Bilka Collection Bioaktív termékcsalád



Sziasztok! 


Nem olyan régen az Androsimpex Kft.-nél jártam és ezzel a sok szépséggel, finomsággal tértem haza. 

Persze ez nem volt semmi, mert ezeknek története van. :) 


Mégpedig nyertem egy lehetőséget, hogy részt vehetek egy termék bemutatón, ahol többek között én is megismerkedhetek a  Bilka Collection termékekkel. 

Ki volt írva a felhívásban, hogy lehet nyerni egy általunk választott terméket a Rózsa kollekcióból és még három terméket féláron meg lehet vásárolni ott a helyszínen. 
Na én ennek nagyon megörülve és ezen felbuzdulva (mert már régóta használom, használjuk a Bilka Dent expert szájvizet) részt vettem a nyereményjátékon. 

Még annak is nagyon örültem, hogy a lakóhelyemhez közel vannak, így szépen át is siklott a tekintetem az időponton. 

Mikor március 24-én megtörtént a nyertesek kihirdetése rettentően boldog lettem, hogy lesz lehetőségem több termék kipróbálására, örömmel konstatáltam, hogy de jó, majd megbeszéljük a részletek mikor lesz az esemény. 

Másnap este fél 7-kor kaptam egy levelet, hogy ugye számíthatnak ma a megjelenésemre a találkozón. 

Upsz.........

Na itt felkaptam a fejem, és azt hittem elájulok. :) Ma találkozó? Te jó ég ! Miről maradtam le ?!

Hát csak arról, hogy afelett siklottam én át a nyereményjáték elolvasásakor, hogy március 25-én 18-19 óra között lesz az esemény. 

Én vígan otthon töltöttem családi körben az estémet és ez nekem totál kiesett. 
Nem győztem mélységes mély elnézéseket kérni a figyelmetlenségemért és szétszórtságomért, pláne, hogy ilyen velem még sosem fordult elő. 

Na de olyan kedvesek voltak a Lányok, hogy másnap elmehettem hozzájuk, megnézhettem a termékeket, picit beszélgettünk és megkaptam a választott ajándékom, plusz megvehettem féláron három terméket és kaptam még egy csodás ajándékot is a többi finomság mellé. :) 

Összességében nagyon pozitívan zárult a történet, de az biztos, hogy ezt sosem fogom elfelejteni :)


   












Az első amit ajándékba kaptam, egy általam választott Rosa DAMASCENA Arclemosó gél 200 ml (1.950,-ft).






"Magas minőségű garantált Bolgár eredetű organikus rózsavizet tartalmaz!
Gyengédebben tisztítja az arcbőrt, mint a szokásos termékek, egyensúlyban tartva a vízháztartást az epidermiszen belül és nem irritálja a szemeket. Az Organikus Rózsavíznek erős antibakteriális hatása van, de ugyanakkor nem szárítja ki a bőrt és benntartja a nedvességet. Használat után a bőr simább, puhább és tonizált lesz, anélkül, hogy feszülne vagy kiszáradna."


Mennyei rózsa illatú géles lemosó. A tenyeremben szétoszlatva egy finom krémes állagot kap amivel nagyon gyengéden meg tudtam tisztítani a bőröm úgy, hogy tökéletesen leszedte még a sminket is.
Ráadásul amit ígér, hogy nem szárít és sima, puha lesz tőle a bőr ezt be is tartja teljes mértékben :) 








A második amit bónusz ajándékként kaptam Rosa DAMASCENA anti-age szemkörnyék ápoló gél 25 ml (2.950,-ft.)






"36%-ban tartalmaz magas minőségű garantált Bolgár eredetű organikus rózsavizet

Ápológél a szemkörnyék kényes területeire, feszesítő és bőrsimítóhatással. Könnyed formulájának köszönhetően gyorsan felszívódik, frissíti és hidratálja a szemkörnyékbőrét. Az Organikus rózsavíz a bőr mélyebb rétegeibe hatolva, láthatóan világosítja a sötét karikákat a szemek alatt, kisimítja a finom vonalakat és friss tekintetett biztosít."



Valóban kellemes géles állagú és enyhén rózsa illatú. Érezni rajta, hogy valóban rózsa szirmokból készült vizet tartalmaz, ráadásul tényleg kellemesen feszesíti a szem környéket, de egyben hidratáló hatása is van. Ez számomra nagyon pozitív, merthogy önmagában csak a feszesítés nem lenne elég, de így tökéletes.








Az első féláron megvásárolt termék a Mavrud Kéz és körömápoló krém 100 ml (900,-ft.)






"Köröm és Kézápoló Krém Fekete Mavrud Szőlőből

Intenzíven Regeneráló Anti-Age Köröm és Kézápoló Krém.

Új generáció a természetes kozmetikumokban.
egyedülálló kombinációja a legerősebb antioxidáns és regeneráló összetevőknek ami bizonyított fiatalító hatással van bőrünkre.

Láthatóan csökkenti az öregedés jeleit, helyreállítja és hidratálja a kéz bőrét. Táplálja és erősíti a körömágyakat.

Gyors felszívódásának köszönhetően védő- nem zsíros réteget “biológiai kesztyűt” képez a kézen.

Aktív összetevők és hatásai:

Kreatin - intenzíven serkenti a kollagén és elasztin szintézisét, láthatóan csökkenti az öregedés jeleit. Szabályozza a pigmentáció folyamatait, felfrissíti és ragyogóbbá teszi a bőrt.

Mavrud szőlőmagolaj - rendkívül fiatalító hatás – vitalizálja a bőrt, sejtszinten védelmezi a bőrt a szabad gyökök és toxinok káros hatásaitól. Serkenti az oxigén bejutását a sejtekbe az epidermiszen belül ezzel erőteljesen javítja a bőr rugalmasságát.

Mavrud szőlőkivonat - a legerősebb antioxidáns – méregteleníti a bőrt, serkenti a sejtosztódást, gyorsan és láthatóan kisimítja a bőrt.

Vitamin A - regenerálja a bőrt, megszünteti annak érdességét.

Glicerin - hidratálja a bőrt,  csökkenti a vízveszteséget az epidermiszen belül.

Vazelin - puhítja és táplálja a bőrt.

Eredmény - rendszeres használatkor a kezünk puhább és fiatalosabb lesz."




Ennek a kézkrémnek azért is örültem meg nagyon azon felül, hogy mennyire jól hidratálja és puhítja a kezem, mert imádom a görög szőlő illatát. Valami mennyei finomság, de annyira, hogy bele tudnék harapni. :) 
Ha nem ismeritek feltétlenül próbáljátok ki, mert tuti biztos vagyok benne, hogy nálatok is szerelem lesz :)








A második amire a választásom esett az a 14+ aqua natura Hidratáló Tusürdő 200 ml (940,-ft.)





"Hidratáló Krémtusfürdő
100% Aqua Natura


Uborka és Sárgadinnye kivonattal, Maximális hidratálás!


Gyengéden tisztítja, hidratálja a bőrt fürdés közben. A tusfürdő Mikrotápanyagokat, Aminosavakat, C és  B1 vitaminokat tartalmaz, amelyek mélyebb rétegeiben hidratálják  a bőrt, ezzel 24 órán át tartó hidratálást biztosítva.


Minden bőrtípusra javasolt!"


Na ezt a finomságot azért választottam, mert oda vagyok meg vissza a sárgadinnyétől és  illatától. Ráadásul nagyon kellemes vele a fürdés, és abszolút nem lesz rinocérosz száraz a bőröm tusolás után. :) 







A harmadik (de ez nem is lehetett kérdés számomra) az a Bilkadent EXPERT Parodontózis elleni szájvíz 250 ml. (1.570,-ft.)






"Szájvíz fogínygyulladás, fogágybetegség kezelésére! Bilkadent a paradontózis ellen!

Klinikai  tesztek  bizonyítják  a  Bilkadent  Expert  Parodont  Protect Szájvíz biológiailag aktív összetevőinek antibakteriális és lepedék eltávolító hatását. A Bilkadent   bioaktív   szájvíz   komplex   gyógynövénykivonatokat   tartalmaz: menta,  körömvirág,  orbáncfű,  zöld  tea,  vad  cseresznye  levél,  kamilla, lándzsás útifű, örménygyökér, cikória,  tejsav sókkal gazdagítva, amelyek serkentik a fogíny regenerációját és annak gyógyulását.

A Szájvíz alkalmazása, íny- és fogágybetegségeknél fokozottan előnyös, de megelőzésre is javasolt."



Azért nem volt kérdés, mert ez az a Bilka termék amit évek óta használok és nagyon szeretek, ráadásul nagyon remélem, hogy soha nem is kell lemondanom róla, mert messze menőkig a legjobb termék, ráadásul nagyon pénztárcabarát is.

Nekem mióta két műtétem volt, ahol az ínyemet vágták fel, sajnos öröklött parodontózis miatt, extra odafigyelést igényel a szám, a fogaim, de főleg az ínyem, ezért minden fogmosás után csak ezt a terméket vagyok hajlandó használni, mert egyrészt mint írtam is nekem nagyon bevált a fogínyem védelmére, ráadásul rengeteg természetes gyógynövény összetevője van és még alkoholt sem tartalmaz.  






Nagyon örülök és köszönöm, hogy volt lehetőségem látogatást tenni az Androsimpex Kft-nél és megismerkedni több termékkel is, így már biztos, hogy bővülni fog a szépségápolási palettám, mert igen csak jó termékekre leltem, és biztos vagyok benne, hogy apránként a többit is meg fogom vásárolni és kipróbálni. :)  





A Bilka termék palettát ITT tudjátok megnézni, bővebben olvasni róluk és természetesen  meg is tudjátok őket vásárolni .





Kíváncsi lennék rá, hogy Ti használtok, próbáltatok már bármilyen Bilka terméket? Ha igen elégedettek vagytok velük? 

 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés