2014. november 4., kedd

Beauty Partner szépségápolási termékei

Sziasztok! 

Múlt héten olyan nagy szerencse ért, hogy a Beauty Partner facebook nyereményjátékán páros belépőt nyertem a Beauty Trend Show Kiállításra, ami most november 8-9-én kerül megrendezésre, idén a nagyközönség részére is. Eddig sajnos (nekem sajnos, vagy szerencsére :) ) csak szakembereknek lehetett részt venni ezen.

De idén a Beauty Partner jóvoltából én is elmehetek. :)


Ennek apropóján, hogy elmentem személyesen a jegyekért, kaptam egy kis betekintést a cég munkájába és csodásabbnál csodásabb termékeikbe. 

Egy nagyon kedves Hölggyel Alföldi Veronikával leveleztem és Ő is fogadott minket (mert Kriszti kislányom és Anyukám is eljöttek velem) nagy mosollyal (csodálatos és szép fiatal lány) és tengernyi kedvességgel.
Megkínált minket minden földi jóval, közben beszélgettünk a termékeikről. :)





Megillatolhattam, megfoghattam, kipróbálhattam őket, de időközben segítségemre sietett Grabarics Ditta, aki szintén egy tündér volt és olyan szép (egy igazi természetes szépség), hogy csak ámultam, és emlékszem a csodaszép piros szalagra a hajában egy cuki masnival. Annyira helyes volt és segítőkész, hogy ez nekem nagyon jól esett. 

Ritka a mai világban, hogy ilyen emberek is vannak. Legalább is én kevéssel találkozom sajnos. De annak örülök, hogy még vannak. :) 





Na szóval Ditta mesélt a termékekről, hatásukról, tesztelésükről, így nagyon sok mindent megtudtam amit eddig nem és ez úgy érzem nagy hasznomra is vált.
Beszélgettünk a professzionális és lakossági és spa  termékekről, amik szuper hatásáról és szép összetevőiről eddig nem is tudtam. 







Természetesen nem tértem haza üres kézzel :) Egyrészt mert kaptam rengetek termék mintát amiket szépen apránként ki is fogok próbálni,




.....másrészt persze mivel nem bírtam ellenállni a sok finomságnak, így vásároltam is. :) 



Az első isteni illatú termék a FARMONA Tutti Frutti Sárga & Görögdinnye testápoló mousse (275 ml - 1.650,-ft)

"Csodálatosan lágy testápoló mousse, különleges ápoló tulajdonságokkal, a friss sárga- és az érett görögdinnye kellemes illatával. A görögdinnye egy hihetetlenül lédús és frissítő gyümölcs, melyet a távoli India és a misztikus Kína is ismer immár több évszázada. Tökéletes harmóniát alkot a sárgadinnye édes aromájával, így alkotva meg a harmónia ellenállhatatlan illatát. Ez a bódító elegy boldogsággal tölt fel, miközben gondolataidat színes álomutazásra csábítja. Afrikai shea vaj tartalmának köszönhetően mélyen hidratálja és táplálja a bőrt, miközben a gyömbérnek köszönhetően feszesebbé, simábbá és bársonyosabbá is teszi. Hosszantartó, stimulálóan kellemes illatot biztosít. "

Nagyon jól táplál, könnyű állagú, finom dinnye illatú krém. 



 A második egy mennyei illatú FARMONA Sweet Secret Almáspite testápoló vaj (225 ml - 1.890,-ft) 

"Egyedülálló kellemesen bársonyos testápoló, testet és lelket is kényeztető étvágygerjesztő illattal. Alma kivonattal, fahéj olajjal, shea vajjal és tejproteinnel táplálja a bőrt, miközben hosszú időre ellenállhatatlanul vonzó, édes desszert illatfelhőbe burkolja a testet. Az almáspités testápoló vaj a selymesen ápolt, puha bőr érzését biztosítja, miközben hamar elfeledteti a száraz bőr okozta kellemetlen érzést. Hamisítatlan illata a kulcs az egész napon át tartó vidám hangulatnak. "

Rendkívül sűrű, de egyáltalán nem zsíros állagú nagyon jó tápláló krém, isteni almás pite illattal. Na ez a krém olyan aminek nagyon ellen kell állni, ki ne nyalogassam a tégelyből. :D 

 


Kaptam még egy kis kiszerelésű FARMONA Sweet Secret Kókusz & Banán kézkrémet (teljes kiszerelés 100 ml - 750,-ft) 

.....és egy finom szappant, de ezeket a Lánykám kb. 1 mp. alatt magáévá tett így esélyem sem volt lefotózni őket. A kézkrémet kipróbáltam és nagyon jól táplálja  a kéz durva bőrét anélkül, hogy zsíros érzetet hagyna maga után. Valóban selymes és puha lesz tőle az ember keze. Nem utolsó sorban csoda finom illatú :)

 


Plusz még vásároltam egy FARMONA Radical sárga hajkondicionáló sprayt száraz és nehezen kezelhető hajra (200 ml - 1250,-ft.) 

"Rendkívül hatékony készítmény, amely koncentrált, kétfázisú formulájának köszönhetően hatékonyan ápolja a száraz és nehezen kezelhető hajat. Speciálisan válogatott aktív hatóanyagok magas koncentrációját tartalmazza – természetes búza csíra kivonat, mezei zsurló, aloe vera, keratin és inulin – amely, azonnal helyreállítja a haj állapotát és megjelenését, intenzíven hidratál és regenerál, valamint megóvja a hajszálakat és a hajvégeket a töredezéstől. Életerőt, puhaságot és fényt kölcsönöz"


Valóban nagyon jót tesz a hajammal, bár én csak a hajvégeimre használom, nehogy elnehezítse. De tényleg szuperül teszi amit ígér. :) 




Szeretném még egyszer megköszönni Veronikának és Dittának a sok kedvességet amit kaptunk és a segítséget amit kaptam a termékekkel kapcsolatban.

....és nagyon, nagyon köszönöm a Beauty Partnernek a jegyeket és azt, hogy lehetőséget adtak, hogy kijuthassak a Beauty Fórum Kiállításra. :)

 

A teljes termékpalettát megtaláljátok Kedvenc Krémem Webáruház oldalán. 

Többek között a fenti termékeket is, most 30%-os kedvezménnyel vásárolhatjátok meg. :)

Amit szerintem érdemes böngészni, nézegetni, mert már felkerültek a karácsonyi ajándékcsomagok is. :)

 

Remélem tetszett Nektek a bejegyzésem és tetszenek ezek a finomságok is amiket most sikerült bemutatnom ! :)  

 

3 megjegyzés:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Helló I'am Chris Franciaországból !!
    Van egy csodálatos blog, amely úgy gondolom, hogy bejegyzett International Dictionary Blog. Ön képviseli a Country
    Kérjük, látogasson el az alábbi linkre, és hogyan a blog neve
    Blog URL
    Operatív lízing Of Your Country Melyben Hogyan Session bővül a Country List
    A jobb oldalon, a "zöld lista", meg fogja találni az összes országok és ha rákattint őket, meg fogja találni a nevét, blogok ebből az országból.
    Rendkívül fontos, hogy kövesse a blogot, hogy érvényesítse a registration.Thank szíves megértésüket
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    boldog blog
    ****************

    VálaszTörlés
  2. A tutti-frutti görögdinnyésnek nagyon fincsi illata lehet :D

    VálaszTörlés