Blog Karácsony 2015

kép forrása: Fiatalos Blog




Sziasztok! 

Idén először vettem részt egy csúcs szuper kezdeményezésen. Mégpedig Ilussnak a Fiatalos Blog írójának jóvoltából a Blog Karácsony 2015. eseményen.

Már tavaly is láttam, hogy van ilyen, de akkor még fél éves volt csak a blog és úgy éreztem kiscsirke vagyok én még ehhez. :)

Viszont idén nagyon nagy boldogsággal mondtam igent a részvételre és boldog voltam, hogy ajándékozhatok és persze annak is örültem, hogy majd engem is meglepnek valami kis szépséggel, finomsággal :) 

Én Anettet  a Beautycrumbs blog íróját kaptam annak a páromnak akit megajándékozhattam, akinek úgy olvasom nagyon nagy örömöt sikerült okoznom a meglepikkel. :) Örülök Neki. Anett használd egészséggel ! :) 

Bár örömöm koránt sem felhőtlen, ugyanis az összes fotóm amiket készítettem a kapott ajándékokról, elszálltak a gépemről, úgyhogy meg kellett most próbálnom rekonstruálni, ami baromira nem ment jól, főként azért, mert nemhogy rögtön a csomag kibontása és fotózása után megcsappant egy-két finomsággal, hanem használva is lett belőle, tehát azokat már nem tudom megmutatni. 

Épp ezért ma reggelig úgy voltam vele, ki sem teszem a blogra, mert tuti sírva fogok fakadni akárhányszor csak rá nézek. 
De végül úgy döntöttem, hogy egyrészt a becsület úgy diktálja, hogy már pediglen meg mutatom, a másik pedig, hogy nehogy már Mannának Mannakörmök blog írójának (akitől kaptam egy csomó gyönyörű ajándékot)  okozzak ezzel szomorúságot, hogy nem mutatom meg mit kaptam Tőle. 

Drága Manna ezúton is kérem mélységes mély elnézésed, de ezt sikerült így utólag kihoznom az egészből :) 




Már a csomagolás is nagyon kedves volt, hát még a beltartalom :) Viszont amennyit most tudom mutatni belőle így utólag az ez a fotó lesz. 




Megmondom őszintén így a fotót elnézve már ez is bőven elég lett volna ajándékba, hisz mind csodás. :) De még kaptam hozzá három gyönyörű és nagyon finom mézeskalácsot, ami isteni finom volt, a kislányom is tanúsíthatja. :) Ez az ami kibontás és fotózás után azonnal el is fogyott. :) 

Arról már nem is beszélve, hogy voltak benne termékminták amiknek szintén nagyon örültem, mert szeretek kencéket próbálgatni és örültem, hogy most is adódik lehetőségem. 





Láthatjátok, hogy milyen sok szép nude termék van a képen és ez annak köszönhető, hogy Manna mielőtt bármit is beszerzett volna nekem megkérdezte mit szeretnék, vagy miket, milyen márkákat szeretek és ezen belül milyen színeket. 
Nagyon jól esett, hogy gondolt ilyenre is, és így tényleg olyanokkkal tudott engem meglepni amik igazán hasznomra válnak majd. :) 

Ilyen a Lovely Nude lakkja, az Essence 3D szemhéjpúdere, szintén Lovely szemceruza és egy mennyei illatú természetes szappan. 

Nameg hát a két kis karácsonyfa dísz amik eszméletlenül cukik és szépek. Ezt is azonnal lenyúlta a lánykám, de vissza vettem Tőle mondván milyen csodásan fog díszelegni majd a fenyőfán 24-én. :) 


Biztos vagyok benne, hogy mind nagyon fogom őket szeretni és még egyszer nagyon szépen köszönöm! :) 



Sajnálom, hogy ilyen rövidre sikeredett a bejegyzésem, de most már tudom, hogy a következő eseménynél már sokkal körültekintőbb és óvatosabb leszek a fényképekkel :) 



Még egyszer köszönöm Iluss és köszönöm Lányok, hogy  részt vehettem a 2015-ös Blog Karácsony eseményen, nagyon jó érzés ez a lelkemnek. :) 




Békés Boldog Ünnepeket Kívánok Mindenkinek ! :) 








Megjegyzések

  1. De jó ötlet,s tényleg milyen jó dolgokat kaptál.Ilyen bárkivel előfordul,ami veled!Nekem 3 év képei,bejegyzései,dolgai szálltak el fél perc alatt... :(
    Én idén a Scrapbook csoporttal csináltam ugyanezt az ajándékozást,csak ott a saját scrapbook karácsonyi dolgodat kellett valakinek tovább küldened,s te is kaptál valakitől... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó :) Akkor Neked is volt részed ilyen jó kis eseményben :)
      Jaj hát ne is mond......nekem azért szerencsére nem szállt el oly sok képem, de az is rosszul érintett.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés