MEMEBOX - Pumpkin Pie Cosmetics

Sziasztok! 



Elhoztam Nektek a legutóbb megérkezett MEMEBOX-om szuper termékeit, mely a Pumpkin Pie Cosmetics fantázia nevet kapta. :) 







5 teljes kiszerelésű terméket tartalmaz, ebből egy van benne, ami tényleg tartalmazza a jótékony sütőtököt. 






Dearberry Coco's Secret Recipe Pumpkin 100 ml. (16 dollár)



Ez egy nagyon fincsi habos állagú arcmaszk sütőtök koncentrátummal, amiről kibontás után azt gondoltam hű biztos sütőtök illatot fog magából árasztani, de nagy meglepetésemre egyáltalán nem. 
Inkább enyhén virágos illatot érzek, ami nagyon kellemes. 
Vékony rétegeben felkenve extra gyorsan szárad így nem idegesít annyira, hogy mi van ha véletlenül bele nyúlok. 

Használat után nagyon finom selymes lesz tőle a bőröm.

Heti két három alkalommal kell használni. Megtisztított száraz arcbőrre felvinni, 5-10 percig rajta hagyni és meleg vízzel lemosni.











Enesti Day To Day Rice & Milk Foam Cleansing 160 g. (14 dollár) 



Mint ahogy a nevében is benne van, habosnak írja, de ezt a tulajdonságát nem igazán tapasztaltam. 
Sajnos nem lesz a kedvenc arctisztítóm, mert egyrészt a szememről a sminket nem igazán szedi le, fúra fényes krémes állaga van,ráadásul iszonyatosan kiszárítja a bőröm, és elég fura szaga is van, de ezt valószínűleg a rizsnek köszönheti, bár biztosan meg lehet szokni (nekem nem sikerült).

Szerintem annak tökéletes lemosó akinek zsíros bőre van. Az enyém száraz, így ezt  nem nekem találták ki. 











Insobeau Multi Complex V-Line Repair Sleeping Mask 80 ml (42 dollár) 


Jaj hát ez valami szuper jó kis cucc :) Már a neve is édi, ......alvó maszk :) 

Na ez a kis finomság máris nagy kedvencem lett.  Este lefekvés előtt a tiszta arcbőrre kell felkenni és irány az ágy. :) 
Ráadásul nem kell lemosni, mert reggelig csodásan regenerálja a fáradt bőrt. Az illata is nagyon finom, engem a régesrégi (még gyerekkoromból) Nivea krémre emlékeztet. 
Zselés sűrű állagú és tojáskrémre emlékeztető a színe, viszont ami még nagy előnye, hogy felkenve nagyon gyorsan beszívódik, tehát nem kell aggódni, hogy összekeni a párnánkat.

Leírás szerint heti 2-3 alkalommal érdemes ápolni vele az arcocskánkat, de szerintem akkor sem sértjük meg vele a bőrünket, ha akár minden nap ezzel a kis fincsiséggel fekszünk :) 










Enesti Shea Butter Hand Cream Lemon & Verbena 50 g. (5 dollár) 


Igazi citromliget illatú shea vajas kézkrém, citrom és verbéna kivonattal. 
Sűrű állagú, de egyáltalán nem zsíros krém. Gyorsan felszívódik, és  nagyon jól ápolja kéz bőrét. 
Őt is megszerettem :) 











Tonymoly Gold Black Sugar Mask 100 ml (7 dollár) 


Érdekes, hogy ez a kencécske a maszk nevet kapta, mert nekem elsőre és állagra egy szuper cukros arcradírnak tűnik  arany és méz kivonattal.

Mikor megláttam kicsit megijedtem, mondván arctisztítóba nem szoktak cukrot tenni, mert az szétdörzsöli, felsértheti az arc bőrét, de ezt ugye csak fel kell kenni és rajta hagyni a bőrön 10-15 percig. 

Viszont én rossz kislány vagyok és arcradírnak használom, mert valahogy nem bírnék a fejemen egy adag mézes cukormázzal ücsörögni. ....és azt tapasztaltam, hogy szerencsére nem dörzsöli nagyon a az arcomat, sőt egyáltalán nem. 

Úgy látszik valahogy finomították a cukrot vagy nem tudom milyen eljárással készült, de nagyon kellemes használni és nagyon szépen megtisztítja a bőröm.






Az arctisztító habot leszámítva nagyon örülök, hogy ez a doboz is eljutott hozzám, ezekkel a szuper termékekkel. 

Ráadásul 84 dollárt érő termékekért összesen 23 dollárt fizettem (szállítási költséget most nem, mert volt meme pontom is és sikerült találnom egy 5 dolláros kedvezmény kupont) ami szerintem igazán főnyeremény. :) 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés