Morgan Taylor körömlakk teszt

Sziasztok! 

Örömhír ! :) 
Az előző bejegyzésem a nyeremény Morgan Taylor körömlakkról elnyerte a Nail Harmony Kft. tetszését, és megkérdezték, hogy szeretnék e még tesztelni ezekből a csodás lakkokból. 

Épp ezért a Ő jóvoltukból ismét bemutathatom Nektek a Morgan Taylor újabb szépségeit. :) 






Gondoltam, hogy ha már ennyi szép színt kaptam, akkor egyenként bemutatnám őket. :) 




 Gyönyörű királykék (Making Waves)




Szépséges türkizzöld (Going Native)






Az igéző sötét  korall (Get Sporty With It)






A csodaszépen csillámló kékes-lila vagy lilás-kék (Make a Statement)




Egy szuper jó alapozó lakk (Stick With It)




Egy szuper jó minőségű és szuper tartós fedőlakk (Make It Last)




Ezeket a gyönyörűségeket tudtam jobban tesztelés alá vetni és egy jó hétig szivárvány színű körmökkel járkáltam, hogy valóban hitelesen el tudjam mondani milyen minőségűek. Bár erről már az előző posztomban is írtam,




...és itt sem tudok mást mondani, csak azt, hogy fantasztikusak. 

Nagyon tartós, csodaszép élénk színek, a körömvégeknél alig kopik, csak egy hét eltelte után kezd, de hát ezt tudjuk mi háziasszonyok, hogy előbb utóbb megkopnak a sok vegyszer használatától.  
De ebben az esetben ez nem tekinthető hibának, mert a tartóssága mindent felülmúl :)








Láthatjátok, hogy milyen szép és élénk színei vannak. 

Ugyan fedőlakk is volt rajtuk, de ha nem kentem volna rá, akkor is alapból szép fényei lennének, de így legalább még sokkal tartósabbá is válik és még kevésbé kopik. 

Bevallom őszintén soha életemben nem hordtam kék és zöld lakkot, mert valahogy nem érzem és nem éreztem magamhoz közel ezeket a színeket körömlakkban (ruhában, cipőben nagyon is), de ezek csodálatosak. 

Viszont a csillámos és a sötét korall nagy szerelem lett. :) 



A lakkok mellé, kaptam még egy katalógust is, amiben benne van a csodás színválaszték, tájékoztató,







 
és még a gyönyörű gél lakkok is.



Ezeket a szépségeket nem próbáltam, de biztos vagyok benne, hogy nagyon-nagyon jó minőségűek és nagyon tartósak is. 



Te is beszerezheted ezeket a szépségeket a Nail Harmony webshopjában, és érdemes követni Őket facebookon is (Nail Harmony Hungary), mert folyamatos akciók vannak mind a normál és mind a gél lakkokból is. :)



Remélem ismét elnyerte a tetszéseteket a bejegyzésem


Ti használjátok a Morgan Taylor lakkokat? Van kedvencetek? Ha használjátok melyik színt vásároltátok? Vagy ezek közül amiket bemutattam, melyiket próbálnátok ki szívesen?


Megjegyzések

  1. A mostaniakból nekem a kék tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Dejóó! Nekem a csillámos most a kedvencem innen :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok,
    Most már meg lehet nézni és vásárolni az összes Morgan Taylor terméket a budapesti Aréna Plázában a Pink Beauty üzletében !
    Nail Harmony

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Sziasztok !
      Köszönjük szépen az információt ! :) Én személy szerint nagyon örülök neki :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés