszírozó kefe amivel az esti arcápolási rutinomban használt szérumot dolgoztam bele az arcbőrömbe, aminek következménye az volt, hogy már akkor olyannak tűnt és úgy éreztem a bőröm, mintha teljesen feltöltődött volna és a végeredmény láttán nem csak úgy éreztem, hanem valóban így is történt. :)
 
 






Ami nagyon nagy segítségemre volt még az az, hogy egyperces időzítővel van ellátva, amely 20 másodpercenként finoman pulzálva figyelmeztet, hogy a készüléket az arcunk egyik területéről a másikra helyezzük át, így bőrünket mind két oldalon egyenletesen és alaposan tisztíthassuk meg. 

Három sebességfokozattal rendelkezik a készülék, melyek közül a számunkra kedvező beállítást választhatjuk ki. 
Én itt a második fokozatban találtam meg a bőrömnek legkellemesebbet.


Természetesen erre a célra szolgálnak a különböző kefék is, amelyek közül biztos, hogy megtaláljuk a nekünk megfelelőt és legjobbat. 




Egy feltöltéssel akár 30 alkalommal használhatjuk a készüléket, a kefék moshatók ezért karbantartásuk egyszerű. 






Összességében azt kell mondjam, hogy sikerült megtalálnom azt a készüléket ami óriási nagy segítségemre van a mindennapokban. 
Egy hét alatt úgy megszerettem, hogy mára már a mindennapi arcápolásom oszlopos tagja lett. :)
Ráadásul én az a típus vagyok, aki nem szeret sokat szüttyögni a tisztítással, épp ezért is merem ajánlani a hozzám hasonlóknak, akik értékelik azon tulajdonságait, hogy egyrészt tökéletesen tisztít, másrészt ezt nagyon gyorsan el is végzi. 

Épp ezért érdemes beszerezni, kipróbálni, mert biztos vagyok benne, hogy mindenki életét megkönnyítheti és  bőrének is épp ilyen felüdülést hoz majd. :) 

 

A készülék akciós áron a MyBeauty Tools   oldalán is beszerezhető.

 













Megjegyzések

  1. szuper készüléknek tűnik, jó volt olvasni róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Valóban nagyon jó e a készülék, és most már érzem, hogy mennyire megkönnyíti a mindennapi arcápolásom :)

      Törlés
  2. Én is arctisztogató mániában szenvedek :)
    Soha nem tudnék pl. sminkbe lefeküdni!
    Nekem is van arctisztító készülékem de persze az a tiéd nyomába sem ér :)
    Örülök, hogy "rád talált" az ideális arctisztító ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes ! :) Nem is szabad sminkben lefeküdni, de tudom, hogy szuper csaj vagy és óvod a bőröd :)
      Köszönöm! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés