Szeptemberi PURE by PIXIBOX





Sziasztok ! 

Mint azt láthatjátok, sőt többen személyesen is tapasztalhattátok, ismét sok szuper termék került bele a szeptemberi PURE by PIXIBOX-ba, többek között az én nagy boldogságomra is ! :) 

5 teljes kiszerelésű, 1 utazó és két minta termék lapult a dobozkában, amikkel szinte már mindegyikkel találkoztam valamilyen formában. 







VANITA - PRÉMIUM SZAPPAN / 90 gr. Teljes kiszerelésű termék (csomagonként 1 db. változatos típusok: vagy Acai bogyós, vagy kávé fahéj, vagy Körömvirág, vagy Natúr Shea, vagy Teafa, vagy Vörösbor)








Nagy örömömre a vörösbor krémszappan jutott a dobozkámba, mert ez az amit már rég óta ki szerettem volna próbálni, de eddig nem jutottam hozzá. Viszont most igen, úgyhogy örülök. :) 

Korábban a VANITA Teafa szappanját próbáltam és már akkor sem csalódtam a készítményben, hát szerintem most sem fogok. :) 







BENECOS - Natúr Duó szemhéjpúder / Teljes kiszerelésű termék (csomagonként 1 db. változatos színben: Fruits vagy Noblesse






A Benecos termékek német minőségű natúrkozmetikumok, kizárólag természetes növényi hatóanyagokkal készülnek, nem tartalmaznak mesterséges színezéket, parabéneket és szilikont. Ezekkel a szépségekkel már szintén többször találkoztam a Müller Drogériák polcain, ahol majdnem minden alkalommal kipróbálom a teszter termékeket, ha épp arra járok és mindig meg kell állapítanom, hogy egy nagyon jól sikerült dekorkozmetikumok lapulnak a polcon. :) 

Amit tőlük rendszeresen használok, az a barna szemceruza. Egyszerűen imádom, mert kellően puha,a színe tökéletes, és nagyon könnyen lehet vele dolgozni, nem utolsó sorban pedig még elég tartós is.

A mostani dobozba került színösszeállításnak (Noblesse - egy szép rózsaszínes és egy natúr barna árnyalat) pedig kifejezetten örülök, mert tökéletesen fog illeni a szemem színéhez. 







SCHÜSSLER - Natúr arcápoló krém / 75 ml Teljes kiszerelésű termék (csomagonként 1 db. változatos típusok Nr.1 vagy Nr.8) 






Schüssler termékek közül is többet próbáltam, vagy használtam rendszeresen. Legutóbbi ilyen bejegyzésemben egy Anti Age krémről és egy arctisztító szappanról olvashattatok, amik nagyon jól ápolták a bőröm.

Ez szintén tökéletesnek ígérkezik, mert az Nr.8-as só shea vajjal, argán és sárgabarackmag olajjal kombinált mélyhidratáló krém biztos nagyon jó lesz a vízhiányos bőrömnek.







BOMB COSMETICS - Masszázs szelet / Teljes kiszerelésű termék (csomagonként 1 db. változatos típusok: Levendulás vagy Vaníliás) 





Megint csak örömködök, mert a levendulát egyszerűen imádom. Imádom mint növényt, és mint illatanyagot is, a hatásáról már nem is beszélve. :) 

A BOMB COSMETICS kínálatából ezekhez a masszázsszeletekhez még nem volt szerencsém, de örülök, hogy ezt is kipróbálhatom, pláne, hogy jön a hűvös időszak amikor igencsak elkél a bőrömnek az intenzív ápolás.  







HIMALAYA HERBALS - SPARKLY WHITE Fogfehérítő gyógynövényes fogkrém / 40 gr utazó méretű termék







Na ez az a termék amit viszont az egész család rendszeresen használ nap mint nap. Úgyhogy csak azt tudom mondani, hogy nekünk bevált. Szeretjük, használjuk. :)







HIMALAYA HERBALS - Intenzív hidratáló bőrápoló krém / 150 ml teljes kiszerelésű termék






"Intenzív hidratálást biztosító növényi összetevőkből készült lágy krém. A krémben található búzacsíra olaj táplálja, az édes mandulaolaj természetes hidratáló hatásának köszönhetően ápolja a nagyon száraz bőrfelületet."

Ezzel a krémmel még csak az üzletek polcain találkoztam, de most ennek is örülök, hogy van módom kipróbálni.
Bár sajnos ebben már a második helyen ott figyel a paraffinum liquidum, ami annyira nekem nem tetszik. Így nem tudom mennyire lesz jó a bőrömnek. De egy próbát mindenképp teszek vele, aztán majd meglátjuk :)  








ALGOTHERM - Tápláló emulzió arcra és szemkörnyék hidratáló krémgél / Minta termékek





"Algotherm Tápláló Emulzió (4 ml) 
Könnyű és friss emulzió, mely hidratál és finoman életre kelti a bőrödet. A bőr világosabbá válik, védettebb lesz és a száraz területek szemmel láthatóan eltűnnek. Erősíti a bőr természetes hidratáló képességét, helyreállítja vízháztartását. Textúrája könnyű azonnal felszívódik. 

Algotherm szemkörnyék ápoló krémgél (3 ml) 
Ez a friss krémzselé visszaállítja a szemkörnyék vitalitását. A szem alatti karikákat láthatóan csökkenti miközben védi, megnyugtatja és selymesen puhává teszi bőrödet. "


Algotherm termékekkel még csak az interneten találkoztam. Már többször több oldalon is olvastam róluk, de még kipróbálni nem tudtam őket. Viszont most örülök, hogy bekerültek a dobozkába, mert megmondom őszintén látatlanban nem is szeretek és nem is szoktam megvenni krémeket próba nélkül, mert ha valamiért nem válik be, vagy allergiát okoz, hát bizony nem lehet vissza vinni az üzletbe. 

De így most végre esélyem van tesztelni. :) 







Úgy érzem a téli bőrápolásom meg is lesz oldva ezekkel a finomságokkal, és szerintem ez a PURE doboz most igazán, igazán tökéletesre sikeredett. :) 

 




Megjegyzések

  1. Nem rossz, de megint nem bántam meg, hogy nem rendeltem, úgy látszik ez a doboz, nem az én műfajom. A Schüssler 8-as krémre kíváncsi vagyok beválok-e neked, mert nekem nagyon nem volt jó, pedig vízhiányos a bőröm, végül odaadtam anyukámnak és ő használgatja, nekem egészen egyszerűen nem szívta be a bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak örülök, hogy nem bántad meg :) Annak viszont nem, hogy a krém anno nem vált be. Lehet, hogy talán sokkal sokkal szárazabb bőrre lenne jó.
      Na majd most kitapasztalom és ha az arcom nem szívja fel, akkor megpróbálom testápolásra elhasználni, mert hát miért is ne :)

      Törlés
  2. Nekem is a 8-as Schüssler lapult a dobozomban, és már nagyon kíváncsi vagyok a tudására. Az őszi hideget nem igazán várom, de tesztelni csak akkor fogom tudni, tehát még egy okom van arra, hogy megbarátkozzam az új évszakkal! ;-)
    A Vanita szappanból én a sheásat kaptam, és első próba után annyira megszerettem, hogy már most tudom, hogy a következő darabom tőlük a kaviáros szappancsoda lesz! :)
    Szerintem szuper doboz lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a hideget én sem várom, de valóban most fognak jól jönni ezek a krémikék :)
      Júj, és a Vanita Shea szappanja is de fincsi lehet :) Többen mondták már, hogy szuper jó. Na ki fogom próbálni mindenképp :)

      Törlés
  3. Hű mennyi csodás termék, a Himalaya fogkrémet én is nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fogkrém az egy valóban szuper jól eltalált kis cucc :)

      Törlés
  4. Az én dobozomba a Teafás szappan került és a nr.1-e krém. A szappant szívesen elcserélném másfajtára, de nem vagyok elégedetlen, szuper lett ez a box szerintem. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés