Pure by PIXIBOX

Sziasztok! 



Végre, végre, végre én is a kezemben tarthatom a PIXIBOX újdonságát a Pure by PIXIBOX-ot. :) 


Ebben a dobozban nem a megszokott tartalmat találhatjuk, hanem csupa natúr és bio kozmetikumot, jelen esetben testápolási termékeket. 

Biztos már más blogokon olvastatok erről az újdonságról, ezeknek a dobozoknak a tartalmáról, de most én is szeretném Nektek bemutatni és egy kis magán véleményt, tapasztalatot is megosztani Veletek. 





Íme maga a doboz: 






Nem a megszokott dupla doboz kombóban, hanem ebben a fincsi forgács ágyikóban pihentek a jobbnál jobb termékek. 





....és persze a doboz tartalma sem maradhat el :) 











Ebben a dobozkában 3 teljes, 2 utazó méretű és 1 minta termék lapult. :) 








CALENA Friss Natúrkozmetikumok - Bio Kézkrém - 50 ml teljes kiszerelésű termék



"A Calena kézkrémek mindig frissen, kézzel készülnek, nagy gondossággal, odafigyeléssel és szeretettel. Az értékes, 95%-ban bio növényi összetevőkből álló elixírek az eredeti növény minden tulajdonságát megőrzik és sejtfrissítő kúraként hatnak a bőrödre. "



Az én dobozkámban ez a nagyon csajos, nagyon nőcis Szerelmesálom fantázia nevű kis csoda lapult. Aminek egyrészt azért örülök, mert hát maga a csomagolása imádni való, az illata pedig hmmmmmm....igazán mennyei. 

Azt látom a csomagolásán, hogy gingko és narancs illattal próbál minket elvarázsolni és hát abszolút sikerrel, mert nekem nagyon tetszik az illata (bár ne egy tömény narancs ligetet képzeljetek el, hanem olyan lágy narancsliget felől jövő szellőt :)  ), az állaga is tökéletes, nem túl sűrű, ellenben nagyon tartalmas krém, amelytől selymes és puha lesz a kezem. 

Összegezve IMÁDOM!!!!! :)










YAMUNA - Shea Vajas Testvaj - 50 ml utazó méretű termék 


"Túlságosan száraz és érzékeny bőröd, netán gyulladásra hajlamos vagy fényérzékeny? Tökéletes testápolót szeretnél? Akkor használd bátran a sheavajas Yamuna testvajat! Az afrikai shea fa terméséből nyert "csodaszer" valódi szépítő gyógyír számodra! Ekcémás és pszoriázisos problémák esetén is rendkívül hatékonyan támogatja a szervezet öngyógyító képességét, hogy visszanyerd természetes szépségedet. Kellemes üde illata lehetőé teszi, hogy férfiak és nők egyaránt használják."




 Eddig még nem sok Yamuna terméket próbáltam és amikkel már személyesen is találkozhattam ez a finomság épp nem szerepelt. Úgyhogy ennek külön nagyon örülök, mert a Yamunának egy újabb csodás termékét ismerhettem meg. :) 
Az állaga sűrű, vajszerű krém, kellemes lágy illattal. Már be is vettetem az esti fürdésem után és az eredmény pihe puha illatos bőr. 

Jaaaaj, kell ez nekem nagyban is !!!!  :))))










Lavera - Basis Sensitive All Round Cream, Mindentudó krém - 25 ml utazó méretű termék




"Általános hazsnálatra, érzékeny bőrre is a család minden tagja számára bio shea vajjal, bio mandulával. Intenzíven ápolja, védi és táplálja különösen a száraz bőrt. Kellemes, lágy érzést ad. A Mandulaolaj táplálja, a sheavaj lággyá, selymessé  teszi a bőrt, enyhe UV védelmet is biztosít.  Minden bőrtípusra. Német NaTrue minősítéssel. Mesterséges színezéket, tartósítószert nem tartalmaz. "




Többek között ez az a krémecske amivel már találkoztam és szerencsémre több Lavera termékkel is. 
Picit sárgás, enyhén citromos joghurt illattal (nyam-nyam, de szeretem!!!), sűrű, de abszolút nem nehéz állagú krém. 
Felkenés után a bőröm, ahogy ígéri is a lírásában, pihe-puha selymesség. :) 

 








BERBER BEAUTY - Anticellulit masszázs -és fürdőolaj - 10 ml minta



"Bázikus olajkompozíciónk hatékony segítség a cellulitiszre ! Összetevői - a sárgabarackmag-, mandulaolaj, a mandarin és bergamott illóolajok, valamint a koffein - serkentik a mikrokeringést, intenzíven segíthetik a zsírpárnácskák, narancsbőr megszűnését. Rendszeresen használva kiváló alakformáló, látványos eredményt érhetünk el vele. Illata frissítően citrusos, kis kávés felhanggal, kitűnően tonizálja bőröd, de nyugtat és ellazít is! Kávékivonatot tartalmaz! Használd masszázshoz a problémás területekre a nedves bőrre, vagy öntsd 1 kád fürdőízhez és relaxálj! Szembe és direkt masszázsnál az intim részekre nem kerülhet!"



Sajnos még mindig kissé náthás vagyok és a szaglásom még nem az igazi, de még így is érzem, hogy nagyon kellemes mandarinos kávés illata van. Ami jó, mert mindkettőt nagyon szeretem :)  
Több Berber Beauty terméket is próbáltam már, de pont ez az olaj nem volt köztük, így most ez is újdonság lesz számomra és a zsírpárnácskáim számára is. :) 










GREENLAND - Testápoló kozmetikumok - Teljes kiszerelésű termékek dobozonként 2 db.




Az én dobozkámban Fruit Extracts málnás tusfürdő lapult, amire a doboz kibontásakor a családom apraja nagyja azonnal le is csapott, úgyhogy én csak pislogtam mint a frissen lőtt medve, hogy na akkor most itt mi lesz. :) De szerencsére meg tudtunk egyezni abban, hogy mindhárman használjuk és kész ! :)

Amúgy abszolút megértem Őket, hogy rávetették magukat, ugyanis mind nagy málna rajongók vagyunk, ráadásul ennek a tusinak abszolút fincsi természetes friss málna illata van, ami hát azért elég meggyőző. :)

Ezt a finomságot is kipróbáltam azonnal nyomban, mert van egy olyan sejtésem, hogy nem sűrűn fog a kezembe kerülni, ha a családomon múlik. :) 
Annyival tudnám jellemezni ezt a terméke, hogy SZERETEM !!!!

    








A másik Greenland finomság a Fruit Emotions grapefruit-gyömbér radírozó só, amivel még soha életemben csak nem is találkoztam. De mivel hasonló módon működik mint a bőrradír, így használata sem bonyolult. 
Ami fura, hogy csak önmagában egy illatos só állagú valami és hát ugye olyat szokhattunk meg, hogy valamilyen masszában van és úgy kenjük a bőrünkre. Na ez abszolút nem ilyen, viszont zuhanyzás közben nedves bőrre körkörös mozdulatokkal felvisszük és már el is távolítottuk a csúnya huncut elhalt hámsejteket. :) 

Az illata isteni, a hatása szuper jó. Tényleg szépen leradírozta a bőrömről a felesleget, ami nagyon jó kis alapot adott a Yamuna sheavajas testvajnak, így az sokkal hatékonyabban tudja ápolni a bőrömet. 




+ Ráadásként lapult még a dobozban két kupon is. Az egyik a BERBER BEAUTY 1000,-ft-os, a másik a NatúrAngyal 10%-os kedvezménykuponja ahol többek között a Calena termékeket is megtalálhatjuk. 





 




Nos összességében azt kell mondanom, hogy ez az első Pure by PIXIBOX valami fantasztikusan jóra sikeredett, mert egyrészt nagyon szeretem a natúr kozmetikumokat, másrészt pedig IMÁDOM a benne lévő termékeket! :) 



Biztos vagyok benne, hogy a következő is hasonlóan fantasztikus termékekkel lesz tele. :) 




Ti megrendeltétek ezt az újdonságot ? Ha igen, már ki is próbáltatok minden benne található terméket?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt